Green ghosting w plazmach?

Data: 2011-01-09 21:05:32
Autor: Big Jack
Green ghosting w plazmach?
Czy ktoś może wypowiedzieć się czy i ewentualnie jakim problemem w tv plazmowych jest zjawisko green ghosting? Polega ono na tym, że pojawia się zielona poświata (smuga) za elementem jasnym i szybko poruszającym się. W tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=v_el6Zttd60 można to zaobserwować pod jego koniec na prawej krawędzi szlafroku, tutaj lepiej widoczne w jakiejś grze http://www.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U Problem dotyczy tylko plazm Panasonica czy innych też?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-01-09 21:27:14
Autor: VSS
Green ghosting w plazmach?
W wiadomości:4d2a1534@news.home.net.pl,
Big Jack <aaaaa@bbbbb.zz> nastukał:
Czy ktoś może wypowiedzieć się czy i ewentualnie jakim problemem w tv
plazmowych jest zjawisko green ghosting? Problem dotyczy tylko
plazm Panasonica czy innych też?

ja mam plazmę LG i nie zauwazyłem nigdy takiej sytuacji.

--
VSS

Green ghosting w plazmach?