[PRESS] Grecja - fuzja Eurobank i Alpha Bank

Data: 2011-08-29 08:37:49
Autor: J_K_K
[PRESS] Grecja - fuzja Eurobank i Alpha Bank
Data: 2011-08-29 08:52:53
Autor: Jarek Andrzejewski
[PRESS] Grecja - fuzja Eurobank i Alpha Bank
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10189425,Fuzja_greckich_bankow__Stawia_czola_kryzysowi_.html

:-)

Za http://literat.ug.edu.pl/ziemia/0001.htm:

- Zakładamy fabrykę.
- Tak, ja nie mam nic, ty nie masz nic, on nie ma nic - zaśmiał się
głośno.
- To razem właśnie mamy tyle, w sam raz tyle, żeby założyć wielką
fabrykę. Cóż stracimy? Zarobić zawsze można - dorzucił po chwili. -
Zresztą, albo robimy interes, albo interesu nie robimy. Powiedzcie raz
jeszcze.
- Robimy, robimy! - powtórzyli obaj.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-30 08:52:27
Autor: J_K_K
[PRESS] Grecja - fuzja Eurobank i Alpha Bank

- Robimy, robimy! - powtórzyli obaj.

c. d.
http://wyborcza.pl/51,75248,10196482.html?i=0

--
Pzdr

JKK

[PRESS] Grecja - fuzja Eurobank i Alpha Bank