Gratulacje dla Bialorusi

Data: 2010-12-20 11:00:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Gratulacje dla Bialorusi
Madry narod uczy sie na bledach innych.
Popatrzyli sobie na Polske.
Popatrzyli sobie na slowianskie twarze naszych
liderow, ich pieknie brzmiace nazwiska zobaczyli
jaki mamy dlug i pomysleli ze za takie cos to oni
jednak dziekuja. Brawo. Bialorus nadzieja na przyszlosc.

MONDZE PRAWIS...!!!

- Biołekacapy to mondry Norud...

Fruwom tam niekiedy zmojimi łoscypkami, kierpcami i inksymi fyrlackami łokrutne
bizmesy robić, to widzem jakie to RUWNE CHOPYIBABY som...!!!

Nowet mi kiedysik tygodniowy kurs jendzyka kacapskiego zorganizowały, cobym
swoje umiejentności bizmesowe wyłoscyć mugł... Piknie tobyło - tydzień whotelu mi zabuchowały i 30-toletniom Kacapskom
Marynem-Profesorkem (z wielgachnymi cycorami!) mi psydzieliły...

ACH...!!! - alezemsiem tego biołokacapskiego jendzyka poucył, a poucył...

--

Gratulacje dla Bialorusi