Gratuluję kanalii podszywającej się pod mój nick

Data: 2016-06-01 08:44:57
Autor: Ciemny Lód
Gratuluję kanalii podszywającej się pod mój nick
No proszę! UB-eckie metody PiS dały znac o sobie. Spreparowano posty wychodzące z mojego adresu, a podpisane "Lepudruk". Brawo PiS! Brawo! Kto za tym stoi? Wg mnie ta kanalia u2, która odpowiada na posty podszywacza czyli siebie. Dlaczego tak sądzę? Gdyby "zauważył", że pod moimi postami podpisał się "Lepudruk" darłby jadaczkę, że ja i Lepudruk/Pajdak to ta sama osoba, a on jakby nic odpowiada i "dyskutuje". Wniosek: to ta kanalia u2 podszywa się na forach pod wiele nicków. Typowy PiS-owski skurwysynek.

CL

Gratuluję kanalii podszywającej się pod mój nick