Gratulacje pisiorki.

Data: 2019-05-27 03:57:14
Autor: Zenek Kapelinder
Gratulacje pisiorki.
Inteligencja nie jest pizdziak twoja cecha dominujaca. Gdyby wygrala koalicja to zwolennicy konfederacji i kukiza mogli by byc wkurwieni. Bo ich glosy poszly by na koalicje. Wygral pis. Moj glos oddany na konfederacje sie nie zmarnowal. Dostala go partia ktora wedlug mnie lepiej bedzie bronila moich interesow w chujni niz koalicyjne zdradzieckie mordy. Poza tym wynik wyborow do chujni ojroeuropejskij ma marginalny wplyw na moje zycie. Ale jest bardzo dobrym sondazem. Pokazuje ze w wyborach do sejmu wezmie udzial duza liczba wyborcow. Pokazuje ze partia rzadzaca moze liczyc na wygrana. Pokazuje ze placforma i spolka jesli sie rozpadnie to byli wspolnicy moga liczyc na poparcie pomiedzy inne a biedroniem. A najlepsze jest to ze placforma nie ma zadnego pomyslu na przekonanie potencjalnych wyborcow. Negatywna kampania byla dla koalicji porazka, nawet tego nie potrafili zrobic.

Gratulacje pisiorki.