Grecja -- zacheta do prozniactwa - brawo Unia

Data: 2010-05-10 13:30:09
Autor: Marek
Grecja -- zacheta do prozniactwa - brawo Unia
No to mamy - podatek na leniuchow. Siesta i balanga wieczorami -
kosztuje. Od jutra bedziemy za to placic.

Data: 2010-05-10 22:34:01
Autor: Lorn
Marek pisze:
No to mamy - podatek na leniuchow. Siesta i balanga wieczorami -
kosztuje. Od jutra bedziemy za to placic.

Dopłacamy się do tych darmozjadów greckich? :>

Wybierz prezydenta... SONDA
http://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html

Data: 2010-05-10 13:37:38
Autor: Marek
On 10 Maj, 22:34, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> [...]
> kosztuje. Od jutra bedziemy za to placic.

Dopłacamy się do tych darmozjadów greckich? :>

Oczywiscie !

Data: 2010-05-10 22:39:52
Autor: Lorn
Marek pisze:

[...]

Jak? jesteśmy w strefie euro? :>

Data: 2010-05-10 13:41:50
Autor: Marek
On 10 Maj, 22:39, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> Oczywiscie !

Jak? jesteśmy w strefie euro? :>

Wybierz prezydenta... SONDAhttp://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html

Sluchaj informacji !!!
Juz o tym mowili...!!!

Data: 2010-05-10 13:48:31
Autor: Marek
On 10 Maj, 22:45, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> Sluchaj informacji !!!
> Juz o tym mowili...!!!

I co mówili?

Wybierz prezydenta... SONDAhttp://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html- Ukryj cytowany tekst -

Ze placimy !

Data: 2010-05-10 22:50:35
Autor: Lorn

Marek pisze:
[...]

No ale jak? To my już w strefie euro jesteśmy? :> Kurczę... jak pracownikom kasę wypłacę to mnie zaciukają :>

Data: 2010-05-10 13:52:23
Autor: Marek
On 10 Maj, 22:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> Ze placimy !

No ale jak? To my już w strefie euro jesteśmy? :> Kurczę... jak
pracownikom kasę wypłacę to mnie zaciukają :>

> [...]

- Pokaż cytowany tekst -

Przestan chlac i sie odpierdol - debilu !!!

Data: 2010-05-10 22:55:07
Autor: Lorn

Marek pisze:
[...]

Kolejny po Piotrusiu... Umiecie tylko "spierdalaj i odpierdol się" ? :> Bolszewia kurwa wasza zasrana mać ;-P

Data: 2010-05-10 13:58:12
Autor: Marek
On 10 Maj, 22:55, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> Przestan chlac i sie odpierdol - debilu !!!

Kolejny po Piotrusiu... Umiecie tylko "spierdalaj i odpierdol się" ? :>
> [...]

Jakbym takiego namolnego Zyda, jak ty, na zywo spotkal, to stosynki
Polsko - Izraelskie mocno by na tym ucierpialy !

Data: 2010-05-10 23:03:24
Autor: Lorn

Marek pisze:
[...]

Izrael jest teraz ble? :> Niemcy i Rosja już cacy? :-P

Data: 2010-05-10 14:09:23
Autor: Marek
On 10 Maj, 23:03, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> [...]
> Polsko - Izraelskie mocno by na tym ucierpialy !

Izrael jest teraz ble? :> Niemcy i Rosja już cacy? :-P

A co ma Rosja i Niemcy do Zydow ?

Data: 2010-05-10 14:10:16
Autor: Marek
On 10 Maj, 23:09, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> Izrael jest teraz ble? :> Niemcy i Rosja już cacy? :-P

> --
> Immortal silence gathers illusions inside...
> [...]

A co ma Rosja i Niemcy do Zydow ?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

....w sensie stosunkow z Polska ?

Data: 2010-05-10 23:16:19
Autor: Lorn

Marek pisze:
[...]

Sam sobie zadaję to pytanie... :>

Data: 2010-05-11 00:11:19
Autor: raff
Grecja -- zacheta do prozniactwa - brawo Unia
No to mamy - podatek na leniuchow. Siesta i balanga wieczorami -
kosztuje. Od jutra bedziemy za to placic.

Dopłacamy się do tych darmozjadów greckich? :>

Moze my nie placimy, ale on ma racje.

Mniej dostaniemy doplat.

Myslisz ze pieniadze sa w prozni ?

R.

Data: 2010-05-11 00:14:53
Autor: Lorn
raff pisze:
No to mamy - podatek na leniuchow. Siesta i balanga wieczorami -
kosztuje. Od jutra bedziemy za to placic.

Dopłacamy się do tych darmozjadów greckich? :>

Moze my nie placimy

Jaki ma sens twĂłj post? :>

Data: 2010-05-11 00:17:02
Autor: raff
Lorn pisze:
raff pisze:
[...]

Taki sam, jak jestestwo Lorna. Zaden.

R.

Data: 2010-05-11 00:18:41
Autor: Lorn
raff pisze:
Lorn pisze:
raff pisze:
[...]

To dlaczego odpowiadasz na mĂłj post? :> Brak konsekwencji... Czy mnie to dziwi? NIE! :-P

Data: 2010-05-11 00:35:24
Autor: raff
[...]

Zieeew. Tak, Lorn, glupi trollu, popultaj sobie.

R.

Data: 2010-05-11 00:48:09
Autor: Lorn
raff pisze:
[...]

Odpowiadasz bo ci sie nudzi? :> ... I ty mnie nazywasz Trollem? ;-P