Grodzki kontaktował się z prof. Popielą

Data: 2019-11-30 16:54:31
Autor: Lord Donald
Grodzki kontaktował się z prof. Popielą
Grodzki kontaktował się z prof. Popielą ws. wpłaty pieniędzy. Radio Szczecin: Wysłał jej prywatną wiadomość przez komunikator

Marszałek Senatu Tomasz Grodzki w 2016 r. kontaktował się z prof. Agnieszką Popielą w sprawie wpłaty ,,na fundację" - podało w poniedziałek Radio Szczecin. Według rozgłośni, z korespondencji, do której dotarli dziennikarze, wynika, że Grodzki przyjął wpłatę, gdy matka Popieli walczyła z chorobą nowotworową.

     Radio Szczecin dotarło do korespondencji pomiędzy marszałkiem Senatu Tomaszem Grodzkim a profesor Agnieszką Popielą. Wynika z niej, że Grodzki przyjął od Popieli wpłatę +na fundację+. Do przekazania pieniędzy miało dojść 20 lat temu w czasie, gdy matka Popieli walczyła z chorobą nowotworową

-- podano na stronie internetowej rozgłośni.

     Kilka dni po tym, jak Popiela napisała, że ,,trzeba było dać 500 dolarów za operację" - marszałek Senatu zaprzeczył by ,,domagał się pieniędzy" i nie pamięta żadnego kontaktu z autorką wpisu

-- napisano.

Jak dodano, Radiu Szczecin udało się ustalić ,,ponad wszelką wątpliwość", że chirurg prof. Grodzki ,,kontaktował się prof. Agnieszką Popielą latem 2016 roku, korzystając z komunikatora Messenger".

     Wtedy Popiela napisała o Grodzkim na Facebooku: ,,Bardzo zdolny lekarz. Operował moją śp. mamę. Ale pamiętam też, że musiałam >dać<. I nigdy tego nie zapomnę". Ten publiczny wpis nadal można przeczytać na profilu szczecińskiej radnej sejmiku z Prawa i Sprawiedliwości Małgorzaty Jacyny-Witt z 13 czerwca 2016 roku

-- napisano na stronie radia.

Według rozgłośni, prof. Grodzki napisał wówczas w prywatnej wiadomości:

     Bardzo proszę uważać z takimi opiniami, bo to może skończyć się oskarżaniem o zniesławienie. Jeśli Pani nie odróżnia wpłaty na fundację działającą przy szpitalu, która daje środki na zakupy sprzętu i szkolenia młodych lekarzy, od czego innego, to po prostu mi przykro.

Sprawa związana jest z wpisem z 12 listopada na facebookowym profilu prof. Agnieszki Popieli z Katedry Botaniki i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Szczecińskiego:

     Masakra. Pan profesor Grodzki kandydatem na Marszałka Senatu. Jak moja Mama umierała, to trzeba było dać 500 dolarów za operację. Podobno na czasopisma medyczne. Faktury ani rachunku nie dostałam. Nigdy tego nie zapomnę.

Według oświadczenia przekazanego PAP w imieniu marszałka Senatu przez mec. Jacka Dubois, prof. Tomasz Grodzki ,,stanowczo i jednoznacznie zaprzecza tego rodzaju twierdzeniom i wskazuje, że nigdy od nikogo nie żądał i nie uzależniał wykonania żadnych czynności medycznych, w tym operacji matki Pani Prof. dr hab. Agnieszki Popieli ani innych pacjentów od zapłaty jakiejkolwiek kwoty".

Mec. Dubois w oświadczeniu poinformował ponadto, że w związku z rozpowszechnianiem tych nieprawdziwych i zniesławiających informacji Tomasz Grodzki udzielił mu pełnomocnictwa do podjęcia koniecznych kroków prawnych w zakresie ochrony jego dóbr osobistych w przypadku powtarzania tego typu twierdzeń. Adwokat przekazał również, że jego klient nie będzie więcej komentował tej sprawy.

