Gratulacje dla Bialorusi

Data: 2010-12-19 23:07:55
Autor: Indiglo
Gratulacje dla Bialorusi
Madry narod uczy sie na bledach innych.
Popatrzyli sobie na Polske.
Popatrzyli sobie na slowianskie twarze naszych
liderow, ich pieknie brzmiace nazwiska zobaczyli
jaki mamy dlug i pomysleli ze za takie cos to oni
jednak dziekuja. Brawo. Bialorus nadzieja na przyszlosc.

Data: 2010-12-20 07:54:38
Autor: Wiesiaczek
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 19.12.2010 23:07, Indiglo pisze:
[...]

Zgadzam się w pełni z tą oceną, Białoruś ma jednak bardziej inteligentne społeczeństwo niż my, którzy daliśmy się złapać na końskie gówno.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-20 12:12:40
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
Zgadzam się w pełni z tą oceną, Białoruś ma jednak bardziej inteligentne społeczeństwo niż my, którzy daliśmy się złapać na końskie gówno.

tesknisz, za palowaniem ludzi?

Data: 2010-12-20 16:27:41
Autor: bolek
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ienh7n$hd7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Białoruś wybrała Białorusina.
A kiedy my będziemy wybierać Polaków ?

bolek

Data: 2010-12-20 16:34:07
Autor: Wiesiaczek
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 20.12.2010 13:12,  obserwator pisze:
[...]

Raczej irytują mnie te kłotnie polskich wolnych obywateli pod śmietnikiem na tyłach sklepu. Mogliby w końcu się dogadać, kto dziś bierze nadpsute banany a kto jabłka i surowce wtórne.

Data: 2010-12-20 20:01:23
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
Tomy napisal.

Lepiej być spałowanym niż łyknąć
śliwkę od POlskiego Policjanta z powodu
nie zatrzymania się do kontroli.

wybor dosc ograniczony:) a czytales jaki tekst wlasnie zamiescila Gazeta
Wszechwiedzaca dla ludnosci?

Stosunki Lukaszenki z obecnym rzadem, ukladaja sie od 3 - miesiecy bardzo
dobrze, a satrapa ma nadzieje, ze beda jeszcze lepsze.

Rozmowy prowadzi Radek Sikorski. Reszte sam sobie dopowiedz, dlaczego oni tak
sie nagle polubili, a GW zaciera rece:)

Data: 2010-12-21 15:40:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Gratulacje dla Bialorusi

> [...]

śmietnikiem na tyłach sklepu. Mogliby w końcu się dogadać, kto dziś

bierze nadpsute banany a kto jabłka i surowce wtórne.

Złom i inkse flaski jus ZAJENTE...!!!

- te na PLEBANIEM dostarcone być musom...!

Data: 2010-12-20 19:03:51
Autor: Tomy M.
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-20 13:12,  obserwator pisze:
[...]

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonną procesję i nierówną walkę
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Data: 2010-12-20 08:43:49
Autor: Andrzej Adam Filip
Indiglo: Gratulacje dla Białorusi (Łukaszenka na wieczność)
"Indiglo" <indiglo@wupe.pl> pisze:
[...]

A ten mądry naród to *ma wybór*? Jakbym był przekonany że wybory na Białorusi były bez "cudów na urnami"
to co sobie by wybrali byłoby ich wewnętrzną sprawą bo Białoruś chyba
się nie szykuje do napaści i okupacji Polski w stylu "USA w Iraku i
Afganistanie". Wtedy byłoby to do końca "ich burdel tylko ich sprawą".

Żeby nie było: czytałem szacunki że Łukaszenko w "bez *żadnych* cudów"
miał szansę na 53% ale wybory "bez cudów" wymagają podjęcia jakiegoś
*ryzyka*, ryzyka widać o wiele zbyt duĹźego dla Łukaszenki. P.S. Ja nie traktuje rĂłwnieĹź opinii obserwatorĂłw  z UE i USA jako "nie podlegających politycznym naciskom" ("w domu").

