Gripy SRAM Attack

Data: 2017-06-23 10:43:10
Autor: Ignac
Gripy SRAM Attack
W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 20:38:47 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Czeka mnie małe odświeżenie roweru, siedzę i myślę co z tym zrobić (dotyczy manetki)

To zdecydowanie wolałbym takie:
https://sklep.harfa-harryson.com.pl/manetki-mtb-sram-x5-3x9-b-czarny,3,43243,26549

Upewnił bym się jedynie u sprzedającego, czy na pewno będą pasować,
bo Sram nigdzie nie podaje kompatybilności.

Data: 2017-06-23 22:40:22
Autor: Maciek
Gripy SRAM Attack
To zdecydowanie wolałbym takie:
https://sklep.harfa-harryson.com.pl/manetki-mtb-sram-x5-3x9-b-czarny,3,43243,26549

Ze mną jest właśnie taki problem, że nie wolałbym takich. Gripshift jest dla mnie wygodniejszy a gdyby nie te felerne gumy to chyba nie do zarżnięcia ;-)
Błyskawiczny, precyzyjny a praktycznie cały czas kręce biegami w mieście po całej kasecie.

Upewnił bym się jedynie u sprzedającego, czy na pewno będą pasować,
bo Sram nigdzie nie podaje kompatybilności.

Z tego co wiem manetki SRAM w seriach X do tylnej przerzutki mają przełożenie 1:1. Shimano wymaga 2:1, więc jest to nie kompatybilne między sobą.
Z przednią manetką i przerzutką nie powinno być problemów.

Gripy SRAM Attack