Grecja żąda od Niemiec zwrotu kredytów

Data: 2015-07-11 22:54:34
Autor: Ikselka
Grecja żąda od Niemiec zwrotu kredytów
Dnia Sat, 11 Jul 2015 21:20:32 +0200, abc napisał(a):

Grecki rząd zażądał od Niemiec zwrotu kredytów, zaciągniętych przez nazistów okupujących ten kraj podczas II wojny światowej. Żąda 279 miliardów euro.

Mają rację, nawet nie muszą tu Greka udawać 3-)))
--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

Data: 2015-07-12 15:57:01
Autor: Marek Czaplicki
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w sobota, 11 lipca 2015 22:54:

Dnia Sat, 11 Jul 2015 21:20:32 +0200, abc napisał(a):

Grecki rząd zażądał od Niemiec zwrotu kredytów, zaciągniętych przez
nazistów okupujących ten kraj podczas II wojny światowej. Żąda 279
miliardĂłw euro.

Mają rację, nawet nie muszą tu Greka udawać 3-)))

Przecież mogą sobie jak ktoś na grupie zauważył wydrukować odpowiednią ilość. Proponuję aby Turcja zażądała rekompensaty za zburzenie Troji. To ten sam gatunek żądań. :-)

Data: 2015-07-13 11:55:17
Autor: silvio balconetti
Am 11.07.2015 um 22:54 schrieb Ikselka:
[...]

W 1953 r. na konferencji w Londynie zgodzono sie na anulowanie 60% zagranicznych dlugow Niemiec.

http://www.zeit.de/2015/26/thomas-piketty-schulden-griechenland/seite-2

Polsce tez miala dlugi, ktore jej w 1991 r. zredukowano. Moze teraz wierzyciele zmienia zdanie i zazadaja zwrotu wraz z odsetkami?

>Zadłużenie wobec Klubu Paryskiego było wynikiem porozumienia, zawartego w kwietniu 1991 r. z 17 krajami - wierzycielami, o reorganizacji i redukcji polskiego długu. Został on zaciągnięty jeszcze w latach 70-tych, ale jego spłacanie zostało przerwane w latach 80. Zgodnie z porozumieniem, dług Polski zredukowano o połowę wartości łącznych płatności. Oznaczało to zmniejszenie zobowiązań z tytułu kapitału do poziomu 26,4 mld dolarów w 1994 r.<

http://tvn24bis.pl/wiadomosci-gospodarcze,71/splacilismy-dlug-gierka-prawie,90950.html

Finito?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-07-13 12:06:54
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d0hg85Fh2lhU1@mid.individual.net...
> [...]
zawartego w kwietniu 1991 r. z 17 krajami - wierzycielami, o reorganizacji i redukcji polskiego długu. Został on zaciągnięty jeszcze w latach 70-tych, ale jego spłacanie zostało przerwane w latach 80. Zgodnie z porozumieniem, dług Polski zredukowano o połowę wartości łącznych płatności. Oznaczało to zmniejszenie zobowiązań z tytułu kapitału do poziomu 26,4 mld dolarów w 1994 r.<

Nie spłacony dług został ukryty w Otwartych Funduszach Emerytalnych. Środki na OFE są gwarantowane przez państwo, zyski trafiają do wierzycieli.  Nawet gdyby z OFE wyprowadzić całą kasę. Taki  myk.

--

Lord z Cowshed

Grecja żąda od Niemiec zwrotu kredytów