Grill w Wielki Czwartek

1 Data: Kwiecień 21 2011 20:00:07
Autor: boukun
Grill w Wielki Czwartek
Czy można dzisiaj je¶ć mięso? Pytam, bo nie wiem, czy mogę spodziewać się pozwu od s±siadów za to, że obraziłem moherów i kołtuństwa uczucia religijne, smarz±c sobie dzisiaj na grillu karkówkę i kiełbaski?

boukun

2 Data: Kwiecień 21 2011 20:02:38
Autor: Zennon
Re: Grill w Wielki Czwartek

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ioprs8$dih$1mx1.internetia.pl...
[...]

O Qrde! A ja wła¶nie zjadłem parówkę. Pójdę do piekła?

Zennon

3 Data: Kwiecień 21 2011 20:26:11
Autor: wekon
Re: Grill w Wielki Czwartek
"Zennon"  wrote in message news:201104211802.UTC.ioprg7$tj7$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

zenek to nie parówka, to gówno!!!

wekon

4 Data: Kwiecień 21 2011 20:33:56
Autor: Zakarm
Re: Grill w Wielki Czwartek
W dniu 2011-04-21 20:02, Zennon pisze:

[...]

Parowka to papier toaletowy z ziemniakami  baranie.

5 Data: Kwiecień 21 2011 22:42:38
Autor: raff
Re: Grill w Wielki Czwartek

"Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> wrote in message news:ioptag$8eo$1news.onet.pl...
[...]

Nie, no troche odpadow z rzezni tez tam jest.

R.

6 Data: Kwiecień 21 2011 20:25:55
Autor: jadrys
Re: Grill w Wielki Czwartek
W dniu 2011-04-21 20:00, boukun pisze:
Czy można dzisiaj jeść mięso? Pytam, bo nie wiem, czy mogę spodziewać się pozwu od sąsiadów za to, że obraziłem moherów i kołtuństwa uczucia religijne, smarząc sobie dzisiaj na grillu karkówkę i kiełbaski?

boukun

Z tego co wiem, to jutro jest post, a nie dzisiaj.

7 Data: Kwiecień 21 2011 20:25:48
Autor: boukun
Re: Grill w Wielki Czwartek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iopsq1$6l2$1news.onet.pl...
[...]

Ja już nie wiem, ale czasami jest Wielki Tydzień. Wczoraj nie było środy popielcowej?

boukun

8 Data: Kwiecień 21 2011 20:35:27
Autor: jadrys
Re: Grill w Wielki Czwartek
W dniu 2011-04-21 20:25, boukun pisze:

[...]

No, nie wiem. Ja zasadniczo tylko w piątki przed świętami poszczę. I nie słyszałem żeby ktoś pościł w srodę czy czwartek. Wiesz, zaczynam odczuwać winę po tych twoich wątpliwościach, - bo ja też dzisiaj zadebiutowałem w tegorocznym grillowaniu.

9 Data: Kwiecień 21 2011 20:26:37
Autor: boukun
Re: Grill w Wielki Czwartek

[...]

Cieszę się na jutrzejszy dzień, bo mi jeszcze kiełbaski i karkówka została...

boukun

10 Data: Kwiecień 21 2011 20:35:05
Autor: Zakarm
Re: Grill w Wielki Czwartek
W dniu 2011-04-21 20:26, boukun pisze:

[...]

Qrwa przeciez wielkanoc to nasze staroslowianskie swieto adaptowane mprzez KK jako swoje jakies tam qrwa paschy zydowskie.

11 Data: Kwiecień 21 2011 20:35:57
Autor: boukun
Re: Grill w Wielki Czwartek

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:ioptcm$8eo$2news.onet.pl...
[...]

Tyle to ja wiem, odpowiedź masz w kolejnym moim poście...

boukun

12 Data: Kwiecień 21 2011 20:36:32
Autor: jadrys
Re: Grill w Wielki Czwartek
[...]

Ty naprawdę trafisz do piekła..

13 Data: Kwiecień 21 2011 20:38:58
Autor: boukun
Re: Grill w Wielki Czwartek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioptf9$9cf$2news.onet.pl...
[...]

Pierdolić, raz się żyje..
Jeść, pić, pierdolić, nie żałować, bida musi pofolgować...
GĹ‚upi PiotruĹ› by siÄ™ wzdrygnÄ…Ĺ‚...

boukun

14 Data: Kwiecień 21 2011 21:07:31
Autor: Zakarm
Re: Grill w Wielki Czwartek
W dniu 2011-04-21 20:38, boukun pisze:

[...]

Wiesz ogolnie to piatek jest dniem postnym ale to nie wynika z religii a tradycji wielu narodow, do religii adoptowal to tzw kosciol czyli mafia sukienkowych ruchaczy mlodych meskich tytleczkow.

15 Data: Kwiecień 21 2011 20:27:48
Autor: M. Sz.
Re: Grill w Wielki Czwartek

[...]

Jest jeszcze wielki post, tylko nie wiem od kiedy.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

16 Data: Kwiecień 21 2011 20:37:16
Autor: jadrys
Re: Grill w Wielki Czwartek
W dniu 2011-04-21 20:27, M. Sz. pisze:

[...]

No -  w piÄ…tki przed Ĺ›wiÄ™tami.

17 Data: Kwiecień 22 2011 05:56:12
Autor: cirrus
Re: Grill w Wielki Czwartek
[...]

Jak to gżdyl.

--
stevep

18 Data: Kwiecień 22 2011 05:59:23
Autor: cirrus
Re: Grill w Wielki Czwartek
[...]

A byłbym zapomniał, pracowałem za PRL-u z takim eksponatem, który tego dnia demonstracyjnie wyci±gał kiełbasę i rozgl±dał się bacznie, czy wszyscy go obserwuj±, pewnie dlatego podejrzewano go, że w obozie koncentracyjnym, który przeżył był kapusiem.

--
stevep

Grill w Wielki Czwartek