Gravel za ok 2500

Data: 2017-09-05 12:38:58
Autor: quent
Gravel za ok 2500
On 2017-09-05 12:33, ikov wrote:
Szukam gravela - większość moich tras to asfalt, ale czasem droga polna
albo przez las (bez zjeżdżania poza drogi), a przy tym miło by było,
jakby dało się na nim utrzymywać przyzwoitą prędkość. Mam mtb na
slickach, ale na asfalcie brakuje prędkości, poza asfaltem brakuje
przyczepności. Z nowych rowerów to Triban 100 z Decathlona prezentuje
się całkiem nieźle w stosunku cena/jakość, ale trochę odstręcza mnie
dziwna manetka od przerzutki zamiast klamkomanetek, no i wolnobieg
zamiast kasety. Niestety pomiędzy tym nowym rowerem za 999 zł a takimi
za 4000 zł (np giant anyroad) nic nie widzę, a szukam czegoś w okolicach
2000-2500. Ktoś coś widział, ktoś coś wie?

Rozumiem, że kupno szosy i włożenie szerszej opony (o ile to fizycznie
możliwe) to nie jest wyjście, bo chyba czymś się jeszcze te konstrukcje
różnią?

Ja sobie przerobiłem krosowego Gianta na taki właśnie a'la grawelowy:
http://94.40.93.91/photo/share/zooILx8E#!List

Opony 700x28C ale przez las jechałem nie raz i bez problemów o ile podłoże w miarę twarde.
Po asfalcie na takich oponach jest niebo a ziemia względem oryginalnych 34

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-09-05 13:39:09
Autor: Łukasz Kroczka
Gravel za ok 2500
W dniu 05.09.2017 o 12:38, quent pisze:
Ja sobie przerobiłem krosowego Gianta na taki właśnie a'la grawelowy:

Gravel to jednak baranek. Ty po prostu wrzuciłeś wąskie opony do crossa.

Data: 2017-09-05 13:44:02
Autor: quent
Gravel za ok 2500
On 2017-09-05 13:39, Łukasz Kroczka wrote:
W dniu 05.09.2017 o 12:38, quent pisze:
Ja sobie przerobiłem krosowego Gianta na taki właśnie a'la grawelowy:

Gravel to jednak baranek. Ty po prostu wrzuciłeś wąskie opony do crossa.

W moim crossie też chcę docelowo zmienić kier. na jakąś wygiętą ale mnie baranek, taki jak jest w szosówce, nie odpowiada. No i ta geometria w kwestii pozycji podczas jazdy... odpada.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-09-06 06:06:57
Autor: studio
Gravel za ok 2500
W dniu wtorek, 5 września 2017 20:36:31 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Z ciekawości zapytam co Ci w baranku nie odpowiada?

Wygięcie w dół.
Chciałbym kierownicę mniej więcej taką:
https://www.dhresource.com/600x600/f2/albu/g4/M01/DE/C3/rBVaEVgPCQGAD3kyAAEfZ3efJl4904.jpg

Data: 2017-09-06 06:28:17
Autor: quent
Gravel za ok 2500
apropos... jakich marek kierownic szukać żeby nie kupić badziewia?

Data: 2017-09-06 18:36:50
Autor: Maciek
Gravel za ok 2500
W dniu 06.09.2017 o 15:28, quent pisze:
apropos... jakich marek kierownic szukać żeby nie kupić badziewia?

Specjalnych technologi w kawałku alu rurki bym się nei dopatrywał ;-)
Raczej popatrz na szerokość kierownicy i na swoje preferencje.
Na szosowanie raczej na szerokość barków, no ale niektórzy wolą szerzej.

Data: 2017-09-06 09:41:39
Autor: ToMasz
Gravel za ok 2500
On 2017-09-05 12:33, ikov wrote:
Szukam gravela - większość moich tras to asfalt,

może napisz co byś chciał mieć w rowerze, ja Ci napisze czy to jest możliwe i za ile.

ToMasz

Gravel za ok 2500