Gratulacje dla Bialorusi

Data: 2010-12-20 07:54:38
Autor: Wiesiaczek
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 19.12.2010 23:07, Indiglo pisze:
Madry narod uczy sie na bledach innych.
Popatrzyli sobie na Polske.
Popatrzyli sobie na slowianskie twarze naszych
liderow, ich pieknie brzmiace nazwiska zobaczyli
jaki mamy dlug i pomysleli ze za takie cos to oni
jednak dziekuja. Brawo. Bialorus nadzieja na przyszlosc.

Zgadzam się w pełni z t± ocen±, Białoru¶ ma jednak bardziej inteligentne społeczeństwo niż my, którzy dali¶my się złapać na końskie gówno.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-20 12:12:40
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
Zgadzam się w pełni z t± ocen±, Białoru¶ ma jednak bardziej inteligentne społeczeństwo niż my, którzy dali¶my się złapać na końskie gówno.

tesknisz, za palowaniem ludzi?

Data: 2010-12-20 16:27:41
Autor: bolek
Gratulacje dla Bialorusi

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ienh7n$hd7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Białoru¶ wybrała Białorusina.
A kiedy my będziemy wybierać Polaków ?

bolek

Data: 2010-12-20 16:34:07
Autor: Wiesiaczek
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 20.12.2010 13:12,  obserwator pisze:
[...]

Raczej irytuj± mnie te kłotnie polskich wolnych obywateli pod ¶mietnikiem na tyłach sklepu. Mogliby w końcu się dogadać, kto dzi¶ bierze nadpsute banany a kto jabłka i surowce wtórne.

Data: 2010-12-20 20:01:23
Autor: obserwator
Gratulacje dla Bialorusi
Tomy napisal.

Lepiej być spałowanym niż łykn±ć
¶liwkę od POlskiego Policjanta z powodu
nie zatrzymania się do kontroli.

wybor dosc ograniczony:) a czytales jaki tekst wlasnie zamiescila Gazeta
Wszechwiedzaca dla ludnosci?

Stosunki Lukaszenki z obecnym rzadem, ukladaja sie od 3 - miesiecy bardzo
dobrze, a satrapa ma nadzieje, ze beda jeszcze lepsze.

Rozmowy prowadzi Radek Sikorski. Reszte sam sobie dopowiedz, dlaczego oni tak
sie nagle polubili, a GW zaciera rece:)

Data: 2010-12-21 15:40:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Gratulacje dla Bialorusi

> [...]

¶mietnikiem na tyłach sklepu. Mogliby w końcu się dogadać, kto dzi¶

bierze nadpsute banany a kto jabłka i surowce wtórne.

Złom i inkse flaski jus ZAJENTE...!!!

- te na PLEBANIEM dostarcone być musom...!

Data: 2010-12-20 19:03:51
Autor: Tomy M.
Gratulacje dla Bialorusi
W dniu 2010-12-20 13:12,  obserwator pisze:
Wiesiaczek<ciotkazielinska@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

Zgadzam się w pełni z tą oceną, Białoruś ma jednak bardziej inteligentne
społeczeństwo niż my, którzy daliśmy się złapać na końskie gówno.

tesknisz, za palowaniem ludzi?

Lepiej być spałowanym niż łyknąć
śliwkę od POlskiego Policjanta z powodu
nie zatrzymania siÄ™ do kontroli.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonnÄ… procesjÄ™ i nierĂłwnÄ… walkÄ™
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Gratulacje dla Bialorusi