[foto] Green Velo po raz 5-ty (cz 1)

Data: 2020-08-19 15:48:13
Autor: Jacek G.
[foto] Green Velo po raz 5-ty (cz 1)
Jak wspomniałem w tym roku zaliczyliśmy ostatni, brakujący nam odcinek szlaku GreenVelo z Końskich (a w zasadzie ze Skarżyska Kamiennej, gdzie można dojechać pociągiem) przez Kielce, Sandomierz, Zwierzyniec, Przemyśl do Rzeszowa. W sumie ok. 850 km. Mieliśmy to zrobić w tydzień z okładem, ale postanowiliśmy wydłużyć wyjazd do 2 tyg. i zrobić jakieś dodatkowe zwiedzanie po drodze - tak zresztą wyszło z różnych uwarunkowań grupy.
Pogoda była idealna - no może pod koniec za ciepło. Nocowaliśmy w agroturystykach lub apartamentach, wszystkie noclegi mieliśmy zaklepane przed wyjazdem i to było słuszne posunięcie, bo z szukaniem na bieżąco byłoby w te wakacje ciężko. Ceny od 30 do 55 zł). Ale od wypadku, gdyby coś nie wypaliło (jakiś covid czy coś) mieliśmy na wyposażeniu namioty i maty, których jednak nie użyliśmy.
Plan udało się wykonać w 100 %, choć pierwszy dzień był tak pechowy, że groziło rozsypaniem się grupy i zmianą planów. Ale wszystko skończyło się dobrze.
Co do szlaku - odcinek świętokrzyski chyba najmniej ciekawy z całego GV i najgorzej wytyczony. Odcinek podkarpacki - znacznie ciekawszy i lepiej wytyczony, choć najtrudniejszy, bo najwięcej dość trudnych - przy jeździe na ciężko - podjazdów.
Na razie wrzucam relację z pierwszego tygodnia wyjazdu:
www.jginter.pl/Relacje/Rowery%20-%20GV%20Skarzysko%20-%20Rzeszow%202020
--
Jacek G.

Data: 2020-08-20 07:04:35
Autor: Ignacy
[foto] Green Velo po raz 5-ty (cz 1)
Bardzo fajna relacja, czekam na ciąg dalszy.

Data: 2020-08-25 22:38:34
Autor: Jacek G.
W dniu 2020-08-20 o 16:04, Ignacy pisze:
Bardzo fajna relacja, czekam na ciąg dalszy.

Druga część relacji gotowa. Zapraszam pod ten sam adres:

Data: 2020-08-26 01:54:57
Autor: Ignacy
[foto] Green Velo po raz 5-ty (cz 1)

Druga część relacji gotowa. Zapraszam pod ten sam adres:
www.jginter.pl/Relacje/Rowery%20-%20GV%20Skarzysko%20-%20Rzeszow%202020

Bardzo fajna relacja, czekamy na dalsze, zwłaszcza że, na mapy.cz jest ci ich dostatek.
Jola zasługuje na tytuł  "Alpejki" tego touru!

Data: 2020-09-03 22:29:31
Autor: Jacek G.
W dniu 2020-08-26 o 10:54, Ignacy pisze:

Druga część relacji gotowa. Zapraszam pod ten sam adres:
www.jginter.pl/Relacje/Rowery%20-%20GV%20Skarzysko%20-%20Rzeszow%202020

Bardzo fajna relacja, czekamy na dalsze, zwłaszcza że, na mapy.cz jest ci ich dostatek.

Mówisz, masz. Właśnie wrzuciłem zbiorczo kilka krótkich relacji z ostatnich jednodniowych wypadów:
http://www.jginter.pl/Relacje/Lato%202020/index.html

Jola zasługuje na tytuł  "Alpejki" tego touru!
Szkoda gadać. Jak się robi pod górę, to Jola z szumem opon wyprzedza wszystkich i znika w dali ;) Ona tak ma. Niektórzy podejrzewają, że ma jakiś wspomagacz w rowerze, ale ja nie potwierdzam.
--
Jacek G.

Data: 2020-09-05 07:54:50
Autor: Ignacy
czwartek, 3 września 2020 o 22:29:58 UTC+2 .@wp.pl napisał(a):

> [...]
Szkoda gadać. Jak się robi pod górę, to Jola z szumem opon wyprzedza wszystkich i znika w dali ;) Ona tak ma. Niektórzy podejrzewają, że ma jakiś wspomagacz w rowerze, ale ja nie potwierdzam.

Fajność relacji utrzyma. Chciałbym tylko prosić o zmianę opisu pod jedną
fotą, gdyż jest tak: Piotr, Jola i Rakieta, a chyba powinno być: Piotr i Jola Rakieta! ;)

Data: 2020-08-20 10:40:38
Autor: bans
W dniu środa, 19 sierpnia 2020 15:48:33 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:
[...]

Ja dorosnę to też tam pojadę! ;)
Rodzinne strony znajomej, będę jej ten pomnik kaloryfera wypominał teraz :)))

Data: 2020-08-20 22:31:57
Autor: Jacek G.
W dniu 2020-08-20 o 19:40, bans pisze:
[...]

Ten pomnik kaloryfera, to nie byle co, bo odlewnia żeliwa istniała tam od XVIII w, a w XIX zaczęto produkować grzejniki - często bardzo ozdobne.
--
Jacek G.

[foto] Green Velo po raz 5-ty (cz 1)