Gratulacje dla Putina!

Data: 2012-03-05 11:53:55
Autor: mkarwan
Gratulacje dla Putina!
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jj1j2s$mhl$1inews.gazeta.pl...
Gratulacje dla Putina.
Przynajmniej Rosjanie będą mieli znowu prezydenta z jajami!

A ewentualnym narzekaczom na "nieuczciwe" wybory w Rosji chętnie przytoczę
wyniki głosowania w Polsce z pewnego Domu Opieki Społecznej prowadzonym
przez kościół, gdzie 100% (słownie - sto) personelu i pacjentów głosowało na
jednego kandydata.

Sfałszowali wybory jak na Białorusi?
Czy UE nałoży sankcje na Rosję tak jak nakłada na Białoruś.
Czy będzie próba przewrotu ja na Białorusi zaraz po wyborach?

Data: 2012-03-05 13:45:53
Autor: boukun
Gratulacje dla Putina!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f549b43$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Polsce też fałszują, jeszcze gorzej, ustawiając je jeszcze przed ich śmiesznymi wyborami...

Głupki chodzą tylko i przyklepują, to co mają przyklepać...

boukun

Gratulacje dla Putina!