Gripy dla informatyka...

Data: 2009-06-05 11:41:53
Autor: Tomasso

Data: 2009-06-05 05:38:12
Autor: Krzysiek

Data: 2009-06-05 19:36:49
Autor: Szprota aka Stefandora

Dorota,
Szprota.

Data: 2009-06-05 11:48:54
Autor: Andrzej
Gripy dla informatyka...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0ap91$3o9$1news.onet.pl...
Tak wyglądają:
http://miniurl.pl/49390

Czy to aby nie jest niebezpieczne? Można niechcący zresetować rower :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-06-05 12:12:10
Autor: Wojciech Waga
Gripy dla informatyka...
Andrzej napisał(a):
[...]

Ja zrobiłbym jeszcze rogi z joysticków od Atari.

pozdr.
w.

Data: 2009-06-05 13:55:54
Autor: dobrov
Gripy dla informatyka...
Wojciech Waga pisze:
Andrzej napisał(a):
[...]

Fire1 przerzuca w górę a Fire2 w dół. Lub odwrotnie :)

Data: 2009-06-05 14:06:20
Autor: ...::QRT::...
Gripy dla informatyka...
Dnia Fri, 05 Jun 2009 13:55:54 +0200, dobrov napisał(a):

Wojciech Waga pisze:
Andrzej napisał(a):
[...]

te oryginalne nie miały dwóch fajerów :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-06-05 14:37:42
Autor: Tomek Banach
Gripy dla informatyka...

Wojciech Waga pisze:
Andrzej napisał(a):
[...]

wgoole istnialo cos takiego jak oryginalny joystick atari ?

Tomek

Data: 2009-06-05 14:47:44
Autor: Mariusz Kruk
Gripy dla informatyka...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomek Banach"
[...]

1. Jakbyś pisał poprawnie, ze spacją, nie zamieniłbyś literek miejscami
;-)
2. http://www.atariage.com/controller_page.html?SystemID=2600&ControllerID=1

--
  Kruk@ -\                   | Microsoft  Office  2000: Możliwość powtórnej
          }-> epsilon.eu.org | instalacji

Data: 2009-06-05 15:16:12
Autor: cynamoon
Gripy dla informatyka...

Użytkownik "dobrov" <dobrov0@interia.pl> napisał w wiadomości
Wojciech Waga pisze:
> Ja zrobiłbym jeszcze rogi z joysticków od Atari.

Fire1 przerzuca w górę a Fire2 w dół. Lub odwrotnie :)

 w tych joysticach do atari nie bylo  "przesuwki" AUTO FIRE?
w amigowych było coś takiego....
Marek

Data: 2009-06-05 15:47:04
Autor: ...::QRT::...
Gripy dla informatyka...

Wojciech Waga pisze:
[...]

w nich nic nie było poza manipulatorem prostym jak kij i jednym przyciskiem
- nawet przyssawek nie miały. Zasaniczo najbardziej niewygodny joystick z jakim miałem do czynienia. --
www.warszawski.info

Data: 2009-06-05 22:47:31
Autor: Zbylut
Gripy dla informatyka...
....::QRT::... napisal(a):

w nich nic nie było poza manipulatorem prostym jak kij i jednym przyciskiem
- nawet przyssawek nie miały. Zasaniczo najbardziej niewygodny joystick z jakim miałem do czynienia.

bo to był joy typu "młotek", jak nazwa wskazuje doskonale nadawał się do
wbijania gwoździ. Ale było dużo firm produkujących joysticki (np takie:
http://svi.s31.pl/quickshot/qs.jpg) i tam ałtofajer był:)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-06-06 11:05:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Gripy dla informatyka...
Panie Zbylut, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:slrnh2j6uf.k56.ZbylutNoWhere.zzz> przy ul....

A autopedaling? ;-)

Data: 2009-06-09 15:48:38
Autor: Zbylut
Gripy dla informatyka...
Marek 'marcus075' Karweta zapodal(a):

[...]

tego nie znam ;] --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-06-05 16:07:36
Autor: Wooyek
Gripy dla informatyka...
> Ja zrobiłbym jeszcze rogi z joysticków od Atari.

Fire1 przerzuca w górę a Fire2 w dół. Lub odwrotnie :)

Powinno dać się to jakoś zgrać z nowym elektronicznym Dura Ace Di2 ;)

Data: 2009-06-05 13:37:35
Autor: Wooyek
Gripy dla informatyka...
Tu do kupienia: