Gravity - fizyka

Data: 2014-02-03 17:10:45
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2013-10-19 23:57, obywatel Atlantis uprzejmie donosi:
Obejrzałem. Film okazał się być nawet pozytywnym zaskoczeniem. Miałem
poważne wątpliwości co do tego, czy skakanie z jednego modułu stacji
kosmicznej na drugi jest materiałem na półtoragodzinny film. Jednak mimo
wszystko nie nudziłem się w kinie. W dodatku 3D spełnia swoją rolę -
odruchowo zamykałem oczy, aby uchronić je przed nadlatującymi odłamkami. ;)

Chociaż twórcy widocznie mieli ambicję by w miarę realistycznie pokazać
pewne zjawiska charakterystyczne dla stanu nieważkości i kosmicznej
próżni to jednak mam pewne wątpliwości co do niektórych elementów. Czy
jest fizyk na sali? ;)

Nie jestem co prawda fizyką (a może właśnie dlatego), ale film mi się nawet podobał. I ten Clooney, jak odlatywał w niebyt, przypominając trochę słynną scenę z Titanica.
Trochę się obawiałam, że jak tylko dwoje bohaterów, to będzie wypełnione teatralnymi monologami, a tu takie całkiem przyjemne zaskoczenie.
No i zakończenie takie hamerykańskie... miałam przez chwilę nadzieję, że się w tym module utopi biedaczka.

Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Data: 2014-02-03 17:22:27
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 03.02.2014, o godzinie 17.10.45, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Obejrza³em. Film okaza³ siê byæ nawet pozytywnym zaskoczeniem. Mia³em
powa¿ne w±tpliwo¶ci co do tego, czy skakanie z jednego modu³u stacji
kosmicznej na drugi jest materia³em na pó³toragodzinny film. Jednak mimo
wszystko nie nudzi³em siê w kinie. W dodatku 3D spe³nia swoj± rolê -
odruchowo zamyka³em oczy, aby uchroniæ je przed nadlatuj±cymi od³amkami. ;)

Chocia¿ twórcy widocznie mieli ambicjê by w miarê realistycznie pokazaæ
pewne zjawiska charakterystyczne dla stanu niewa¿ko¶ci i kosmicznej
pró¿ni to jednak mam pewne w±tpliwo¶ci co do niektórych elementów. Czy
jest fizyk na sali? ;)

Nie jestem co prawda fizyk± (a mo¿e w³a¶nie dlatego), ale film mi siê nawet podoba³. I ten Clooney, jak odlatywa³ w niebyt, przypominaj±c trochê s³ynn± scenê z Titanica.

Iiiii...tam. Ogólnie nic, a nic z tego filmu poza emocjami w trakcie seansu
nie wyci±gn±³em. Gniot w sumie... :) Przyjemny, ale gniot.

Trochê siê obawia³am, ¿e jak tylko dwoje bohaterów, to bêdzie wype³nione teatralnymi monologami, a tu takie ca³kiem przyjemne zaskoczenie.

No...

No i zakoñczenie takie hamerykañskie... mia³am przez chwilê nadziejê, ¿e siê w tym module utopi biedaczka.

Prawdziwy astronauta utopi³by siê, bo poniewa¿, ten tego inaczej oni ubrani
s±.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-02-03 17:45:54
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-03 17:22, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Czasami czym¶ sobie trzeba zresetowaæ mózg.

[...]

Dlatego Bullock wysz³a na brzeg prawie jak Wenus z piany.

Piszê na newsach od lat, maj±c na wzglêdzie poziom interlokutorów.
U¿ywam prostych zdañ z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Data: 2014-02-04 22:24:35
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 03.02.2014, o godzinie 17.45.54, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

I do tego nadaje siê rewelacyjnie

[...]

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Data: 2014-02-04 22:35:34
Autor: Skylla
Gravity - fizyka

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Jak mo¿esz tak pisaæ do kobiety? Wstyd¼ siê...

Data: 2014-02-05 16:44:47
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-04 22:35, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Jak mo¿esz tak pisaæ do kobiety? Wstyd¼ siê...

Ale ¿e stara czy ¿e dupa?

Data: 2014-02-05 16:53:06
Autor: Skylla
Gravity - fizyka

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Jak mo¿esz tak pisaæ do kobiety? Wstyd¼ siê...

Ale ¿e stara czy ¿e dupa?

Wynika z tego, ¿e jednak mo¿e. Gdzie siê podzia³y te damy... :-)

Data: 2014-02-05 17:38:47
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-05 16:53, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Jak mo¿esz tak pisaæ do kobiety? Wstyd¼ siê...

Ale ¿e stara czy ¿e dupa?

Wynika z tego, ¿e jednak mo¿e. Gdzie siê podzia³y te damy... :-)

Ale serio pytam, co bardziej mo¿e uraziæ damê: ¿e nazwana star± - czy ¿e niez³± dup±?

bawimy siê jak damy
jak nie damy - siê nie bawimy

Data: 2014-02-05 18:04:30
Autor: Skylla
Gravity - fizyka

Ale serio pytam, co bardziej mo¿e uraziæ damê: ¿e nazwana star± - czy ¿e
niez³± dup±?

No OK, odpowiem powa¿nie. Oczywi¶cie oba te stwierdzenia s± nie na miejscu we w miarê choæby kulturalnym towarzystwie.
S.

Data: 2014-02-06 20:35:19
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 05.02.2014, o godzinie 18.04.30, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

[...]

To jest grupa dyskusyjna i "stara dupa" jest OCZYWISTYM nawi±zaniem. :P

Data: 2014-02-06 20:35:49
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 06.02.2014, o godzinie 20.35.19, na pl.rec.film, Habeck Colibretto
napisa³(a):

[...]

No mo¿e "starej" nie doda³em, ale w domy¶le. ;)

Data: 2014-02-06 21:36:15
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-05 18:04, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

[...]

No OK. Ale domagaæ siê miary kultury w usenecie, to cokolwiek staro¶wieckie jest.

Data: 2014-02-06 20:34:41
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 04.02.2014, o godzinie 22.35.34, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)
Jak mo¿esz tak pisaæ do kobiety? Wstyd¼ siê...

Qra to partner do dyskusji! A nie jaka¶ tam kobieta!
FU Z TYM SEKSIZMEM!

Data: 2014-02-06 21:37:14
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-06 20:34, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Buziaczki s³odziaczki.

Niestety jestem naturalnie g³upia. Zawsze mówiê lub robiê co¶ durnego i przez to ludzie nigdy nie traktuj± mnie powa¿nie.

Data: 2014-02-06 21:40:05
Autor: Skylla
Gravity - fizyka

Qra to partner do dyskusji! A nie jaka¶ tam kobieta!

Buziaczki s³odziaczki.

Bardzo partnerskie :)

Data: 2014-02-06 21:46:16
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-06 21:40, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

Qra to partner do dyskusji! A nie jaka¶ tam kobieta!

Buziaczki s³odziaczki.

Bardzo partnerskie :)

To ju¿ zwi±zki hetero s± dyskryminowane?
Co¶ chyba za d³ugo spa³am.

Q, po zmroku

Data: 2014-02-06 22:37:48
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 06.02.2014, o godzinie 21.37.14, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)
Jak mo¿esz tak pisaæ do kobiety? Wstyd¼ siê...
Qra to partner do dyskusji! A nie jaka¶ tam kobieta!
Buziaczki s³odziaczki.

Biorê, wrzucam do szuflady i nikomu nie oddam!

Data: 2014-02-07 11:23:32
Autor: Skylla
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-06 22:37, Habeck Colibretto pisze:
[...]

A jak ¿ona znajdzie? ;-)

Data: 2014-02-07 17:05:33
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-07 11:23, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

Te¿ lubi trójk±ty.
Nie zazdro¶æ.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-06 20:57:53
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Tue, 4 Feb 2014 22:24:35 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Ma jedna wade. Nie chce sie rozebrac. A czas leci.

Sandro, kiedyz, no kiedyz...!? Przeciez nie po piecdziesiatce.

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2014-02-06 21:39:04
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-06 20:57, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
[...]

Ojtam ojtam. Dobrze zmejkapowana i umiejêtnie do¶wietlona mo¿e siê okazywaæ i przed dziewiêædziesi±tk±.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-06 22:08:52
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Thu, 06 Feb 2014 21:39:04 +0100, Qrczak napisa³(a):

Ojtam ojtam. Dobrze zmejkapowana i umiejêtnie do¶wietlona mo¿e siê okazywaæ i przed dziewiêædziesi±tk±.

Nie pozniej niz 45 lat przed dziewiecdziesiatka. Tak, wiem, mam strasznie zawyzone wymagania.

Fotoszopozie mowimy nie.

Data: 2014-02-07 08:53:32
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-06 22:08, Maciek pisze:
[...]

Trochê podro¶niesz, wymagania Ci siê obni¿±.

Ewa

Data: 2014-02-07 10:11:37
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Fri, 07 Feb 2014 08:53:32 +0100, FEniks napisa³(a):

Trochê podro¶niesz, wymagania Ci siê obni¿±.

Ale ja juz sie raczej kurcze, prosze szanownej starszej pani. Cztery dychy
na karku to nie przelewki.

Data: 2014-02-07 11:44:13
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-07 10:11, Maciek pisze:
Dnia Fri, 07 Feb 2014 08:53:32 +0100, FEniks napisa³(a):

Trochê podro¶niesz, wymagania Ci siê obni¿±.
Ale ja juz sie raczej kurcze, prosze szanownej starszej pani. Cztery dychy
na karku to nie przelewki.

To siê jeszcze obaczy. ;)

Ewa

Data: 2014-02-07 11:46:16
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Fri, 07 Feb 2014 11:44:13 +0100, FEniks napisa³(a):

To siê jeszcze obaczy. ;)

Jesli to propozycja, to jestem zonaty ;p

Data: 2014-02-07 11:56:34
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-07 11:46, Maciek pisze:
Dnia Fri, 07 Feb 2014 11:44:13 +0100, FEniks napisa³(a):

To siê jeszcze obaczy. ;)
Jesli to propozycja, to jestem zonaty ;p

Skoro tak, to tym bardziej wymagania bêd± musia³y Ci siê zmieniæ. ;-P

Ewa

Data: 2014-02-07 17:07:14
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-07 10:11, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
Dnia Fri, 07 Feb 2014 08:53:32 +0100, FEniks napisa³(a):

Trochê podro¶niesz, wymagania Ci siê obni¿±.

Ale ja juz sie raczej kurcze, prosze szanownej starszej pani. Cztery dychy
na karku to nie przelewki.

A, to wyrazy wspó³czucia.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-06 22:38:31
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 06.02.2014, o godzinie 20.57.53, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

Stara ale nie¼le sfilmowana dupa z tej Bullock. :)

Ma jedna wade. Nie chce sie rozebrac. A czas leci.

Sandro, kiedyz, no kiedyz...!? Przeciez nie po piecdziesiatce.

Dla mnie nie musi siê rozbieraæ. Ca³y jej urok w tym, ¿e jest Sandr±. Nie
lubiê jej w komediach.

Data: 2014-02-06 22:51:02
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Thu, 6 Feb 2014 22:38:31 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

Nie
lubiê jej w komediach.

Ja bym chcial, zeby ona sie rozebrala na powaznie!

Dobra, moze lepiej nie drazmy juz tego sliskiego tematu ;)

Data: 2014-02-07 08:51:57
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-06 22:38, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Serio Sandra siê Wam tak podoba?
Nawet gdybym by³a mê¿czyzn±, nie by³aby w moim typie...

Ewa

Data: 2014-02-07 10:09:28
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Fri, 07 Feb 2014 08:51:57 +0100, FEniks napisa³(a):

Serio Sandra siê Wam tak podoba?
Nawet gdybym by³a mê¿czyzn±, nie by³aby w moim typie...

A skad mozesz wiedziec? No chyba, ze lubisz dziewczyny...? :)

BTW gdyby kobiety wiedzialy, co by myslaly, gdyby byly mezczyznami... to
my, faceci mielibysmy ostro przechlapane.

Data: 2014-02-07 11:46:08
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-07 10:09, Maciek pisze:
Dnia Fri, 07 Feb 2014 08:51:57 +0100, FEniks napisa³(a):

Serio Sandra siê Wam tak podoba?
Nawet gdybym by³a mê¿czyzn±, nie by³aby w moim typie...
A skad mozesz wiedziec? No chyba, ze lubisz dziewczyny...? :)

Niektóre mi siê nawet podobaj±.

BTW gdyby kobiety wiedzialy, co by myslaly, gdyby byly mezczyznami... to
my, faceci mielibysmy ostro przechlapane.

No, to je¶li masz u której¶ przechlapane, to ju¿ wiesz dlaczego. ;)

Ewa

Data: 2014-02-07 12:31:42
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Fri, 07 Feb 2014 11:46:08 +0100, FEniks napisa³(a):

No, to je¶li masz u której¶ przechlapane, to ju¿ wiesz dlaczego. ;)

Generalnie to u wszystkich i to od dawna, ale paradoksalnie wydaje sie to
wszystkim odpowiadac, wiec od jakiegos czasu kielkuje mi w glowie
podejrzenie, ze to wlasnie TO "makes the world go round", ze sie tak
filmowo wyraze...

Data: 2014-02-07 17:10:47
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-07 10:09, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
Dnia Fri, 07 Feb 2014 08:51:57 +0100, FEniks napisa³(a):

Serio Sandra siê Wam tak podoba?
Nawet gdybym by³a mê¿czyzn±, nie by³aby w moim typie...

A skad mozesz wiedziec? No chyba, ze lubisz dziewczyny...? :)

Lubiê dziewczyny i podoba mi siê Amy Adams.

I w ogóle, patrz±c po tegorocznych Oskarkach, rok ubieg³y by³ rokiem Amy.

BTW gdyby kobiety wiedzialy, co by myslaly, gdyby byly mezczyznami... to
my, faceci mielibysmy ostro przechlapane.

I tak macie. Wiêc akurat to mo¿e po prostu odpuszczone jest.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-07 19:35:15
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 07.02.2014, o godzinie 17.10.47, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Serio Sandra siê Wam tak podoba?
Nawet gdybym by³a mê¿czyzn±, nie by³aby w moim typie...