Kwiat lotosu, liść lotosu i nasienie lotosu wychodzą z jednego
korzenia. Trzy nauki pochodzą z jednej i tej samej rodziny.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-20 09:04:33
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:udlnzch8fn+ACK@james.huge.strangled.net...
[...]

a w Polsce to "cudow" nie bylo?
Nad urnami moze i nie ale sprzedajne pismaki zrobily taki "cud" ze ludzie wybrali zlodziei z PO co ich okradaja i jeszcze sie z tego ciesza! To dopiero Cud!
Z jednej strony namiestnik niemiecki na polske a z drugioej namiestnik ruski.
Jeszcze tak w Polsce nie bylo!
Podzielili sie wplywami a lemingi sie ciesza!

Data: 2010-12-20 11:00:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Gratulacje dla Bialorusi
[...]

MONDZE PRAWIS...!!!

- Biołekacapy to mondry Norud...

Fruwom tam niekiedy zmojimi łoscypkami, kierpcami i inksymi fyrlackami łokrutne
bizmesy robić, to widzem jakie to RUWNE CHOPYIBABY som...!!!

Nowet mi kiedysik tygodniowy kurs jendzyka kacapskiego zorganizowały, cobym
swoje umiejentności bizmesowe wyłoscyć mugł... Piknie tobyło - tydzień whotelu mi zabuchowały i 30-toletniom Kacapskom
Marynem-Profesorkem (z wielgachnymi cycorami!) mi psydzieliły...

ACH...!!! - alezemsiem tego biołokacapskiego jendzyka poucył, a poucył...

Data: 2010-12-20 11:05:05
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-19 23:07, Indiglo pisze:
Popatrzyli sobie na Polske.
Popatrzyli sobie na slowianskie twarze naszych
liderow, ich pieknie brzmiace nazwiska zobaczyli
jaki mamy dlug i pomysleli ze za takie cos to oni
jednak dziekuja.
co masz na mysli?
gdzie sobie popatrzyli?
w opanowanych przez totalitarna wladze publicznej tv i radio?

o czym ty chlopie piszesz?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-20 11:15:36
Autor: Chiron
Gratulacje dla Bialorusi
Użytkownik "utrOne"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ien9oi$k76$3@inews.gazeta.pl...

[...]

Czy pamiętasz, jak Polska w charakterze dywersanta organizowała różnokolorowe rewolucje- a to w Gruzji, na Ukrainie- a na Białorusi nie przeszła. Dlaczego? Możesz przyjąć do wiadomości, że ludzie zamieszkujący Białoruś chcą takich rządów? A chcącemu nie dzieje się krzywda. Jak powiedział Nigel Farage- UE nie ma prawa krytykowania Białorusi. Białoruś wprawdzie nie organizuje referendów (na ogół)- a Łukaszenka rządzi, jak chce, UE organizuje referenda- ale w ogóle nie bierze pod uwagę ich rezultatów

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-20 11:39:10
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-20 11:15, Chiron pisze:
na Białorusi nie przeszła. Dlaczego? Możesz przyjąć do wiadomości, że
ludzie zamieszkujący Białoruś chcą takich rządów?

Właśnie Chiron. Dobre pytanie: DLACZEGO?
sugestia, że ludzie chcą takich rządów, w kontekście wyborów i systemu jaki tam panuje wydaje się co najmniej nie na miejscu...
żeby Ci nie odbić piłeczki i nie zacytować któregoś ze "znamienitych wspomagaczy" systemu prl...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-20 12:16:59
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
Chiron <chiron@onet.eu> napisał(a):

[...]

niech rzadzi jak chce, ale nie ma prawa niszczyc opozycji i palowac ludzi !!

Data: 2010-12-21 00:36:35
Autor: Chiron
Gratulacje dla Bialorusi
Użytkownik " obserwator"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ienhfr$ibj$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Hmmm, i tak, i nie do końca:-). OK- wcale mi się nie podobała jego reakcja na demonstracje. IMO- są dwie możliwości:
- jest idiotą- osoba, która ma realne poparcie, wygrywa wybory- może pokazać swoją "ludzką twarz". Nie zrobił tego- więc albo jest durniem (nie jest), albo miał powód

