Griffin out for season.

Data: 2010-01-13 13:06:06
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
To dopiero rozczarowanie. Szykuje sie Oden2.
Ktos jeszcze nie wierzy w klatwe Clippers?

Pozdro

Leszczur

Data: 2010-01-13 23:23:59
Autor: wiLQ
Griffin out for season.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To dopiero rozczarowanie. Szykuje sie Oden2.

Auc. I jednoczesnie hmmmmmm.
Czyzby mlodzi wysocy stosowali jakies nowe srodki, ktore im paskudza
kolana? A moze byli po prostu zbyt atletyczni jak na swoj wzrost/mase?

BTW, i wez tu licytuj Walla na przyszlym drafcie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-13 23:13:51
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 13 Sty, 23:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Czyzby mlodzi wysocy stosowali jakies nowe srodki, ktore im paskudza
kolana? A moze byli po prostu zbyt atletyczni jak na swoj wzrost/mase?

Emmm - atletyzm raczej pomaga w unikaniu kontuzji niz ich nabywaniu.
Odnosnie Odena mozna bylo miec watpliwosci. Ale Griffin wczesniej nie
uchodził chyba za zawodnika kontuzjogennego?

BTW, i wez tu licytuj Walla na przyszlym drafcie ;-)

Tak jest - zacznijmy kampanię juz teraz ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 09:06:12
Autor: s
Griffin out for season.
BTW, i wez tu licytuj Walla na przyszlym drafcie ;-)

Tak jest - zacznijmy kampanię juz teraz ;-)

Nic z tego nie bedzie.
5 baniek jak w morde strzelil.

Pozdr

Data: 2010-01-14 00:10:12
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 14 Sty, 09:06, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Tak jest - zacznijmy kampanię juz teraz ;-)

Nic z tego nie bedzie.
5 baniek jak w morde strzelil.

Standardowa cena. Ale płacimy nie za rookie season. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 09:39:33
Autor: sooobi
Griffin out for season.
s pisze:
BTW, i wez tu licytuj Walla na przyszlym drafcie ;-)

Tak jest - zacznijmy kampanię juz teraz ;-)

Nic z tego nie bedzie.
5 baniek jak w morde strzelil.

5,2 jak bardziej atletyczny niz Rose, Wade i Bron, olaboga ale bedzie maszyna:)

Data: 2010-01-14 09:49:22
Autor: s
Griffin out for season.
Nic z tego nie bedzie.
5 baniek jak w morde strzelil.

5,2 jak bardziej atletyczny niz Rose, Wade i Bron, olaboga ale bedzie maszyna:)

Noo, i za 3 cos tam trafia.
Wiec w roto moze byc blisko kompletnego PG.

Tak sobie tylko nakrecam hype, licytujcie chlopaki :-)

Pozdr

Data: 2010-01-14 01:00:56
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 14 Sty, 09:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> 5,2 jak bardziej atletyczny niz Rose, Wade i Bron, olaboga ale bedzie
> maszyna:)

Noo, i za 3 cos tam trafia.

Nie ten sam dystans co w NBA. Ale pomysł na manipulację fajny ;-)

Wiec w roto moze byc blisko kompletnego PG.

Rzekłbym wręcz Chris Paul Drugi.
BTW to z nim chyba kilka lat temu chodziły po jutubie filmiki w stytlu
"beda z dzieciaka kiedys ludzie".
Tu mała próbka z czasów gdy był licealistą(!!!): http://www.youtube.com/watch?v=v4CbQGBbUOw

Tak sobie tylko nakrecam hype, licytujcie chlopaki :-)

A będziemy, będziemy. Ty też będziesz.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 10:17:11
Autor: sooobi
Griffin out for season.
[...]

A mańkut to dam 5,5:)

Data: 2010-01-14 09:58:01
Autor: sooobi
Griffin out for season.
s pisze:
[...]

Dobra dam 5,4 i koniec

Data: 2010-01-14 01:18:58
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 14 Sty, 09:58, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
s pisze:

> Noo, i za 3 cos tam trafia.
> Wiec w roto moze byc blisko kompletnego PG.

> Tak sobie tylko nakrecam hype, licytujcie chlopaki :-)

Dobra dam 5,4 i koniec

A ja dam i 7 tylko niech sie upewnie dokąd pójdzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 10:23:26
Autor: s
Griffin out for season.
A ja dam i 7 tylko niech sie upewnie dokąd pójdzie.