A skad mozesz wiedziec? No chyba, ze lubisz dziewczyny...? :)

Lubiê dziewczyny i podoba mi siê Amy Adams.

Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

A w³a¶ciwie dlaczego Ci siê podoba?
Rozumiem, ¿e moja ¿ona, ale AA???

I w ogóle, patrz±c po tegorocznych Oskarkach, rok ubieg³y by³ rokiem Amy.

W³a¶nie! I bêdê zawsze krzycza³: O

Dziêki. :)

Data: 2014-02-07 20:04:28
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-07 19:35, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Ruda, ma³pa, jest.

Rozumiem, ¿e moja ¿ona, ale AA???

No wiesz, Bellucci te¿ mi siê podoba, i Swinton tak¿e.

I w ogóle, patrz±c po tegorocznych Oskarkach, rok ubieg³y by³ rokiem Amy.

W³a¶nie! I bêdê zawsze krzycza³: O
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

To czyj?
Merylki? Niez³a wariatka, ale jej to siê za ca³y kszta³t nale¿y w sumie.
Judi nie widzia³am.
Cate - jako Jeannette (czy jak to siem tam pisze) owszem ¶wietna - ale sam film, hm... mnie nie podszed³ (z³y czas by³ czy cu¶).
Sandra IMO jednak najlepiej zagra³a ty³kiem obleczonym w lycrê.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-07 20:42:03
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 07.02.2014, o godzinie 20.04.28, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Ale niesymetryczna, lekko odrzucaj±ca i sam nie wiem, czy komu¶ loda
zrobi³a, ¿e tak ostatnio promowana, bo ani aktorsko na kolana nie rzuca,
ani wygl±dem nie rozwala...

Rozumiem, ¿e moja ¿ona, ale AA???
No wiesz, Bellucci te¿ mi siê podoba,

No rozumiem doskonale bo kobieca jest, chocia¿ nie rozumiem tego - swego
czasu - ca³ego sza³u na ni±.

i Swinton tak¿e.

Ona te¿ co¶ w sobie ma. A AA nie ma nic.

I w ogóle, patrz±c po tegorocznych Oskarkach, rok ubieg³y by³ rokiem Amy.
W³a¶nie! I bêdê zawsze krzycza³: O
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
To czyj?

No w³a¶nie AA bo j± powtykali we wszelkie mo¿liwe produkcje. O NIE!!!

Merylki? Niez³a wariatka, ale jej to siê za ca³y kszta³t nale¿y w sumie.

Nale¿y.

Judi nie widzia³am.
Cate - jako Jeannette (czy jak to siem tam pisze) owszem ¶wietna - ale sam film, hm... mnie nie podszed³ (z³y czas by³ czy cu¶).

No mi podszed³.

Sandra IMO jednak najlepiej zagra³a ty³kiem obleczonym w lycrê.

Sandra nie jest oskarowa. W sumie to nie przypominam sobie ¿adnej roli,
która by pretendowa³a do oskara. --

Data: 2014-02-07 20:58:29
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-07 20:42, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

No... mo¿e masz racjê, ¿e za du¿o, ¿e niedobrze, ¿e lody...
Gust mam, widaæ, te¿...

Sandra nie jest oskarowa. W sumie to nie przypominam sobie ¿adnej roli,
która by pretendowa³a do oskara.

Jej? Jej jeden chyba wystarczy.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-07 22:17:41
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-07 20:58, Qrczak pisze:

No... mo¿e masz racjê, ¿e za du¿o, ¿e niedobrze, ¿e lody...
Gust mam, widaæ, te¿...

E tam, nie znajom siê. Mnie te¿ siê podoba.

Amy ma bardzo dziewczêc± i sympatyczn± twarzyczkê. A czasami przypomina Nicole Kidman z okresu przedoperacyjnego.

Ewa

Data: 2014-02-07 22:40:07
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-07 20:58, Qrczak pisze:

No... mo¿e masz racjê, ¿e za du¿o, ¿e niedobrze, ¿e lody...
Gust mam, widaæ, te¿...

E tam, nie znajom siê.

Znajom nie znajom. Gusta ró¿ne bywajom.
Jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki.

Amy ma bardzo dziewczêc± i sympatyczn± twarzyczkê. A czasami przypomina
Nicole Kidman z okresu przedoperacyjnego.

I nie aspiruje, jeszcze, do szkieletora.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-08 12:03:58
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 07.02.2014, o godzinie 22.17.41, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

No... mo¿e masz racjê, ¿e za du¿o, ¿e niedobrze, ¿e lody...
Gust mam, widaæ, te¿...
E tam, nie znajom siê. Mnie te¿ siê podoba.

Wy kobiety patrzycie nie na to co trzeba.

Amy ma bardzo dziewczêc± i sympatyczn± twarzyczkê.

Dzieciêc±? Dlaczego? Sympatyczn±? W ¿yciu!

A czasami przypomina Nicole Kidman z okresu przedoperacyjnego.

No z daleka to mo¿e. Kiedy¶ Kidman jako¶ tako¶ wygl±da³a, chocia¿ nigdy nie
by³a piêkna, ale ona rzeczywi¶cie mia³a dziewczêc± twarz. A AA? W ¿yciu! To
twarz w sam raz do filmów TV, niewyró¿niaj±ca siê ani na plus, ani na
minus.

Data: 2014-02-08 13:05:04
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-08 12:03, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Takie s³odkie do³eczki ma, kiedy siê u¶miecha. Ale mo¿e dlatego tak s±dzê, ¿e widzia³am j± w filmach dla dzieci (Zaczarowana, Smerfy).

[...]

Nie jest mo¿e jak±¶ wielk± piêkno¶ci±, ale ¿eby a¿ tak siê dziwiæ, ¿e siê komu¶ podoba - chyba a¿ tak ¼le nie jest.

Ewa

Data: 2014-02-08 16:03:26
Autor: Skylla
Gravity - fizyka

Nie jest mo¿e jak±¶ wielk± piêkno¶ci±, ale ¿eby a¿ tak siê dziwiæ, ¿e
siê komu¶ podoba - chyba a¿ tak ¼le nie jest.

Czy kto¶ jeszcze widzi, ¿e jest to temat o filmie Gravity???

Data: 2014-02-08 22:06:48
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 08.02.2014, o godzinie 16.03.26, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

Nie jest mo¿e jak±¶ wielk± piêkno¶ci±, ale ¿eby a¿ tak siê dziwiæ, ¿e
siê komu¶ podoba - chyba a¿ tak ¼le nie jest.

Czy kto¶ jeszcze widzi, ¿e jest to temat o filmie Gravity???

Przereklamowany i pewnie dlatego znikn±³. :)

Data: 2014-02-08 22:03:47
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 08.02.2014, o godzinie 13.05.04, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

Amy ma bardzo dziewczêc± i sympatyczn± twarzyczkê.
Dzieciêc±? Dlaczego? Sympatyczn±? W ¿yciu!
Takie s³odkie do³eczki ma, kiedy siê u¶miecha.

I nos którym mog³aby robiæ dziury w drzewie jak dziêcio³. I podkr±¿one
oczy, którym ¿aden makija¿ nie pomo¿e. I lekk± wadê wymowy i krzywe usta...
No ona ca³a jest krzywa. I dot±d ¿adnej wartej zapamiêtania roli nie
zagra³a. Ogólnie dla mnie mog³oby jej nie byæ.