- miał powód, żeby tak się zachować. Jaki? Łukaszenka jest sam. Kilkakrotnie dawał czytelne sygnały Polsce, że chciałby się "zakolegować". Jego oferta zostawała cały czas olewana- np ostatnio przez Sikorskiego. Polska już dawno nie prowadzi swojej polityki, zgodnej z jej interesem narodowym- stąd taka sytuacja. Od czasu wstąpienia na tron Rosji Putina:-) Rosja robi wszystko, aby go odsunąć od władzy. W dużym stopniu dzięki głupocie naszego rządu- Łukaszenka ma przegrane także w UE. Czyli: i Rosja i UE chcą go zniszczyć. Najpierw Polska (za pieniądze "dobroczyńcy ludzkości" Soros'a) chciała zrobić tam rewolucję i strącić go ze stołka. Teraz Rosja robi podobnie- wspiera tam dość jawnie wszelkie wrogie Łukaszence siły. I to raczej do nich miał to być bardzo czytelny sygnał.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-20 13:01:25
Autor: jadrys
Gratulacje dla Bialorusi
[...]

Przyłączam się do gratulacji. I co tu dużo mówić -  zazdroszczę wyboru człowieka który nie kradnie dla siebie, i nie zaprzedaje swojej ojczyzny interesom imperialistów.

Data: 2010-12-20 12:21:48
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Przyłączam się do gratulacji. I co tu dużo mówić -  zazdroszczę wyboru człowieka który nie kradnie dla siebie, i nie zaprzedaje swojej ojczyzny interesom imperialistów.

przylaczasz sie do gratulacji za palowanie ludzi i niszczenie opozycji
metodami barbarzyznskim? No to piekny z ciebie humanista, zatroskany losami biednych ludzi:))))

Pojeb i kundel jestes.

Data: 2010-12-20 16:45:28
Autor: Wiesiaczek
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 20.12.2010 13:21,  obserwator pisze:
[...]

Podaj mi swój adres a powybijam Ci okna i spróbuję wyważyć drzwi.
Przecież Ty mi nawet złego słowa za to nie powiesz, nie mówiąc o barbarzyńskim potraktowaniu.

Pojeb i kundel jestes.

W razie braku rzeczowych argumentów, te Twoje uważam za jedne z lepszych :)

Data: 2010-12-20 13:08:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iengjp$ea$1news.onet.pl...
[...]

Nie karadnie dla siebie?
Mówią, że jest bardzo bogaty.

Data: 2010-12-20 13:18:48
Autor: jadrys
Gratulacje dla Bialorusi

[...]

Mówią także że jeden z konkurencyjnych wobec Łukaszenki kandydatów został odwieziony do szpitala z powodu pobicia przez milicję. Jednak mimo setek dziennikarzy nie udało się sfilmować tego zajścia, tak żeby  było  widać kto go bije..

Data: 2010-12-20 12:24:44
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
[...]

zeby ciebie kiedys nie pobito jak dalej tak bedziesz popieral takie metody, bo
w Polsce powoli moze stac sie tak samo jak na Bialorus, jak nadal PO bedzie
rzadzila.
 Masz nasrane we lbie.

Data: 2010-12-20 13:26:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ienhj9$3pb$1news.onet.pl...

[...]

Nie zmieniaj tematu. Łukaszenka kradnie dokładnie tak samo, jak każdy dyktator, który zabezpiecza finansowo swoją niepewną przyszłość.
Konkurencja chce też dobrać się do konfitur, a niektórzy ludzie liczący, że przy ich boku też coś im skapnie, pomagają konkurencji.

Jest padlina - są hieny.

Data: 2010-12-20 14:46:13
Autor: jadrys
Gratulacje dla Bialorusi

[...]

Wcale nie zmieniam - do tych wiadomości o bogactwie Łukaszenki na wskutek kradzieży należy podejść jak do wieści o pobiciu przez milicję  Uładzimira Niaklajeu.

Data: 2010-12-20 15:39:58
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Wcale nie zmieniam - do tych wiadomości o bogactwie Łukaszenki na wskutek kradzieży należy podejść jak do wieści o pobiciu przez milicję  Uładzimira Niaklajeu.

Uładzimira Niaklajeu, sam sie pobil do nieprzytomnosci i sam sie nastepnie
zaladowal do ichniejszej policyjnej suki i gdzies sie zakamuflowal, aby zrobic
sam ze soba przesluchania w stylu wiadomym.

Satrapa Lukaszenko, bije do nieprzytomnosci ludzi z altruistycznych pobudek,
bo tak kocha narod, jak kiedys Stalin.