Dokad czasmi bedzie chadzal to bym powiedzial juz dzis, ale moj poziom elegancji postow mi nie pozwala :-)

Pozdr

Data: 2010-01-14 10:02:34
Autor: s
Griffin out for season.
Tak sobie tylko nakrecam hype, licytujcie chlopaki :-)

Dobra dam 5,4 i koniec

Dobra dobra!
Bo co on, mniej wart niz Randolph?

Pozdr

Data: 2010-01-14 10:47:23
Autor: lorak
Griffin out for season.
s pisze:
BTW, i wez tu licytuj Walla na przyszlym drafcie ;-)

Tak jest - zacznijmy kampanię juz teraz ;-)

Nic z tego nie bedzie.
5 baniek jak w morde strzelil.

za ile poszedł u was rookie Rose? bo Wall ma być lepszy od niego.

Data: 2010-01-14 10:53:13
Autor: s
Griffin out for season.
Nic z tego nie bedzie.
5 baniek jak w morde strzelil.

za ile poszedł u was rookie Rose? bo Wall ma być lepszy od niego.

AFAIR 3.1
I to tylko dlatego tak tanio, ze pewnie ludzie nie byli pewni co do roli Hinricha w nowej rotacji.

Beasley i Duren krecili sie juz w okolicach piataka.

Pozdr

Data: 2010-01-14 02:13:03
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 14 Sty, 10:53, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Hinricha w nowej rotacji.

Beasley i Duren krecili sie juz w okolicach piataka.

Zdrowy Oden tez miał potencjał na 5 lub więcej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 11:45:01
Autor: sooobi
Griffin out for season.
Leszczur pisze:
[...]

Musisz juz teraz mi go podbijac?:)

Data: 2010-01-14 04:11:05
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 14 Sty, 11:45, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Zdrowy Oden tez miał potencjał na 5 lub więcej.

Musisz juz teraz mi go podbijac?:)

Nie mow, ze znowu chcesz go kupic?
Raz mozna zrobic blad.
Drugi raz to moze nieco naiwnosci.
Trzeci raz to jakeis szalenstwo.
Ale czwarty to jawna i galopująca głupota ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 04:13:01
Autor: Leszczur
Griffin out for season.

> Zdrowy Oden tez miał potencjał na 5 lub więcej.

Musisz juz teraz mi go podbijac?:)

Ty masz ban na Odena. Nie wiem jeszcze co zrobimy, ale chyba dwoch
GM'ow zwiąże Cie i zaknebluje. Dla Twojego wlasnego dobra. No bo ile
mozna!?;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 20:01:26
Autor: wiLQ
Griffin out for season.
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> za ile poszedł u was rookie Rose? bo Wall ma być lepszy od niego.

AFAIR 3.1
I to tylko dlatego tak tanio, ze pewnie ludzie nie byli pewni co do roli Hinricha w nowej rotacji.

No i nie zapominajmy, ze Rose w cyferkach fantasy wcale nie mial duzego
upside'u bo malo trojek i przechwytow plus relatywnie kiepskie FT%.

Beasley i Duren krecili sie juz w okolicach piataka.

I mniej wiecej tego oczekiwalbym po Wallu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-14 11:06:05
Autor: Leszczur
Griffin out for season.
On 14 Sty, 20:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

> Beasley i Duren krecili sie juz w okolicach piataka.

I mniej wiecej tego oczekiwalbym po Wallu.

Powaznie? Za faceta ktory moze sie przyczynic do sprzedazy Derona
Williamsa jesli trafi do Utah? Bo podobo jest az tak dobry! :-)
7M$ minimum. A moze nawet i więcej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-14 21:25:17
Autor: wiLQ
Griffin out for season.

> I mniej wiecej tego oczekiwalbym po Wallu.

Powaznie? Za faceta ktory moze sie przyczynic do sprzedazy Derona
Williamsa jesli trafi do Utah? Bo podobo jest az tak dobry! :-)

Wierzysz, ze Jazz by to zrobili? Wg mnie to dosyc standardowy hype
(zwlaszcza przy braku konkurencji o #1)...

7M$ minimum. A moze nawet i więcej.

... ktory nie do konca przeklada sie na nasze pensje.

--
pzdr
wiLQ

Griffin out for season.