Gravel za ok 2500

Data: 2017-09-05 13:38:07
Autor: Łukasz Kroczka
Gravel za ok 2500
W dniu 05.09.2017 o 12:33, ikov pisze:
szukam czegoś w okolicach 2000-2500

O nowym zapomnij. Najprędzej jakiś Marin na wyprzedaży, ale i tak trzeba dołożyć.

Gravel to poza geometrią ramy, mocne koła, dobre hamulce.

Szukałbym używanego.

Triban 100 to nieporozumienie. W mieście baranek nie ma sensu, w terenie koła się pokrzywią. O napędzie szkoda gadać.

Data: 2017-09-05 13:49:31
Autor: ikov
Gravel za ok 2500

Triban 100 to nieporozumienie. W mieście baranek nie ma sensu, w terenie
koła się pokrzywią. O napędzie szkoda gadać.
Baranka jednak chcę, miasto służy mi do tego, żeby z niego wyjechać, a szutrówki nie są celem, a drogą do innych asfaltów. Może i trzeba obejrzeć rowery używane, też taki zakup rozważam... Widocznie trzeba szukać dalej.

Data: 2017-09-05 15:14:49
Autor: Piotr aka dracorp
Gravel za ok 2500
Dnia Tue, 05 Sep 2017 13:38:07 +0200, Łukasz Kroczka napisał(a):

O nowym zapomnij. Najprędzej jakiś Marin na wyprzedaży, ale i tak trzeba
dołożyć.
Sam może będę kupował jakiegoś Marina ze względu na ramę. Więc też rączka w górę.

W mieście baranek nie ma sensu
A dlaczego? Ja jakoś od kilku lat używam i nie widzę przeciwskazań. Fakt że mam dodatkowe klamki przełajowe.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-09-05 20:41:03
Autor: Maciek
Gravel za ok 2500
Triban 100 to nieporozumienie. W mieście baranek nie ma sensu, w terenie koła się pokrzywią. O napędzie szkoda gadać.

Dobrze mówisz. 100tka to słabiutki rower i szkoda na niego kasy.

Gravel za ok 2500