Grodzenie ulic teren prywatny

Data: 2018-09-02 05:23:51
Autor: Kris
Grodzenie ulic teren prywatny
W dniu niedziela, 2 września 2018 12:30:21 UTC+2 użytkownik Karol napisał:
Byłem w Warszawie, spacerowałem trochę i zauwazyłem ulicę Deyny:
https://www.google.pl/maps/@52.2393179,20.9008144,373a,35y,39.32t/data=!3m1!1e3

zagrodzona, szlaban, od drugiej strony furtka na klucz.
Rozumiem prawo własności, że jak własne, to mozna sobie robić co się chce,
zagrodzić, skopać, zasiać trawnik czy zboże, ale czy to na prawde nie ma
jakiegoś przepisu, aby udostępnić ulicę, która ma nazwę wszystkim, którzy
po prostu chcą tędy przejśc idąc do jakiegoś celu ?

Mam ok 200metrów prywatnej drogi.
Ma nazwę- córka 10 lat temu nazwała ją "ul. Dziadka Zbyszka"
Niby czemu miałbym ją udostępniać wszystkim chętnym?

Grodzenie ulic teren prywatny