Ale mo¿e dlatego tak s±dzê, ¿e widzia³am j± w filmach dla dzieci (Zaczarowana, Smerfy).

W jednym i drugim mnie dra¿ni³a. I w American Hustle te¿.
[...]

Nie to, ¿ebym siê dziwi³, bo ka¿da potwora. Ale ona w sobie nie ma nic co
by przyci±ga³o uwagê, dlatego (zreszt± nie tylko w przypadku jej) kiedy w
filmie s³yszê o piêkno¶ci a pojawia siê kto¶ taki, to mnie zdziwko bierze,
¿e z castingu kogo¶ takiego wyci±gnêli.

Data: 2014-02-08 23:26:56
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-08 22:03, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Albowiem piêkno ma ró¿ne oblicza.
Na przyk³ad Ziemia by³a piêkna z poziomu stacji kosmicznej (¿eby by³o w temacie panie Skylla)

Nie wszyscy wierz±, ¿e kiedy¶ by³am m³oda. M³oda by³am, piêkna nie. Urodê mia³am zawsze nienachaln±.

Data: 2014-02-09 00:31:29
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 08.02.2014, o godzinie 23.26.56, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Odbiór tak bo piêkno... nie ma oblicza. :)

Na przyk³ad Ziemia by³a piêkna z poziomu stacji kosmicznej (¿eby by³o w temacie panie Skylla)

Ona jest piêkna z ka¿dego poziomu. --

Data: 2014-02-09 00:45:30
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-09 00:31, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Bardziej Cz³owiek w ¿elaznej masce czy Cz³owiek bez twarzy?

Na przyk³ad Ziemia by³a piêkna z poziomu stacji kosmicznej (¿eby by³o w
temacie panie Skylla)

Ona jest piêkna z ka¿dego poziomu.

Z tak odlecianego jeszcze nie widzia³am.

Nie wszyscy wierz±, ¿e kiedy¶ by³am m³oda. M³oda by³am, piêkna nie. Urodê mia³am zawsze nienachaln±.

Data: 2014-02-09 12:31:25
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 00.45.30, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Odbiór tak bo piêkno... nie ma oblicza. :)
Bardziej Cz³owiek w ¿elaznej masce czy Cz³owiek bez twarzy?

Cz³owiek widmo.

Na przyk³ad Ziemia by³a piêkna z poziomu stacji kosmicznej (¿eby by³o w
temacie panie Skylla)
Ona jest piêkna z ka¿dego poziomu.
Z tak odlecianego jeszcze nie widzia³am.

Dziewica proponuje wycieczki. :)

Data: 2014-02-09 16:06:19
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-08 22:03, Habeck Colibretto pisze:
[...]

£oje¿u! Nic, tylko siê powiesiæ na najbli¿szej ga³êzi. ;)

[...]

No, w tym kontek¶cie ciekawe mog³yby byæ wyniki na najurodziwsz± aktorkê pl.r.film.

Ewa

Data: 2014-02-09 16:51:08
Autor: Skylla
Gravity - fizyka

No, w tym kontek¶cie ciekawe mog³yby byæ wyniki na najurodziwsz± aktorkê
pl.r.film.

Taki konkurs ju¿ by³ i wygra³a Audrey Hepburn :-).

Data: 2014-02-09 16:57:13
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 16.51.08, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

No, w tym kontek¶cie ciekawe mog³yby byæ wyniki na najurodziwsz± aktorkê
pl.r.film.

Taki konkurs ju¿ by³ i wygra³a Audrey Hepburn :-).

To jest jeszcze starsza dupa ni¿ Sandra!!!

Data: 2014-02-09 17:09:20
Autor: Skylla
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-09 16:57, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Nie ¿yje od ponad 20 lat. Nie zmienia to jednak faktu, ¿e nie by³a to ¿adna d... ale prawdziwa ponadczasowa piêkno¶æ i niez³a aktorka. Podobnie jak u nas Pola Raksa.
P.S.
O swojej mamie i babciach te¿ mówisz "stare d..."?

Data: 2014-02-09 17:18:10
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-09 17:09, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

No ta to przynajmniej jeszcze dycha.

P.S.
O swojej mamie i babciach te¿ mówisz "stare d..."?

Te¶ciowa dodatkowo nagradzana zaimkiem "ta"

Data: 2014-02-09 17:18:28
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 17.09.20, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

No, w tym kontek¶cie ciekawe mog³yby byæ wyniki na najurodziwsz± aktorkê
pl.r.film.

Taki konkurs ju¿ by³ i wygra³a Audrey Hepburn :-).

To jest jeszcze starsza dupa ni¿ Sandra!!!

Nie ¿yje od ponad 20 lat.

Nie tylko stara ale i martwa!

Nie zmienia to jednak faktu, ¿e nie by³a to ¿adna d... ale prawdziwa ponadczasowa piêkno¶æ i niez³a aktorka.

Chudzinka. Nie tylko niez³a aktorka, ale i prawdziwa dama, która rozkocha³a
w sobie zamê¿nego faceta z czwórk± dzieci, potem go rzuci³a (wcale siê nie
dziwiê) i zabra³a siê za nastêpnego a potem nastêpnego. Ogólnie ³adna
ch³opczyca, ale seksapilu niewiele.

Podobnie jak u nas Pola Raksa.
P.S.
O swojej mamie i babciach te¿ mówisz "stare d..."?

Ale ani moja mama, ani babcia nie s± dla mnie "dupami". Nawet starymi. Co
innego babcie, ¿ony, mamy znajomych. :P

Data: 2014-02-09 19:56:13
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-09 16:51, Skylla pisze:

No, w tym kontek¶cie ciekawe mog³yby byæ wyniki na najurodziwsz± aktorkê
pl.r.film.

Taki konkurs ju¿ by³ i wygra³a Audrey Hepburn :-).

Je¶li mia³by byæ to konkurs wszech czasów, to IMO powinna go wygraæ Catherine Denevue.

Ewa

Data: 2014-02-09 21:46:13
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 19.56.13, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

W ¿yciu! Chuda ch³opczyca Audrey Hepburn jest lepsza.

Data: 2014-02-09 16:56:47
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 16.06.19, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

Za takie rzeczy to bym nikogo, nawet siebie nie wiesza³!

[...]

Dla mnie Charlize Theron chocia¿ aktorsko to ona g³owy nie urywa. :)

Data: 2014-02-09 19:41:11
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Sun, 09 Feb 2014 16:06:19 +0100, FEniks napisa³(a):

No, w tym kontek¶cie ciekawe mog³yby byæ wyniki na najurodziwsz± aktorkê pl.r.film.

Za seksapil i urode pierwsze miejsce nalezy sie bezapelacyjnie Scarlett
Johansson, niedaleko za nia jest Halle Berry, a trzecia oczywiscie Sandra
;)

Data: 2014-02-09 21:47:28
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 19.41.11, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

[...]

