Gravity Shop - wymiana uszczelek FOX

Data: 2012-11-19 23:23:04
Autor: kukusijuz
Gravity Shop - wymiana uszczelek FOX
Witam
Na allegro jest ogłoszenie sklepu jak w temacie.
Uszczelki to zamienniki jak się dowiedziałem. Oni ponoć na tym jeżdżą i jest ok ale jakoś tak - no właśnie - ktoś korzystał z usług i zamienników uszczelek ?
Bo cena jest mega atrakcyjna - tyle tylko, żeby suma summarum nie wyszło dwa razy drożej :-)
Pzdr
Rafał

Data: 2012-11-22 20:27:27
Autor: Wojciech Waga
Gravity Shop - wymiana uszczelek FOX
On 11/20/2012 08:23 AM, kukusijuz@gmail.com wrote:> Witam
> [...]
> Bo cena jest mega atrakcyjna - tyle tylko, żeby suma summarum nie wyszło dwa razy drożej :-)

Jakbyś jeszcze dał jakiegoś linka do sklepu lub uszczelek to byłoby miodzio :]

pozdr.
w.

Data: 2012-11-23 05:48:18
Autor: kamil/Endurorider.pl