Gratulacje dla pana Antoniego Maciarewicza

Data: 2011-12-30 19:49:59
Autor: rAzor
Gratulacje dla pana Antoniego Maciarewicza
http://niezalezna.pl/21033-antoni-macierewicz-laureatem-nowego-panstwa

"Antoni Macierewicz został laureatem nagrody im. Grzegorza I Wielkiego przyznawanej przez miesięcznik „Nowe Państwo” za szczególny wkład w obronę prawdy w życiu publicznym. W ubiegłym roku nagroda ta przyznana została ks. Stanisławowi Małkowskiemu. Przypomnijmy, że Antoni Macierewicz za swoją walkę o prawdę na temat katastrofy smoleńskiej został w zeszłym roku uhonorowany nagrodą Człowieka Roku "Gazety Polskiej"."

Gratulacje! Na pohybel lewackim kłamcom herbu GWno!
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-30 19:21:26
Autor: Obserwator
Gratulacje dla pana Antoniego Maciarewicza
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa(a):
http://niezalezna.pl/21033-antoni-macierewicz-laureatem-nowego-panstwa
Gratulacje! Na pohybel lewackim kamcom herbu GWno!

na pohybel!

Dlaczego tuskomafia chce odebrac Panu Antoniemu immunitet?

To zemsta za prowadzone przez niego sledztwo i proba podwazenia jego
wiarygodnosci u naukowcow amerykanskich i polskiego pochodzenia, ktorzy
podjeli sie proby wyjasnienia katastrofy smolenskiej.

Interesujaca i rzetelna wypowiedz na ten temat w wywiadzie udzielonym przez jednego z najodwazniejszych polskich dziennikarzy sledczych. Nie wszyscy dziennikarze daja sie przekupic, zastraszyc i zeszmacic:)

*Czego si Pan spodziewa po ledztwie ws. raportu z likwidacji WSI? Moim zdaniem mamy do czynienia z prb zastraszenia wsppracownikw Antoniego
Macierewicza. Powszechnie wiadomo, e obecny pose PiS nie jest osob, ktr
atwo zastraszy. Moim zdaniem ledztwo to ostrzeenie dla wszystkich, ktrzy
prbowaliby doj do prawdy o nieprawidowociach na styku sub specjalnych.
ledztwo obejmuje przecie rwnie ludzi, ktrzy pracowali razem z posem
Macierewiczem. Oni immunitetu nie maj. Obawiam si, e oni mog usysze
zarzuty. To bdzie prba zastraszenia dzielnych ludzi, ktrzy podjli si
prby wyczyszczenia bagna, jakie panowao w WSI.*

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/gmyz-to-wyglada-jak-zemsta-ludzi-wsi

Data: 2011-12-30 23:30:47
Autor: [He®Sk]
Gratulacje dla pana Antoniego Maciarewicza
On Fri, 30 Dec 2011 19:21:26 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa(a): > http://niezalezna.pl/21033-antoni-macierewicz-laureatem-nowego-panstwa
> Gratulacje! Na pohybel lewackim kamcom herbu GWno!

na pohybel!

Dlaczego tuskomafia chce odebrac Panu Antoniemu immunitet?

co do hasla na pohybel lewactwo zgoda. czuje odraze do lewactwa rowna odrazy do razora. ubolewam nad tym co robi a.macierewicz. to woda na mlyn ruskim. albo ma sie
dowody i je przedstwia ale morda w kubel. brednie o mgle,
helu, bombie barycznej osimeszaja antoniego i PiS.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-12-30 21:58:13
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdl14j$btf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za ucieczkę z pełnymi gaciami ze Smoleńska mu nie dali? To niesprawiedliwe, bo był bardzo zaangażowany.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2011-12-30 23:30:48
Autor: [He®Sk]
Gratulacje dla pana Antoniego Maciarewicza
On Fri, 30 Dec 2011 21:58:13 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Za ucieczkę z pełnymi gaciami ze Smoleńska mu nie dali? To niesprawiedliwe, bo był bardzo zaangażowany.

rwal do wwy by ukryc haki na komorowskiego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 05:29:05
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 19:49:59 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Wraz z nagrodą dla "psychola roku" Dupikowski,
--
stevep

Data: 2011-12-31 09:34:42
Autor: WW
W dniu 2011-12-30 19:49, rAzor pisze:
[...]

Pamiętacie, kto to powiedział, "ja my się sami nie docenimy, to kto nas doceni"?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Gratulacje dla pana Antoniego Maciarewicza