Jakby¶ czyta³ jaki¶ sonda¿.
SJ to przereklamowana przez pedofila WA siksa. HB ma swój urok, ale
seksapilu poza Jamesem Bondem niewiele... a Sandra to Sandra. :)

Data: 2014-02-09 21:56:14
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Sun, 9 Feb 2014 21:47:28 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

SJ to przereklamowana przez pedofila WA siksa

Ona ma 30 lat. Kiedy wg Ciebie mozna sie zaczynac slinic, jak obiekt ma
szescdziesiatke? :)

A swoja droga to skad taka ocena Allena (bo inne rozwiniecie tych inicjalow
mi nie przychodzi do glowy w kontekscie Scarlett) - co jest zlego w pociagu
do zdrowej, rozwinietej, mlodszej samicy? A u Woody'ego wystapila po raz
pierwszy jako bbodajze dwudziestolatka. No to ja przepraszam.

Data: 2014-02-10 10:14:57
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 09.02.2014, o godzinie 21.56.14, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

SJ to przereklamowana przez pedofila WA siksa
Ona ma 30 lat.

Teraz ju¿ tak.

Kiedy wg Ciebie mozna sie zaczynac slinic, jak obiekt ma
szescdziesiatke? :)

W ¿yciu! ¦liniæ siê mo¿na jak cz³owieka kobieta krêci, ale ja nie o tym
przecie¿.
SJ jest po prostu przereklamowana. Blond w³osy, du¿e piersi i to chyba
wszystko co standardowy facet w niej widzi. Jako aktorkê j± lubiê, ale jako
kobieta zupe³nie mnie nie krêci.

[...]

A nie ma za co. Ja tylko nawi±zujê do ró¿nych jego zboczeñ. :)

Data: 2014-02-10 12:13:07
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 10:14:57 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

SJ jest po prostu przereklamowana. Blond w³osy, du¿e piersi i to chyba
wszystko co standardowy facet w niej widzi. Jako aktorkê j± lubiê, ale jako
kobieta zupe³nie mnie nie krêci.

Dla mnie ona ma w sobie esencje pierwotnej, zmyslowej kobiecosci. Nie jest
wybitnie piekna ani superzgrabna, ale po prostu kapie seksualnoscia.

(Nie gniewaj sie Scarlett, Twoj intelekt tez bardzo cenie ;) )

Data: 2014-02-10 12:25:50
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 10.02.2014, o godzinie 12.13.07, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

[...]

No có¿... pewnie tylko przypadkiem o chrypce nie wspomnia³e¶. :)

(Nie gniewaj sie Scarlett, Twoj intelekt tez bardzo cenie ;) )

To ja ju¿ wolê Natalie Portman. Pod ka¿dym wzglêdem! :)

Data: 2014-02-10 12:31:57
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 12:25:50 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

No có¿... pewnie tylko przypadkiem o chrypce nie wspomnia³e¶. :)

Chrypka jest fajna.

(Nie gniewaj sie Scarlett, Twoj intelekt tez bardzo cenie ;) )

To ja ju¿ wolê Natalie Portman. Pod ka¿dym wzglêdem! :)

O fuuu. Aktora moze i niezla, ale po pierwsze ma meska twarz, a po drugie
ma w sobie cos odpychajacego, czego nie umiem doprecyzowac. Patykiem bym
nie tknal.

Data: 2014-02-10 13:00:48
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-10 12:31, Maciek pisze:
[...]

Ona ma w twarzy jaki¶ taki perwersyjny smutek IMO.

Ewa

Data: 2014-02-10 14:18:52
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 13:00:48 +0100, FEniks napisa³(a):

Ona ma w twarzy jaki¶ taki perwersyjny smutek IMO.

"Biczuj mnie, biczuj mnie" ;)

A tak serio, to jakies dziwne proporcje twarzy i ostre, nieprzyjemne rysy. --

Data: 2014-02-10 16:29:53
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-10 14:18, Maciek pisze:
Dnia Mon, 10 Feb 2014 13:00:48 +0100, FEniks napisa³(a):

Ona ma w twarzy jaki¶ taki perwersyjny smutek IMO.
"Biczuj mnie, biczuj mnie" ;)

No, co¶ w ten deseñ. ;)

A tak serio, to jakies dziwne proporcje twarzy i ostre, nieprzyjemne rysy.

I podkr±¿one oczy, jakby zap³akane od tego biczowania. ;)

BTW Ca³y czas siê zastanawiam nad moj± propozycj± aktorskiej piêkno¶ci i nikt szczególny mi nie przychodzi do g³owy. Te, które lubiê aktorsko, pewnie by¶cie zjechali na maksa, wiêc sobie oszczêdzê. ;)

Pod wzglêdem urody to podziwiam ostatnio nie aktorkê, ale telewizyjn± osobowo¶æ, wiêc mo¿e te¿ jako¶ siê za³apie - Beata Tadla, cukiereczek i w dodatku chyba co¶ ko³o czterdziechy. ;)

Ewa

Data: 2014-02-10 17:52:20
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 10.02.2014, o godzinie 16.29.53, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

Ona ma w twarzy jaki¶ taki perwersyjny smutek IMO.
"Biczuj mnie, biczuj mnie" ;)
No, co¶ w ten deseñ. ;)

Z biczowaniem to przesada, ale rzeczywi¶cie ma pewn± nostalgiê w oczach.

A tak serio, to jakies dziwne proporcje twarzy i ostre, nieprzyjemne rysy.
I podkr±¿one oczy, jakby zap³akane od tego biczowania. ;)

Heh... no pliz! Ka¿da ma podkr±¿one!!!

[...]

Ok. Ju¿ rozumiem. Dla mnie bomba - mog³aby wybuchn±æ i znikn±æ :P

Data: 2014-02-10 18:21:47
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 17:52:20 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

Z biczowaniem to przesada, ale rzeczywi¶cie ma pewn± nostalgiê w oczach.

"Kiedys to mnie biczowales..."

Data: 2014-02-16 02:29:53
Autor: Titus Atomicus
Gravity - fizyka
In article <17bk31zuk80o3.3qh6d3vjgqb4.dlg@40tude.net>,
 Maciek <docktor@poczta.onet.pl> wrote:

Dnia Mon, 10 Feb 2014 17:52:20 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

> Z biczowaniem to przesada, ale rzeczywi¶cie ma pewn± nostalgiê w oczach.

"Kiedys to mnie biczowales..."

Paragraf 22?
--
TA

Data: 2014-02-17 02:11:29
Autor: Titus Atomicus
Gravity - fizyka
No tak - ale po przestudiowaniu tego flejma ja wciaz nie wiem czy warto na to isc.
Graja jutro w Lunie [waw]
--
TA

Data: 2014-02-17 18:04:54
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-17 02:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No tak - ale po przestudiowaniu tego flejma ja wciaz nie wiem czy warto
na to isc.
Graja jutro w Lunie [waw]

Dlatego lepiej za du¿o nie studiowaæ (zw³aszcza przed ogl±daniem), tylko i¶æ. ;)

Ewa

Data: 2014-02-17 18:12:07
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-17 18:04, FEniks pisze:
[...]

