Grigorij Perelman

Data: 2010-03-23 19:20:47
Autor: Pistacjusz
Grigorij Perelman
odmówił przyjęcia nogrody:
http://www.rp.pl/artykul/9129,450751.html

Patrząc na komentarze na forach, można dostrzec dużo nienawiści
skierowanej przeciw temu zacnemu człowiekowi.
Jeszcze raz potwierdza się stara prawda o tym, że niewolnicy
najbardziej nienawidzą ludzi wolnych.
http://www.youtube.com/watch?v=zHd6m_cirrU

Data: 2010-03-24 09:15:50
Autor: u2
Grigorij Perelman
W dniu 2010-03-24 03:20, Pistacjusz pisze:
odmówił przyjęcia nogrody:

No bo co to za nagroda, gdyby to był order Lenina to z pewnością by go
przyjął :)

Data: 2010-03-24 07:20:50
Autor: Pistacjusz
Grigorij Perelman
On 24 Mar, 09:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-24 03:20, Pistacjusz pisze:

> odmówił przyjęcia nogrody:

No bo co to za nagroda, gdyby to był order Lenina to z pewnością by go
przyjął :)

Raczej by nie przyjął.

Data: 2010-03-24 18:27:36
Autor: u2
Grigorij Perelman
W dniu 2010-03-24 15:20, Pistacjusz pisze:
odmówił przyjęcia nogrody:

No bo co to za nagroda, gdyby to był order Lenina to z pewnością by go
przyjął :)

Raczej by nie przyjął.

To tylko twój domysł.

Data: 2010-03-24 18:13:26
Autor: Pistacjusz
Grigorij Perelman
On 24 Mar, 18:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Raczej by nie przyjął.

To tylko twój domysł.

A Twój domysł jest inny. Tylko, że źródłem Twojej "wiedzy" jest
nienawiść do tego człowieka.

Data: 2010-03-25 09:44:36
Autor: u2
Grigorij Perelman
W dniu 2010-03-25 02:13, Pistacjusz pisze:
To tylko twój domysł.

A Twój domysł jest inny. Tylko, że źródłem Twojej "wiedzy" jest
nienawiść do tego człowieka.

Kolejny twój wymysł, po prostu znam rosyjsko-radzieckie realia :)

Data: 2010-03-25 05:31:33
Autor: Pistacjusz
Grigorij Perelman
On 25 Mar, 09:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> A Twój domysł jest inny. Tylko, że źródłem Twojej "wiedzy" jest
> nienawiść do tego człowieka.

Kolejny twój wymysł, po prostu znam rosyjsko-radzieckie realia :)

Możesz kłamać i okazywać swoją złość żałosna istoto..
Ale choćby ci ze złości wątroba pękła, nie uda ci się sprowadzić
człowieka wolnego do twojego stanu - niewolnika.

Data: 2010-03-24 12:34:40
Autor: raff
Grigorij Perelman
u2 pisze:
W dniu 2010-03-24 03:20, Pistacjusz pisze:
odmówił przyjęcia nogrody:

No bo co to za nagroda, gdyby to był order Lenina to z pewnością by go
przyjął :)

Pewnie sie cieszy ze jest wolny a nie zamkniety w lagrze. A to i tak duza nagroda.

R.

Data: 2010-03-24 07:21:24
Autor: Pistacjusz
Grigorij Perelman
On 24 Mar, 12:34, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
u2 pisze:

> [...]
> przyjął :)

Pewnie sie cieszy ze jest wolny a nie zamkniety w lagrze. A to i tak

To ty siedzisz w łagrze.

Grigorij Perelman