"Grecy zrezygnowali z referendum dzięki Rostowskiemu"

Data: 2011-11-07 10:08:01
Autor: Bambaryła
"Grecy zrezygnowali z referendum dzięki Rostowskiemu"

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j96s8o$mg4$1news.onet.pl...
acek Rostowski wypracowywał w Brukseli strategię grecką. I on jest w jakimś stopniu autorem tego sukcesu, że nie ma referendum - przekonywał w TVN24 Stefan Niesiołowski odpowiadając na zarzuty Adama Hofmana z PiS-u, zdaniem którego w sprawie greckiego kryzysu "nie słychać polskiego głosu".

Hofman to wyjątkowy pajac. Kiedy widzę tę jego napasioną buźkę rzygać mi się chce.

BBR

Data: 2011-11-07 16:22:33
Autor: stevep
Dnia 07-11-2011 o 10:08:01 Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):

[...]

Raczej nieszczęsny błazen.

--
stevep

"Grecy zrezygnowali z referendum dzięki Rostowskiemu"