Ale nie ¿ebym poleca³a, bo sama nie ogl±da³am. ;)

Ewa

Data: 2014-02-18 08:40:01
Autor: Titus Atomicus
Gravity - fizyka
In article <53024136$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

> [...]
> Graja jutro w Lunie [waw]

Dlatego lepiej za du¿o nie studiowaæ (zw³aszcza przed ogl±daniem), tylko i¶æ. ;)

No, wiem. Spoilery omijalem - ale i tak nie sposob nie znac zarysu fabuly /
:-(
Film ok.
--
TA

Data: 2014-02-17 20:17:35
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 17 Feb 2014 02:11:29 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa³(a):

No tak - ale po przestudiowaniu tego flejma ja wciaz nie wiem czy warto na to isc.
Graja jutro w Lunie [waw]

A jak obejrzyj, to nie zapomnij opisac wrazen ze szczegolnym uwzglednieniem
zachowania sie starych dup w warunkach mikrograwitacji ;)

Data: 2014-02-17 22:20:21
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 17.02.2014, o godzinie 02.11.29, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa³(a):

No tak - ale po przestudiowaniu tego flejma ja wciaz nie wiem czy warto na to isc.
Graja jutro w Lunie [waw]

Idziesz!

Tylko nastaw siê na WIDOKI i ADRENALINÊ z delikatn± nutk± (to pisane tycimi
literami) symbolizmu. Ogólnie film jest rewelacyjny na jeden raz - i
w³a¶nie do kina.

Data: 2014-02-18 08:38:17
Autor: Titus Atomicus
Gravity - fizyka
In article <1e689ebt3mdhz$.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Tylko nastaw siê na WIDOKI i ADRENALINÊ z delikatn± nutk± (to pisane tycimi
literami) symbolizmu. Ogólnie film jest rewelacyjny na jeden raz - i

No, bylem. Widoki - faktycznie super.
Adrenalina juz mniej - ze tez nie mozna isc na film o ktorym sie nic wczesniej nie wie...
Takie Solaris 2 - tak mi sie skojarzylo...
Ogolnie - warto bylo.
6-7/10
--
TA

Data: 2014-02-20 15:01:20
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 18.02.2014, o godzinie 08.38.17, na pl.rec.film,
[...]

To tylko lu¼ne skojarzenie. Filmy skrajnie inne moim zdaniem.
Ale cieszê siê, ¿e "warto by³o". :)
Na ma³ym ekranie ten film takiego wra¿enia nie robi.

Data: 2014-02-20 12:31:23
Autor: robot
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-10 16:29, FEniks pisze:
Beata Tadla

Ta?

http://wywiady.dziecigwiazd.pl/6/wywiad-z-beata-tadla

--
pozdro

Data: 2014-02-10 18:28:08
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-10 12:25, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Obie i tak nasze, polskie.
¯ydóweczki.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-10 20:17:20
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 10.02.2014, o godzinie 18.28.08, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Iiii tam. Tylko w jakiej¶ czê¶ci.

Data: 2014-02-10 22:11:41
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 18:28:08 +0100, Qrczak napisa³(a):

Obie i tak nasze, polskie.
¯ydóweczki.

Johansson odziedziczyla chyba jednak geny po ojcu-Duñczyku, bo urode ma
wybitnie skandynawska.

A Portman... Coz, Zydowki sa na ogol ladne, wiec tez nie pasuje.

Data: 2014-02-11 14:28:54
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 10.02.2014, o godzinie 22.11.41, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

Obie i tak nasze, polskie.
¯ydóweczki.

Johansson odziedziczyla chyba jednak geny po ojcu-Duñczyku, bo urode ma
wybitnie skandynawska.

Wybitnie...
http://www.gotceleb.com/scarlett-johansson-vanity-fair-march-2014-2014-02-07.html/scarlett-johansson-without-makeup-for-vanity-fair-2014-01
Mnie nie pasuje ten rozstaw oczu, spory nos... Makija¿em takie rzeczy
¶wietnie siê maskuje. :)

Data: 2014-02-11 14:43:02
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Tue, 11 Feb 2014 14:28:54 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

[...]

To zdjecie jest celowo znieskztalcone, ale co ma byc widac - widac i tak.

http://www.theoccidentalobserver.net/wp-content/uploads/2011/08/TS2.png

Data: 2014-02-11 14:54:10
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 14.43.02, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

[...]

Co najwy¿ej jest robione szerokim k±tem. Podejrzewam, ¿e mo¿e 30mm.

http://www.theoccidentalobserver.net/wp-content/uploads/2011/08/TS2.png

Psuje!

Data: 2014-02-11 16:38:27
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-11 14:28, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Jacy wy¶cie wybredni...

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-11 17:30:10
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-11 16:38, Qrczak pisze:
[...]

Pewnikiem niewyobra¿alnie przystojni. ;)

Ewa

Data: 2014-02-11 17:33:37
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
[...]

Ale s³itfoci jako¶ wrzuciæ nie chc±.

Nie wszyscy wierz±, ¿e kiedy¶ by³am m³oda. M³oda by³am, piêkna nie. Urodê mia³am zawsze nienachaln±.

Data: 2014-02-11 20:39:44
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 17.33.37, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Bo zawsze siê znajdzie kto¶, komu rozstaw oczu, albo wielko¶æ nosa nie
bêdzie pasiæ. :)
Ja mam siê podobaæ swojej ¿onie a nie ca³emu ¶wiatu! I siê podobam i jestem
najprzystojniejszy, a ona naj³adniejsza. :)

Data: 2014-02-11 20:54:05
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-11 20:39, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Racja. Ciê¿ko znale¼æ wiernego fana na internetach.

Ja mam siê podobaæ swojej ¿onie a nie ca³emu ¶wiatu! I siê podobam i jestem
najprzystojniejszy, a ona naj³adniejsza. :)

Ale jeste¶ najprzystojniejszy, bo ona jest naj³adniejsza? Czy ona jest naj³adniejsza, bo Ty najprzystojniejszy?

Nie wszyscy wierz±, ¿e kiedy¶ by³am m³oda. M³oda by³am, piêkna nie. Urodê mia³am zawsze nienachaln±.

Data: 2014-02-11 21:57:53
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 20.54.05, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Jedno i drugie to szczera prawda. :)

Data: 2014-02-11 22:22:58
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-11 21:57, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Nowa jako¶æ - HC! ;)

Ewa

Data: 2014-02-12 17:05:37
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-11 21:57, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Nie ¶miem podwa¿aæ faktów. Interesuje mnie tylko kierunek.

Data: 2014-02-12 17:36:49
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 12.02.2014, o godzinie 17.05.37, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Jest s³uszny!

Data: 2014-02-11 17:47:01
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Tue, 11 Feb 2014 17:30:10 +0100, FEniks napisa³(a):

niewyobra¿alnie

W moim przypadku jest to calkiem adekwatny przymiotnik ;)

Data: 2014-02-11 17:48:47
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Tue, 11 Feb 2014 17:47:01 +0100, Maciek napisa³(a):

W moim przypadku jest to calkiem adekwatny przymiotnik ;)

No i niewyobrazalnie bytry tez jestem, bo zacytowalem przyslowek...

Data: 2014-02-11 20:42:22
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 17.48.47, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

W moim przypadku jest to calkiem adekwatny przymiotnik ;)

No i niewyobrazalnie bytry tez jestem, bo zacytowalem przyslowek...

