Green Velo

Data: 2017-07-20 16:33:42
Autor: Yogi\(n\)
Green Velo

Użytkownik "cytawa" <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości news:59708a6c$0$642$65785112news.neostrada.pl...
Bardzo mozliwe, ze spedze troche czasu na GreenVelo. Podlasie i Mazury mnie interesuja. Zobacze co i jak zostalo zrobione. Biore namiot ale glownie bym chcial oprzec sie o agroturystyke. Czy ktos ma doswiadczenia i wie jak duzo takich agroturystycznych miejsc na trasie mozna spotkac?

Mam zeszłoroczne doświadczenia z okolic Węgorzewa i Biebrzy - w zasadzie roi się od agroturystyki. Oczywiście, nie wszystkie miejsca są warte pieniędzy, których żądają, ale przespać się  (w znaczeniu wyspać tj. odpocząć po całym dniu pedałowania) można w zasadzie wszędzie.
Jeśli chodzi o planowanie noclegów, to sprawdzają się dwie metody - po zaplanowaniu trasy, dzwoniłem do punktów informacji turystycznej i wszędzie dostawałem po kilka numerów i adresów (w większych miejscowościach na trasie). Druga opcja, której nie próbowałem, ale znajomi tak zrobil i chwalili, to po sprawdzeniu na stronie greenvelo.pl obdzwonili pokazujące się tam obiekty w pobliżu trasy. Na stronie możesz też sprawdzić zagęszczenie takich obieków w interesującym Cię obszarze.
Sama trasa zrobiła na nas b. dobre wrażenie, tj. przygotowanie, utrzymanie, punkty gdzie można odpoczać i poprawić coś w rowerze - b. fajna sprawa.
Nie wiem jak z namiotami, bo my poruszaliśmy się samochodem, po zakwaterowaniu zostawaliśmy dwa dni w danym miejscu i po zwiedzeniu okolicy ruszalismy  w inne miejsce. Tylko w dwóch wynajmowaliśmy rowery (w sumie chyba cztery wycieczki po green velo). Miejsc do rozbicia namiotu nie brakowało (na dziko), ale nie widziałem chyba żadnego tak rozbitego. Za to za płotami chałup - mnóstwo.
--
Yogi(n)

Green Velo