Grodzka PiSu

Data: 2013-02-07 14:12:21
Autor: T.
Grodzka PiSu
I oto mamy sensację niebywałą. W PiS ujawniono kreta, i to kreta nie
byle jakiego. Ten kret to transseksualista! “Był taki przypadek” –
potwierdza poseł PiS Latos.
“Powiem więcej, ta osoba zajmowała w swoim czasie niezwykle ważne i
eksponowane stanowisko w okresie rządów Prawa i Sprawiedliwości. I chcę
podkreślić – zaledwie parę osób o tym wiedziało, ponieważ decydowały w
tym przypadku kompetencje i fachowość, która spowodowała, że ta osoba
pięła się po szczeblach kariery zawodowej”.
I już chciałem zakrzyknąć “prezesie jak pan mógł tak długo przed nami to
ukrywać“, ale  się powstrzymałem. Bo oto gadatliwy nad wyraz pan poseł,
tak chętnie ujawniający tajemnice pisowskiej alkowy dodał też, że to
była osoba, która przeszła operację zmiany płci. “Była mężczyzną, stała
się kobietą i znakomicie się z tą osobą współpracowało” – tłumaczy Latos.
No to wychodzi na to że jednak nie prezes, a raczej Pawłowicz. Ale czy
ona miała jakieś stanowisko? Ogłaszam wielkie śledztwo. Kim jest Grodzka
PiSu?

http://tiny.pl/h257x

I jak, pisiaczki? Przyłączycie się do polowania na pisiackiego transa?

ubawiony

Wiem, ale nie powiem... :-)
T.

Grodzka PiSu