No to razem tworzymy niez³y team. :D
Jacykolwiek http://goo.gl/GE1PJ0 nam do stóp nie dorastaj±! ;)

Data: 2014-02-11 22:24:12
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-11 17:48, Maciek pisze:
Dnia Tue, 11 Feb 2014 17:47:01 +0100, Maciek napisa³(a):

W moim przypadku jest to calkiem adekwatny przymiotnik ;)
No i niewyobrazalnie bytry tez jestem, bo zacytowalem przyslowek...

No có¿, nie ka¿dy mo¿e byæ piêkny, m±dry i bogaty jak nie przymierzaj±c Scarlett Jahansson. ;)

Ewa

Data: 2014-02-11 22:50:05
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Tue, 11 Feb 2014 22:24:12 +0100, FEniks napisa³(a):

No có¿, nie ka¿dy mo¿e byæ piêkny, m±dry i bogaty jak nie przymierzaj±c Scarlett Jahansson. ;)

I chwala Bogu, bo gdybym wygladal jak Scarlett, to mimo calej tej madrosci
nie ruszyl bym sie sprzed lustra i nie wiedzial, co zrobic z rekami ;)

Data: 2014-02-11 23:42:19
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 22.50.05, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

[...]

To fakt - przed lustrem to ona musi spêdzaæ sporo czasu, ¿eby zrobiæ z
siebie bóstwo. :P

Data: 2014-02-12 09:08:24
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Tue, 11 Feb 2014 23:42:19 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

To fakt - przed lustrem to ona musi spêdzaæ sporo czasu, ¿eby zrobiæ z
siebie bóstwo. :P

Ale ostatecznie jakos wychodzi, i to bostwo nordyckie :)

A w sumie co mnie obchodzi, jak wyglada Scarlett bez makijazu? To sie
nazywa komfort psychiczny....

Data: 2014-02-12 10:24:39
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 12.02.2014, o godzinie 09.08.24, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

To fakt - przed lustrem to ona musi spêdzaæ sporo czasu, ¿eby zrobiæ z
siebie bóstwo. :P
Ale ostatecznie jakos wychodzi, i to bostwo nordyckie :)

Nooo... :)

A w sumie co mnie obchodzi, jak wyglada Scarlett bez makijazu?

W sumie mnie te¿ nie obchodzi. Dla mnie to po prostu kobieta, która do tego
nie¼le wykonuje swoj± robotê. A je¿eli siê komu¶ podoba, to tym lepiej. :)
Zreszt± zrobienie sobie takiej fotki do Vanity Fair bez makija¿u wymaga
pewnej odwagi od tak m³odej osoby z ugruntowan± "seks bomby" pozycj±. :)

To sie
nazywa komfort psychiczny....

Dok³adnie. :)

Data: 2014-02-12 11:08:43
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-12 10:24, Habeck Colibretto pisze:
Zreszt± zrobienie sobie takiej fotki do Vanity Fair bez makija¿u wymaga pewnej odwagi od tak m³odej osoby z ugruntowan± "seks bomby" pozycj±. :)

Ona nie potrzebuje do tego odwagi, bo przecie¿ na tym zdjêciu wygl±da bardzo dobrze.

Ewa

Data: 2014-02-12 11:50:17
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Wed, 12 Feb 2014 11:08:43 +0100, FEniks napisa³(a):

Ona nie potrzebuje do tego odwagi, bo przecie¿ na tym zdjêciu wygl±da bardzo dobrze.

Nie mowimy o tym zdjeciu z golym tylkiem. Goly tylek zawsze bardzo poprawia
percepcje wizerunku kobiety ;)

Data: 2014-02-12 12:02:43
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-12 11:50, Maciek pisze:
[...]

Podejrzewam, ¿e mówimy o tym samym - tym z go³± twarz±. ;)

Ewa

Data: 2014-02-12 14:20:53
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 12.02.2014, o godzinie 12.02.43, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

To z go³± Twarz± obna¿a j± jako normalnie wygl±daj±c± kobietê a nie seks
bombê.

Data: 2014-02-12 21:54:10
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-12 14:20, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Czy s³uszny to wniosek, ¿e normalnie wygl±daj±ca kobieta nie mo¿e byæ seks bomb±?

Ewa

Data: 2014-02-12 23:28:39
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 12.02.2014, o godzinie 21.54.10, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

S³uszny.
Seks bomb± mo¿e byæ dla bliskiej osoby, ale ¿eby byæ seks bomb± dla ca³ego
¶wiata to zupe³nie inna sprawa. :)

Data: 2014-02-13 10:30:13
Autor: radek
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-12 23:28, Habeck Colibretto pisze:
[...]

a ja proponuje zmieniæ tytu³ w±tku na Stare Dupy we Wspó³czesnym Kinie.

r.

Data: 2014-02-13 20:47:24
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 13.02.2014, o godzinie 10.30.13, na pl.rec.film, radek napisa³(a):

[...]

To najwiêksza "dyskusja" w jakiej bra³em udzia³ od lat na tej grupie...
Widaæ stare dupy nie¼le siê sprzedaj±. Tylko musz± byæ w kontek¶cie
grawitacji.

Data: 2014-02-13 21:21:33
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-13 20:47, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Te¿ zauwa¿am, ¿e grupa dyskusyjna (sic!) zamienia siê w recenzowniê.
No ale mo¿e trza z postêpem i¶æ...

Data: 2014-02-17 20:48:49
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Thu, 13 Feb 2014 21:21:33 +0100, Qrczak napisa³(a):

Te¿ zauwa¿am, ¿e grupa dyskusyjna (sic!) zamienia siê w recenzowniê

Byl taki szmonces o komiwojazerach, ktorzy po latach spotykania sie w
roznych pociagach znali sie tak dobrze, ze zamiast opowiadac sobie dowcipy
podawali tylko odpowiedni numerek... bo wszystkie kawaly znali na pamiec.

Cos chyba jest na rzeczy i w przypadku niusow. Zwlaszcza, ze tu
komiwojazerow nie przybywa.

A poza tym coraz mniej jest filmow, o ktorych chcialoby sie dyskutowac.
Produkcje czysto rozrywkowe z reguly nie porazaja glebia. Da sie je oceniac
w skali od 1 do 10 i niewiele wiecej.

Data: 2014-02-17 22:21:07
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 17.02.2014, o godzinie 20.48.49, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

[...]

Mia³e¶ na my¶li od 1 do 10, czy skalê dwustopniow± - albo 1 albo 10? :)

Data: 2014-02-14 10:25:49
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Thu, 13 Feb 2014 20:47:24 +0100, Habeck Colibretto napisa³(a):

Widaæ stare dupy nie¼le siê sprzedaj±. Tylko musz± byæ w kontek¶cie
grawitacji

Co samo w sobie dosc mocno zaskakuje, bo stara dupa powinna raczej wybierac
niewazkosc ;)

Data: 2014-02-14 16:47:07
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-14 10:25, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
[...]

One sobie tê niewa¿ko¶æ za³atwiaj± inaczej, Chirurgicznie.

Ka¿dy facet my¶li, ¿e kobiety marz± o ksiêciu. Gówno prawda.
One marz± o tym, ¿eby siê na¿reæ i nie przytyæ.

Data: 2014-02-14 09:54:32
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
[...]

