Grob gen. Nila odnaleziony

Data: 2009-07-22 21:45:36
Autor: awe
Grob gen. Nila odnaleziony
http://www.tvnwarszawa.pl:80/28415,1610025,0,1,grob_generala_nila_odnaleziony,wiadomosc.html

Data: 2009-07-22 21:53:19
Autor: Jerzy Tabortowski
Grob gen. Nila odnaleziony
awe pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl:80/28415,1610025,0,1,grob_generala_nila_odnaleziony,wiadomosc.html

Któż to aresztował i nadzorował śledztwo Generała, niech no sięgnę pamięcią ... Aaaa mam, Fajga Mindla Danielak.

Data: 2009-07-22 13:09:57
Autor: Antenka
Grob gen. Nila odnaleziony
Któż to aresztował i nadzorował śledztwo Generała, niech no sięgnę
pamięcią ... Aaaa mam, Fajga Mindla Danielak.

Morderczyni Wolińska, kumpela Szechtera i Kołakowskiego.
Współczuję córce Generała "Nila" .Żeby nawet nie móc położyć kwiatka
na grobie własnego ojca... ;-((. Kto nie oglądał jeszcze filmu -
niedawno wszedł na ekrany kin - zachęcam. Doskonała kreacja aktorska
Olgierda Łukaszewicza.

Antenka

Data: 2009-07-22 22:22:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Grob gen. Nila odnaleziony
[...]

Nie musisz zachęcać, po wakacjach.

Data: 2009-07-23 00:23:11
Autor: Adam
Grob gen. Nila odnaleziony

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h47r9r$iau$11nemesis.news.neostrada.pl...
awe pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl:80/28415,1610025,0,1,grob_generala_nila_odnaleziony,wiadomosc.html

Któż to aresztował i nadzorował śledztwo Generała, niech no sięgnę pamięcią ... Aaaa mam, Fajga Mindla Danielak.
Czy to nie ta, tak opłakiwana przez L. Kołakowskiego?
AC

Data: 2009-07-23 06:34:39
Autor: konserwator
Grob gen. Nila odnaleziony

awe pisze:
[...]

ten kolakoski to tez jakas rodzina Michnika?

Data: 2009-07-23 09:28:17
Autor: Vic
Grob gen. Nila odnaleziony
konserwator wrote:
ten kolakoski to tez jakas rodzina Michnika?

Alez oczywiscie! A na dodatek w prostej linii potomek cadyka z Lezajska.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-23 17:52:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Grob gen. Nila odnaleziony
Czy to nie ta, tak opłakiwana przez L. Kołakowskiego?

Nawet na pogrzeb ścierwa udał się filozof do Londynu.
Pewnie palnął coś z klasyki greckiej na cmentarzu :)

Data: 2009-07-23 06:33:03
Autor: konserwator
Grob gen. Nila odnaleziony

awe pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl:80/28415,1610025,0,1,grob_generala_nila_odnaleziony,wiadomosc.html

Któż to aresztował i nadzorował śledztwo Generała, niech no sięgnę pamięcią ... Aaaa mam, Fajga Mindla Danielak.

to jakas rodzina Michnika?

Data: 2009-07-23 07:50:09
Autor: Piotr
Grob gen. Nila odnaleziony
Dnia Thu, 23 Jul 2009 06:33:03 +0200, konserwator napisał(a):

to jakas rodzina Michnika?

Rzygać się chce na te elyty.
Piotr

Data: 2009-07-22 23:25:31
Autor: Antenka
Grob gen. Nila odnaleziony
On 23 Lip, 07:50, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Thu, 23 Jul 2009 06:33:03 +0200, konserwator napisał(a):

> to jakas rodzina Michnika?

Rzygać się chce na te elyty.
Piotr

Ta właściwa elyta, dzięki takim mendom społecznym jak rzeczona Fajga,
leży dwa metry pod ziemią. :(((

Antenka

Data: 2009-07-23 11:12:33
Autor: zbig
Grob gen. Nila odnaleziony

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2e2edee2-300f-498c-9437-cb208e8d8641y19g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

Rzygać się chce na te elyty.
Piotr

Ta właściwa elyta, dzięki takim mendom społecznym jak rzeczona Fajga,
Qurwa, przez chwile pomyślałem, że to ty jesteś elytą!

Antenka

Data: 2009-07-23 03:07:00
Autor: Antenka
Grob gen. Nila odnaleziony
I nie pomyliłeś się, bo ty ze swoimi qurwami na pewno do niej nie
należysz :DDD

Antenka

Data: 2009-07-23 11:59:33
Autor: Piotr
Grob gen. Nila odnaleziony
Dnia Thu, 23 Jul 2009 11:12:33 +0200, zbig napisał(a):

Qurwa, przez chwile pomyślałem, że to ty jesteś elytą!

Tak ci się będzie robić, dopuki będziesz myślał tylko przez chwilę.
Piotr

Grob gen. Nila odnaleziony