Data: 2010-12-21 00:38:49
Autor: Chiron
Gratulacje dla Bialorusi
Użytkownik " obserwator"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ientce$2r9$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Takie argumenty mogą Cię tylko ośmieszać. Stalin i Łukaszenka.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-20 14:21:43
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-20 13:18, jadrys pisze:

[...]

juz wladzunia tamtejsza dobrze o to zadbała, żeby nie było widać...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-20 14:48:36
Autor: jadrys
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-20 14:21, utrOne pisze:
[...]

Było również wielu dziennikarzy zagranicznych. Wszystko było widać jak na dłoni.. za wyjątkiem tego kto go uderzył.

Data: 2010-12-20 15:04:04
Autor: cyc
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał w wiadomości news:ienl97$2gn$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro
.utr1

A ja nie wierze ani w jedno slowo uprawianej u nas antybialoruskiej propagandzie .
W moim przekonaniu jest to gra zacierajacych rece w nadziei na kolejne " prywatyzacje " zachodnie korporacji . Nie moga doczekac sie aby dokonac tego samego na Bialorusi czego dokonali w Polsce !. Pisze o prywatyzacji bankow , rzedsiebiorstw , rozkradaniu majatku narodowego i sprowadzeniu 90% spoleczenstwa do roli czekajacych panskiej laski niewolnikow .
W innym poscie napisalem . Bialorus chce Lukaszenki bo zyja w kraju choc niezbyt bogatym , to jednak dajacym stabilnosc i pewnosc jutra . Nie maja co prawda milarderow z osobistymi parkami samolotowymi ale nie maja tez bezrobocia i nedzy a czlowiek nie czeka miesiacami na to aby byc przyjetym przez lekarza .
Oni tak chca i nam nic do tego . Doswiadczenie i stan naszego panstwa pokazuje , ze maja racje !.

cyc

Data: 2010-12-20 14:07:24
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Oni tak chca i nam nic do tego . Doswiadczenie i stan naszego panstwa pokazuje , ze maja racje !.

w Polsce jest tak dlatego, ze za duzo w niej takich jak ty madrych cycow.

Data: 2010-12-20 16:09:11
Autor: cyc
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iennus$d1j$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Oni tak chca i nam nic do tego . Doswiadczenie i stan naszego panstwa
pokazuje , ze maja racje !.

w Polsce jest tak dlatego, ze za duzo w niej takich jak ty madrych cycow.

--

Mysle , ze glownie dlatego , ze za duzo kaczynskich , ziobrow , macierewiczow i innych fatyg .
Moj wplyw na to co dzieje sie w kraju jest zerowy wiec nawet jeslibym rzeczywiscie byl takim jakim mnie widzisz a przeciez musialbym wtedy byc do Ciebie podobny , to i tak nic bym nie spieprzyl . Za to Twoj idiol , guru i umilowany konus spartolil wszystko co tylko bylo mozliwe do spartolenia . Nawet pogrzeb wlasnego brata na Wawelu spartolic potrafil  bo nie wie kogo pochowal .

cyc

Data: 2010-12-20 16:41:24
Autor: Wiesiaczek
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 20.12.2010 15:04, cyc pisze:
[...]

[...]

Przyłaczam się do Twojej niewiary.
Za dużo się oglądałem sposobów na kręcenie takich scen, jakie potem są wyświetlane w dziennikach telewizyjnych, żebym mógł je uznać za wiarygodne.

Tak na marginesie: Dużo tam osób zabili ci milicjanci?

Data: 2010-12-21 09:48:01
Autor: cyc
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ientf4$ekv$1news.onet.pl...
[...]