Ale - co widaæ w za³±czonej wymianie zdañ - nikomu nie udaje siê byæ seksbomb± dla ca³ego ¶wiata. Mo¿e zatem takie pojêcie nie powinno istnieæ?

Ewa

Data: 2014-02-14 23:32:06
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 14.02.2014, o godzinie 09.54.32, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

A MM?!!

Data: 2014-02-15 18:37:00
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-14 23:32, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Tak my¶la³am... A widzia³e¶ j± bez makija¿u, tak jak Johansson w Vanity Fair? ;)

Ewa

Data: 2014-02-15 19:38:01
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 15.02.2014, o godzinie 18.37.00, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

A MM?!!

Tak my¶la³am... A widzia³e¶ j± bez makija¿u, tak jak Johansson w Vanity Fair? ;)

Na szczê¶cie nie! :)

Data: 2014-02-15 21:18:06
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-15 19:38, Habeck Colibretto pisze:
[...]

S±dzê, ¿e po obejrzeniu takich zdjêæ:

http://www.kozaczek.pl/fotki_gwiazd.php?idfot=53296&u=marilyn+monroe
http://paczaizm.pl/marilyn-monroe-bez-makijazu/

....te¿ mo¿na by powiedzieæ, ¿e to tylko normalnie wygl±daj±ca kobieta, a nie seksbomba.
NB typ urody do¶æ podobny do Johansson.

Ewa

Data: 2014-02-15 23:05:42
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 15.02.2014, o godzinie 21.18.06, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

A kysz! W ¿yciu! To jest Hitchcock w przebraniu!

Data: 2014-02-19 23:18:56
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Fri, 14 Feb 2014 09:54:32 +0100, FEniks napisa³(a):

nikomu nie udaje siê byæ seksbomb± dla ca³ego ¶wiata.

Przypomnialo mi sie. Rene Russo. No po prostu nie ma sie do czego przyczepic.

Data: 2014-02-12 17:07:30
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-12 11:50, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
[...]

W przeciwieñstwie do twarzy.

Data: 2014-02-12 17:24:12
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Wed, 12 Feb 2014 17:07:30 +0100, Qrczak napisa³(a):

W przeciwieñstwie do twarzy.

Ale jest na to rada. Jesli twarz pogarsza wrazenie, pokazac dodatkowo
tylek.

Data: 2014-02-12 17:37:27
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 12.02.2014, o godzinie 17.24.12, na pl.rec.film, Maciek napisa³(a):

I cycki! Cycki te¿...
Ale du¿e s± przereklamowane...

Data: 2014-02-12 18:02:39
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-12 17:24, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
Dnia Wed, 12 Feb 2014 17:07:30 +0100, Qrczak napisa³(a):

W przeciwieñstwie do twarzy.

Ale jest na to rada. Jesli twarz pogarsza wrazenie, pokazac dodatkowo
tylek.

http://mistrzowie.org/113934/Ladna-dupa-z-twarzy

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-12 21:09:12
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:02:39 +0100, Qrczak napisa³(a):

http://mistrzowie.org/113934/Ladna-dupa-z-twarzy

No nie, to jest okropne. A przypominam, ze rozmowa zasadniczo dotyczy
raczej nieokropnych tylkow aktorek ;)

Data: 2014-02-12 21:29:19
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-12 21:09, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:02:39 +0100, Qrczak napisa³(a):

http://mistrzowie.org/113934/Ladna-dupa-z-twarzy

No nie, to jest okropne.

Dzieci±tka Ci siê nie podobaj±? Nie wiem, czy to dobrze rokuje.

> A przypominam, ze rozmowa zasadniczo dotyczy
raczej nieokropnych tylkow aktorek ;)

Ostatnio urzeka³y mnie zapuchniête mordy alkoholików, wiêc przepraszam, ¿e tak okrutnie oddali³am siê od tematu.
Co do nieokropnych ty³ków aktorek - Scarlett bardzo podoba³a mi siê w "Her".

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-11 20:38:48
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 17.30.10, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

Jacy wy¶cie wybredni...

Pewnikiem niewyobra¿alnie przystojni. ;)

No ja tak. Nie wiem jak Maciek! :P

Data: 2014-02-11 20:55:49
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-11 20:38, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
Dnia 11.02.2014, o godzinie 17.30.10, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

Jacy wy¶cie wybredni...

Pewnikiem niewyobra¿alnie przystojni. ;)

No ja tak. Nie wiem jak Maciek! :P

Maciek ju¿ wcze¶niej zaklepa³ bystro¶æ.

Nie wszyscy wierz±, ¿e kiedy¶ by³am m³oda. M³oda by³am, piêkna nie. Urodê mia³am zawsze nienachaln±.

Data: 2014-02-11 21:58:39
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 11.02.2014, o godzinie 20.55.49, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Jacy wy¶cie wybredni...

Pewnikiem niewyobra¿alnie przystojni. ;)

No ja tak. Nie wiem jak Maciek! :P

Maciek ju¿ wcze¶niej zaklepa³ bystro¶æ.

Dobrze, ¿e b³yskotliwo¶ci nie zaklepa³, bo bym musia³ siê inteligencj±
wykazaæ... Hmmm... albo jako¶ tak...

Data: 2014-02-12 17:08:47
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-11 21:58, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

A¿ tak to nie trzeba. Przystojno¶æ wystarczy.

Data: 2014-02-12 17:38:01
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 12.02.2014, o godzinie 17.08.47, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

To dobrze. Siê nie wykazujê wiêc. :)

Data: 2014-02-10 18:23:59
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
Dnia 2014-02-09 21:56, obywatel Maciek uprzejmie donosi:
[...]

Jak ¶lini±cy ma dziewiêædziesi±tkê, to taka sze¶ædziesi±teczka jest ma³olata, ¿e hoho

[...]

A bo tu chyba chodzi raczej o te ostatnie ploty.

Kobiety - dojrzewaj± do 18. roku ¿ycia, potem ju¿ tylko tyj±.

Data: 2014-02-10 18:57:12
Autor: Maciek
Gravity - fizyka
Dnia Mon, 10 Feb 2014 18:23:59 +0100, Qrczak napisa³(a):

Jak ¶lini±cy ma dziewiêædziesi±tkê, to taka sze¶ædziesi±teczka jest ma³olata, ¿e hoho

W wieku 90 lat mozna sie slinic i bez malolaty.

Data: 2014-02-07 19:33:19
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 07.02.2014, o godzinie 08.51.57, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

Go³a baba to go³a baba!

Data: 2014-02-07 20:24:35
Autor: FEniks
Gravity - fizyka
W dniu 2014-02-07 19:33, Habeck Colibretto pisze:
[...]

No nic, muszê w koñcu obejrzeæ Gravity, to mo¿e to zrozumiem.

Ewa

Data: 2014-02-07 20:38:01
Autor: Habeck Colibretto
Gravity - fizyka
Dnia 07.02.2014, o godzinie 20.24.35, na pl.rec.film, FEniks napisa³(a):

[...]

Raczej nie. Ale zawsze warto próbowaæ. :)

Data: 2014-02-07 20:59:21
Autor: Qrczak
Gravity - fizyka
[...]

Jak jeste¶ dobra z fizyki, to mo¿e...