Grill w Wielki Czwartek

Data: 2011-04-21 20:02:38
Autor: Zennon
Grill w Wielki Czwartek

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ioprs8$dih$1mx1.internetia.pl...
Czy można dzisiaj jeść mięso? Pytam, bo nie wiem, czy mogę spodziewać się pozwu od sąsiadów za to, że obraziłem moherów i kołtuństwa uczucia religijne, smarząc sobie dzisiaj na grillu karkówkę i kiełbaski?

boukun

O Qrde! A ja właśnie zjadłem parówkę. Pójdę do piekła?

Zennon

Data: 2011-04-21 20:26:11
Autor: wekon
Grill w Wielki Czwartek
"Zennon"  wrote in message news:201104211802.UTC.ioprg7$tj7$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

zenek to nie parówka, to gówno!!!

wekon

Data: 2011-04-21 20:33:56
Autor: Zakarm
Grill w Wielki Czwartek

[...]

Parowka to papier toaletowy z ziemniakami  baranie.

Data: 2011-04-21 22:42:38
Autor: raff
Grill w Wielki Czwartek

"Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> wrote in message news:ioptag$8eo$1news.onet.pl...
[...]

Nie, no troche odpadow z rzezni tez tam jest.

R.

Grill w Wielki Czwartek