Grill na balkonie

Data: 2014-06-09 22:05:30
Autor: MrNoName
Grill na balkonie
Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz pozarną ?

Data: 2014-06-09 23:07:57
Autor: Kris
Grill na balkonie
W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 22:05:30 UTC+2 użytkownik MrNoName napisał:
Drugi wieczór z rzędu s±siad ktory ma balkon obok mnie pali sobie grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz pozarn± ?

A jak s±siadowi powiedziałe¶ że Ciebie to wkurza to co on na to?

Data: 2014-06-10 12:35:34
Autor: Jarek Pudelko
Grill na balkonie
W dniu 2014-06-10 08:07, Kris pisze:

A jak s±siadowi powiedziałe¶ że Ciebie to wkurza to co on na to?

Nie ma do niego GG

--
jarek

Data: 2014-06-10 14:32:18
Autor: mz
Grill na balkonie

Użytkownik "Jarek Pudelko"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ln6n1o$2a2q$1@alfa.ceti.pl...

W dniu 2014-06-10 08:07, Kris pisze:

A jak s±siadowi powiedziałe¶ że Ciebie to wkurza to co on na to?

Nie ma do niego GG

-- -- -- -- -- -- -- -
A email ?
sasiad@zboku.pl ;)

Data: 2014-06-10 08:02:39
Autor: mz
Grill na balkonie

UĹĽytkownik "MrNoName"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ln5426$upv$1@speranza.aioe.org...

Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie
grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz
pozarnÄ… ?

Zgłoś najpierw do jakiejś spec grupy niech mu na linach zjadą z dachu (koniecznie rozbiją okno obok otwartego okna balkonowego) i aresztują go w amerykańskim stylu. Albo nie niech im się wyślizgnie przez balkon.

Kup soczek i dołącz się do sąsiada. Po co robić sobie kolejnego wroga. A jak ci przeszkadza to bardzo to zakładam, że rozmawiałeś już z sąsiadem i te rozmowy nic nie dały ?
NO bo przecież nie jesteś typem, który od razu dzwoni po spec służby anonimowo ?

Data: 2014-06-10 18:41:19
Autor: wowa
Grill na balkonie

Użytkownik "MrNoName" <no_m@il.com> napisał w wiadomości news:ln5426$upv$1speranza.aioe.org...
Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz pozarną ?

Odpal konkurencyjnego grilla :) Będąc kilkanaście lat nazad w Niemczech, znajoma zaprosiła nas na grilla... na balkonie :) Na pytanie co sąsiedzi na to, odparła zdziwiona "przecież wszyscy tak robią". Żeby nie było, blok był duży, w mieście i w większości zasiedlony przez Niemców.
Wojtek

--
Bo my, Polacy tak mamy,
ĹĽe we wszystkim przesadzamy :(

Data: 2014-06-10 14:14:08
Autor: Marek Wisniewski
Grill na balkonie
W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 18:41:19 UTC+2 użytkownik wowa napisał:
Użytkownik "MrNoName" <no_m@il.com> napisał w wiadomo¶ci news:ln5426$upv$1speranza.aioe.org...

> Drugi wieczór z rzędu s±siad ktory ma balkon obok mnie pali sobie grilla. > Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz pozarn± ?

Odpal konkurencyjnego grilla :) Będ±c kilkana¶cie lat nazad w Niemczech, znajoma zaprosiła nas na grilla... na balkonie :) Na pytanie co s±siedzi na to, odparła zdziwiona "przecież wszyscy tak robi±". Żeby nie było, blok był duży, w mie¶cie i w większo¶ci zasiedlony przez Niemców.

Wojtek

Widzialem takie grille z kominami skierowanymi w dol.
Swietn sprawa.

Data: 2014-06-11 19:48:16
Autor: Sebastian Biały
Grill na balkonie
On 2014-06-10 23:14, Marek Wisniewski wrote:
Widzialem takie grille z kominami skierowanymi w dol.
Swietn sprawa.

A co to daje?

Data: 2014-06-11 12:22:26
Autor: Marek Wisniewski
Grill na balkonie
On 2014-06-10 23:14, Marek Wisniewski wrote:

> Widzialem takie grille z kominami skierowanymi w dol.

> Swietn sprawa.

A co to daje?

Mozna sie zemscic na sasiedzie z dolu, ktory zasmradza nam powietrze.

Data: 2014-06-11 21:56:27
Autor: Sebastian Biały
Grill na balkonie
On 2014-06-11 21:22, Marek Wisniewski wrote:
Widzialem takie grille z kominami skierowanymi w dol.
Swietn sprawa.
A co to daje?
Mozna sie zemscic na sasiedzie z dolu, ktory zasmradza nam powietrze.

Ale chyba trzeba też odwracacz grawitacji do kompletu kupić. No chyba że ma turbinę.

Grill na balkonie