Gratulacje dla "nowego" instruktora :)

Data: 2010-01-08 07:04:22
Autor: jacekplacek
Gratulacje dla "nowego" instruktora :)
Maćkowi Curzydło gratuluję zasilenia grona instruktorów IANTD. Życzę, wielu sukcesów i jestem przekonany, że decyzja ta przyniesie wszystkim wiele korzyści:)

Data: 2010-01-08 07:14:09
Autor:
Gratulacje dla
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Maćkowi Curzydło gratuluję zasilenia grona instruktorów IANTD. Życzę, wielu sukcesów i jestem przekonany, że decyzja ta przyniesie wszystkim wiele korzyści:)

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1104925&pid=1104994&MID=%3Chi6llv%24l8b%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-08 08:49:27
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hi6ldm$kb7$1inews.gazeta.pl...
Maćkowi Curzydło gratuluję zasilenia grona instruktorów IANTD. Życzę, wielu
sukcesów i jestem przekonany, że decyzja ta przyniesie wszystkim wiele
korzyści:)
Dzięki Jacek.
Na pewno moim kursantom dla których nie miałem dotychczas propozycji zaawansowanych nurkowań wrakowych. W DSATcie takie kursy dopiero się tworzą. Widzisz Jacek ja po prostu zawsze staram się wybierać i szkolić takie programy które uważam za najlepsze. Ponieważ program dostarczany przez organizację nurkową to jest produkt na którego podstawie ja przygotowuję programy szkoleniowe w Krakenie. Oczywiście ważne też jest znajomość standardów innych organizacji itp., współpraca z nurkami.
Dlatego kiedy uznałem, że PADI ma najlepsze programy rekreacyjne to szkolę w rekreacji w oparciu o programy PADI oraz szkolę instruktorów w ramach organizacji PADI. Jak uznam, że to się zmieniło to ja też zmienię swoje nastawienie. Jeżeli ktoś chce kontynuować swoje wyszkolenie w kierunku technicznym a jest nurkiem czy instruktorem wyszkolonym w oparciu o standardy PADI to idealną kontynuacją jest DSAT. Programy też bardzo dobre, książki jak to w PADI wyśmienite (brakuje oficjalnych tłumacze na polski ale mamy tłumaczenia "nasze"). Wadą jest jeszcze mała powszechność systemu DSAT ale sądząc po tempie rozwoju to za parę lat będzie równie popularny w bazach technicznych jak TDI czy IANTD. Jednak jeżeli ktoś mając np. wyszkolenie w PADI chce kontynuować szkolenie techniczne w TDI czy IANTD to dlaczego nie ma tego robić u mnie. Znamy się, ma do mnie zaufanie, itp. Zresztą najczęściej ludzie wybierają kursy kombo polegające na tym, że po spełnieniu wymagań obu organizacji otrzymują certyfikat i DSAT i np. TDI.
Jestem instruktorem PADI/DSAT/TDI/IANTD/CMAS (nie aktywnym ale może odnowię uprawnienia)/EFR i DAN
Po prostu różni nurkowie mają różne potrzeby a poza tym ja sam jeżdżąc na kursy w różnych organizacjach i do różnych IT uczę się nowego spojrzenia na wiele rzeczy. Poza tym to są bardzo ciekawi ludzie więc miło ich lepiej poznać. Mam nadzieję, że członkostwo w IANTD będzie z korzyścią dla nurków, organizacji i mnie osobiście :-)

MSC

Data: 2010-01-08 08:15:22
Autor: jacekplacek
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Mam nadzieję, że członkostwo w IANTD będzie z korzyścią dla nurków, organizacji i mnie osobiście :-)

Myślę, że pozyskanie człowieka Twojego kalibru: właściciela jednej z największych baz i szkół nurkowych w Polsce już przyniosło korzyść IANTD. Tym bardziej, że mając ogromne doświadczenie szkoleniowe i znakomity przegląd systemów i standardów wszystkich obecnych na naszym rynku organizacji, wybrałeś właśnie tą. Najwyższy możliwy do uzyskania tutaj poziom, to certyfikacja Expedition Trimiks(120m) Pozdrawiam i życzę sukcesów.

Data: 2010-01-08 11:42:48
Autor:
Gratulacje dla
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a): > Mam nadzieję, że członkostwo w IANTD będzie z korzyścią dla nurków, > organizacji i mnie osobiście :-)
> Myślę, że pozyskanie człowieka Twojego kalibru: właściciela jednej z największych baz i szkół nurkowych w Polsce już przyniosło korzyść IANTD. Tym bardziej, że mając ogromne doświadczenie szkoleniowe i znakomity przegląd systemów i standardów wszystkich obecnych na naszym rynku organizacji, wybrałeś właśnie tą. Najwyższy możliwy do uzyskania tutaj poziom, to certyfikacja Expedition Trimiks(120m) Pozdrawiam i życzę sukcesów.

Wobec faktów muszę zmienić zdanie, oficjalnie przeprosić.
Dodam że osobiście nie znam "Szczęściarza".

pozdrawiam rc
ps dobrze że PP już nie może rwać włosów z głowy.
"jacekplacek" do polityki się nadajesz, masz z gumy kręgosłup.

Data: 2010-01-08 14:06:37
Autor:
> [...]
> Myślę, że pozyskanie człowieka Twojego kalibru: właściciela jednej z największych baz i szkół nurkowych w Polsce już przyniosło korzyść IANTD. Tym bardziej, że mając ogromne doświadczenie szkoleniowe i znakomity przegląd systemów i standardów wszystkich obecnych na naszym rynku organizacji, wybrałeś właśnie tą. Najwyższy możliwy do uzyskania tutaj poziom, to certyfikacja Expedition Trimiks(120m) Pozdrawiam i życzę sukcesów.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1103202&pid=1103207&MID=%3Chbrjkk%2498q%241%40inews.gazeta.pl%3E

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1103202&pid=1103277&MID=%3Chbu9qu%24pmc%241%40inews.gazeta.pl%3E

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-08 08:03:22
Autor: toja siepytam
Gratulacje dla
On Jan 8, 3:06 pm, " " <demol...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 jacekplacek <jaceki...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> wybrałeś właśnie tą. Najwyższy możliwy do uzyskania tutaj poziom, to
> certyfikacja Expedition Trimiks(120m) Pozdrawiam i życzę sukcesów..

Nie musisz przypominać - pamiętamy tę wojnę o "zabójcze pianki" i
wyważanie w suchym pomiędzy JP a Krakenem. Teraz JP się przylizuje bo
sobie pewnie ubzdurał, że będą sobie teraz nawzajem kadzić jak to ma w
zyczaju z innymi "ziomalami".
Myślę jednak że się myli i Kraken będzie dalej trzymał poziom. No
chyba że się przestraszył iż adwersarz ma jednak jakieś mocne wejscie
w IANTD skoro zdobył uprawnienia instruktorskie ;)
To co JP liżesz Krakena czy podkuliłeś przed nim ogon ?

Data: 2010-01-08 09:04:41
Autor: pnk
Gratulacje dla
On 8 Sty, 17:03, toja siepytam <pyta...@gmail.com> wrote:

> [...]

chyba że się przestraszył iż adwersarz ma jednak jakieś mocne wejscie
w IANTD skoro zdobył uprawnienia instruktorskie ;)
To co JP liżesz Krakena czy podkuliłeś przed nim ogon ?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przesadzasz, JacekPlacek zrozumiał że PP nie jest jedynym instruktorem
w RP.

pnk

Data: 2010-01-08 17:28:30
Autor: kursnurkowy.tukupie.pl