Grizzlies juz oficjalnie staja sie polem bitwy.

Data: 2009-09-09 11:19:27
Autor: Leszczur
Grizzlies juz oficjalnie staja sie polem bitwy.
Ovinton J'Anthony Mayo - 16 FGA/G - 18 PPG
Rudy Carlton Gay Junior - 16 FGA/G - 18 PPG
Zachary Randolph - 17 FGA/G - 20 PPG
Allen Iverson - 20 FGA/G - 26 PPG

To co - awans do playoffs murowany i kolejny contender? Idealna
kombinacja mlodych talentow i weteranow?
Szkoda, ze Larry Brown jest w Bobcats ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 11:32:05
Autor: sooobi
On 9 Wrz, 20:19, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Ovinton J'Anthony Mayo - 16 FGA/G - 18 PPG
Rudy Carlton Gay Junior - 16 FGA/G - 18 PPG
Zachary Randolph - 17 FGA/G - 20 PPG
Allen Iverson - 20 FGA/G - 26 PPG

Byl w historii zespol ktory mial w skladzie 4 takich ballhogow?

To co - awans do playoffs murowany i kolejny contender? Idealna
kombinacja mlodych talentow i weteranow?

A jaka przyjemnosc bedzie ogladanie Memphis.

Ciekawe czy AI dostal miejsce w S5?

Data: 2009-09-09 12:07:45
Autor: L'e-szczur
On 9 Wrz, 20:32, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Zachary Randolph - 17 FGA/G - 20 PPG
> Allen Iverson - 20 FGA/G - 26 PPG

Byl w historii zespol ktory mial w skladzie 4 takich ballhogow?

Nie przypominam sobie niczego podobnego.

> To co - awans do playoffs murowany i kolejny contender? Idealna
> kombinacja mlodych talentow i weteranow?

A jaka przyjemnosc bedzie ogladanie Memphis.

Oj tak - przynajmniej na poczatku i w czasie bójek ;-)

Ciekawe czy AI dostal miejsce w S5?

Koniecznie - przeciez to ticket-seller i gwiazda :-)
Szkoda mi tylko Conleya - znowu go wydmuchali bez mydła.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-09 22:50:24
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Nie dziwne, ze przyjal sie skrot OJ ;-)

> Byl w historii zespol ktory mial w skladzie 4 takich ballhogow?

Nie przypominam sobie niczego podobnego.

Ciekawe czy chociaz beda grali szybko - w ten sposob bedzie wiecej
rzutow do oddania ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 00:10:03
Autor: L'e-szczur
On 9 Wrz, 22:50, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Nie przypominam sobie niczego podobnego.

Ciekawe czy chociaz beda grali szybko - w ten sposob bedzie wiecej
rzutow do oddania ;-)

W zasadzie to chyba bedzie jedyna strategia gwarantujaca samodzielne
oddanie rzutu. Czyli zbieram pilke, lece ile sil w nogach i nie
patrzac na boki ciskam w kierunku kosza przeciwnikow.
Nie moge sie tego doczekac ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-10 00:28:32
Autor: sooobi
On 10 Wrz, 09:10, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

oddanie rzutu. Czyli zbieram pilke, lece ile sil w nogach i nie
patrzac na boki ciskam w kierunku kosza przeciwnikow.

Wydaje mi sie ze jako piaty do tej strategii i tego zespolu pasowałby
Sławek Mróz:)

Data: 2009-09-10 01:02:35
Autor: L'e-szczur
On 10 Wrz, 09:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nie moge sie tego doczekac ;-)

Wydaje mi sie ze jako piaty do tej strategii i tego zespolu pasowałby

ROTFL

Data: 2009-09-10 10:07:45
Autor: s
[...]

Znam jeszcze lepszego kandydata, ale reklamy robic nie bede :-)

Pozdr

Data: 2009-09-10 22:26:28
Autor: wiLQ
Grizzlies juz oficjalnie staja sie polem bitwy.

Znalazlem interesujacy odpowiednik: Knicks 2005/06 tzn J.Crawford,
Marbury, E.Curry, Frye, Nate Robinson, Maurice Taylor, QRich i Lee.

> [...]

oddanie rzutu. Czyli zbieram pilke, lece ile sil w nogach i nie
patrzac na boki ciskam w kierunku kosza przeciwnikow.

Masochista ;-) Zarty zartami, ale trzeba przyznac, ze bedzie to dosyc ekstremalny test
na Usg% vs FG%, wplyw weteranow na rozwoj mlodych, wplyw asyst itp.

--
pzdr
wiLQ

Grizzlies juz oficjalnie staja sie polem bitwy.