To nawwet nie ten problem . Zakladam , ze sceny sa autentyczne ale czy odzwiercxiedlaja prawde o nastrojach spolecznych w tym kraju ? . Nawet wsrod naszych antybialoruskich propagandzistow nikt nie ukrywa , ze Lukaszenko ma poparcie wiekszosci narodu a jesli ci tak mowia to naprawde nie moze byc inaczej . Dlaczego wiec uwazamy , ze my wiemy lepiej d nich co dla nich dobre ? . Czy to nie jest odmiana komunizmu , ktory zawsze wszystko lepiej wiedzial od swoich obywateli ?.
Nie ma kraju na swiecie w ktorym calosc spoleczenstwa jest zadowolona . Na kilkadziesiat milionow ludzi zawsze znajdzie sie kilka milionw takich , ktorzy beda niezadowoleni i sa w stanie okazac to demonstracja , prowokacja i zadymami . Zawsze sie tacy znajda . Tak jest na Bialorusi , tak jest w Polsce rowniez teraz , tak jest we Francji , Niemczech , Anglii i bogatej rzekomo Ameryce .
Skad wiec nasze prawo do naprawiania czegos w cudzym domu wbrew woli jego lokatorow ? .
Jak napisalem w innym poscie cala bialorusaka polityczna zadyma to wynik niecierpliwego  przebierania nogami kapitalu w oczekiwaniu na podobne naszym prywatyzacje bankow i calej pozostalej infrastruktury gospodarczej tego kraju a ze propaganda jest w rekach tego kapitalu z tym wqieksza latwoscia potrafi on oglupic tych , ktorzy w ocenach sytuacji sa bezkrytyczni i bezrefleksyjni .

cyc

Data: 2010-12-21 12:04:59
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-20 15:04, cyc pisze:
[...]

To jest celne i zgadzam się z Tobą, że takie praktyki niejednokrotnie są i były prowadzone.

Oni tak chca i nam nic do tego .

Skoro tak chcą, to po co milicja pałująca opozycję, brak wolności słowa i totalitarny system wyborczy? huh?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-21 13:24:28
Autor: cyc
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał w wiadomości news:ieq1kt$i66$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie usprawiedliwiajac poczynan bialoruskiej milicji powiem , ze policja na calym swiecie demoluje demonstracje i wali palami . Robi to w Niemczech , Francji , Anglii , Ameryce i Polsce .
Nie widze nic starsznego w tym , ze demolujacy wszystko wokol siebie demostranci obrywaja palami .
To , ze demolowali nie ulega watliwosci , robia tak zawsze bo taka juz jest natura kazdej deostracji . Patrz na naszych solidarnosciowcow w czasie demonstracji . Pala , wrzeszcza , niszcza co popadnie . Tak jest wszedzie i wszedzie potem zwala sie na prowokatorow !.

cyc

Data: 2010-12-21 13:43:31
Autor: D. J. MC Donald Musk
Gratulacje dla Bialorusi

[...]

a u nas jaka jest wolnosc slowa?
wszystko co jest przeciw partii PO jest zagluszane a ci co maja inne zdanie niz GW sa nazywani oszolomami...
Polska jest bardziej totalitarna niz Bialorus!

Data: 2010-12-21 15:07:36
Autor: Azor jest pedałem
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

Polska jest bardziej totalitarna niz Bialorus!

Była w latach 2005 - 2007

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-22 10:25:52
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-21 13:43, D. J. MC Donald Musk pisze:
Uďż˝ytkownik "utrOne"<utr1wytnij@wytnijtlen.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
[...]

To jest celne i zgadzam si� z Tob�, �e takie praktyki niejednokrotnie s� i
by�y prowadzone.

Oni tak chca i nam nic do tego .

Skoro tak chc�, to po co milicja pa�uj�ca opozycj�, brak wolno�ci s�owa i
[...]

Cyc i Musk,

trzeba byc naprawde zaslepionym nienawiscia (w sumie nawet nie wiem do kogo, bo przeciez nienawisc do rzadzacej partii politycznej w ustroju jaki mamy w naszym kraju wydaje sie absurdalna), zeby nie potrafic odroznic tych demonstracji... i zeby w dalszym ciagu zaspodawac takie porownania...
co ci chlopie kto zaglusza? czy ktos zaglusza w Polsce opozycje? tv trwam? nasz dziennik? GW? rzepe? DP? itd?
ludzie opanujcie sie!

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-22 10:33:21
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-21 12:04, utrOne pisze:
Skoro tak chcą, to po co milicja pałująca opozycję, brak wolności słowa
i totalitarny system wyborczy? huh?

generalnie mile sie wczoraj połechtałem z wieczora pijac małe piffco w jednym z warszawskich pubow przy ulicy papieża, gdyz poniewaz w wywiadzie w pudełku Radek Sikorski podrzucił dokładnie ten sam tekst...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-20 16:49:09
Autor: {heÂŽsk}
Gratulacje dla Bialorusi
On Sun, 19 Dec 2010 23:07:55 +0100, "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> wrote:

[...]

 zwlaszcza, ze ich dobroczynca, pan zycia i smierci dzieki
 tym "mondrym" bialorusom zgromadzil majatek za ktory moze
 kupic pol bialorusi. chcesz sie dolozyc do pomnazania tego
 majatku? jedz na bialorus dobry czlowieku. --

Data: 2010-12-20 19:37:46
Autor: White Power
Gratulacje dla Bialorusi
{he?sk} <great.brednie@interia.pl> napisał(a):

 zwlaszcza, ze ich dobroczynca, pan zycia i smierci dzieki
 tym "mondrym" bialorusom zgromadzil majatek za ktory moze
 kupic pol bialorusi. chcesz sie dolozyc do pomnazania tego
 majatku? jedz na bialorus dobry czlowieku.

Tylko, że ta kasa dalej pozostaje na Białorusi i jak przyjdzie do przewrotu jak w Rumuni to jej odzyskanie to będzie kilka chwil, a u nas to dopiero cuda patrząc na takiego Bagsika na przykład.

Data: 2010-12-20 21:34:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieobaa$p9u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trzyma tę kasę w skarpetce?

Data: 2010-12-21 10:23:36
Autor: White Power
Gratulacje dla Bialorusi
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Trzyma tę kasę w skarpetce?

Może i w majtkach ale ważne jest to że kapitał jako tako pozostaje w kraju, a u nas wszystko wyjeżdża za granice, bo która firma ma kapitał który w 100% pozostaje w naszym kraju? Większość wypływa za odrę i nic z teego nie mamy.
Żeby nie było, że jestem zwolennikiem dyktatury Łukaszenki, ale taka dyktatura ma kilka zalet których u nas brakuje.

Data: 2010-12-21 12:45:21
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-21 11:23, White Power pisze:
Żeby nie było, że jestem zwolennikiem dyktatury Łukaszenki, ale taka dyktatura
ma kilka zalet których u nas brakuje.

hehe, racjonalnie rzecz ujmując to każda dyktatura ma jakieś tam zalety, ale żeby nie odpowiedzieć przewrotnie (i chyba się ze mna zgodzisz): "rozchodzi sie jednak o to, zeby te zalety nie przesłoniły nam wad"...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-21 13:32:12
Autor: cyc
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał w wiadomości news:ieq40h$q9o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na problem dyktatury patrzylbym dzisiaj przez nieco inny pryzmat niz ten do jakiego przywyklismy .
Jesli wezmie sie pod uwage , ze najwieksza deokracja jaka znamy a ktora byla przedmiotem naszych marzen , mowie o tej amerykanskiej , legla w gruzach i nie pozostalo po niej nic , to mozna smialo pkusic sie o stwierdzenie , ze demokracja to utopia a kazden system jest dobry wtedy , kiedy odpowiada nteresom wielkiego kapiatalu .
Daje glowe bez zmruzenia oka , ze gdyby  Lukaszenko  nawet dramatycznie zacisnal swojemu spoleczenstwu pasa  wprowadzajac jeszcze wiekszy rezim , ale rownoczesnie pozwolil zadomowic sie na Bialorusi obcemu kapitalowi  tak jak ten zadmowil sie u nas a wiec z prywatyzacja bankow , czy przedsiebiorstw , to mialby pelne poparcie wszystkich " demokratycznych " krajow w tym Polski i walenie palami po lbach demonstrantow nazywanoby na swiecie rozpedzaniem rozwydrzonych huliganow .

cyc

Data: 2010-12-22 10:28:47
Autor: utrOne
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-21 13:32, cyc pisze:
[...]

czy tak przypadkiem nie jest w Chinach?
a jednak w dalszym ciagu zachodnia opinia publiczna mowi na glos o lamaniu praw czlowieka itd...
(to, ze nic z tego nie wynika to inna sprawa, jednak w tej kwestii ciezko porownac potege jaka sa Chiny - gospodarczo i militarnie - i Bialorus. ktora jest, co tu ukrywac "lekkim zadupiem")

--

Pozdro

Gratulacje dla Bialorusi