Jak poinformowały w ubiegłym tygodniu służby prasowe Uniwersytetu Szczecińskiego, rektor tej uczelni skierował sprawę wypowiedzi prof. Agnieszki Popieli na temat marszałka Senatu do rzecznika dyscyplinarnego ds. nauczycieli akademickich.

https://wpolityce.pl/polityka/474579-grodzki-kontaktowal-sie-z-prof-popiela-ws-wplaty-pieniedzy?fbclid=IwAR3pMyUh7HWtJ3eymsOENZxW_F6a5HTCO3j0Y4r1l11ldmSvFlZUl9VVJZg

Data: 2019-11-30 08:28:24
Autor: Bruno Brunowski
Grodzki kontaktował się z prof. Popielą ws. wpła ty pieniędzy. Radio Szczecin: Wysłał jej prywatną wiadom ość przez komunikator
I co na to Centralne Biuro Korupcyjne?

--
Bruno

Data: 2019-11-30 17:35:58
Autor: Runt
W dniu 2019-11-30 o 17:28, Bruno Brunowski pisze:
I co na to Centralne Biuro Korupcyjne?

przygotowują papiery na Guzika" ;-)))
--
Runt

Data: 2019-11-30 17:52:55
Autor: u2
W dniu 30.11.2019 o 17:35, stara ubecka ciota Runt pisze:
W dniu 2019-11-30 o 17:28, Bruno Brunowski pisze:
I co na to Centralne Biuro Korupcyjne?

przygotowują papiery na Guzika"

ano stara ubecka cioto

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jake_Guzik

:)))))))))))))))))))))

Data: 2019-11-30 18:05:39
Autor: Runt
Grodzki kontaktował się z u2
W dniu 2019-11-30 o 17:52, stara ubecka ciota u2 pisze:
W dniu 30.11.2019 o 17:35, pan Runt pisze:
W dniu 2019-11-30 o 17:28, Bruno Brunowski pisze:
I co na to Centralne Biuro Korupcyjne?
przygotowują papiery na Guzika"
ano stara ubecka cioto
ano szmaciarzu, cioto i pijaczyno! I ćpunie!
https://pl.wikipedia.org/wiki/Jake_Guzik

https://tinyurl.com/Jake-Guzik

POczytaj sobie ćpunie i pijaczyno! ;-))))
--
Runt

Data: 2019-11-30 16:57:36
Autor: u2
W dniu 30.11.2019 o 16:54, Lord Donald pisze:
     Kilka dni po tym, jak Popiela napisała, że ,,trzeba było dać 500 dolarów za operację" - marszałek Senatu zaprzeczył by ,,domagał się pieniędzy" i nie pamięta żadnego kontaktu z autorką wpisu

widać niezłe haki ma pełomafia na profesora:)

Data: 2019-11-30 17:10:22
Autor: u2
W dniu 30.11.2019 o 16:57, u2 pisze:
[...]

oczywiście profesora Grodzkiego:)

Data: 2019-11-30 17:22:03
Autor: Runt
Grodzki kontaktował się przez GG z prof. Popielą ws. wpłaty pieniędzy. JuĹź 20 lat tQ1|AéŽ
W dniu 2019-11-30 o 16:54, kremlowski pachołekLord Donald pisze:
Grodzki kontaktował się z prof. Popielą ws. wpłaty pieniędzy. Radio Szczecin: Wysłał jej prywatną wiadomość przez komunikator

Pewnie przez GG, a Popiela przechowywała tą wiadomość przez 20 lat!

;-)))) ;-))))

--
Runt

Data: 2019-11-30 18:04:25
Autor: z
W dniu 2019-11-30 o 17:22, Runt pisze:

Pewnie przez GG, a Popiela przechowywała tą wiadomość przez 20 lat!

Skoro na celebrytę Polańskiego działa to Grodzkiemu też należy się ;-)

Data: 2019-11-30 18:06:57
Autor: Runt
W dniu 2019-11-30 o 18:04, z pisze:
W dniu 2019-11-30 o 17:22, Runt pisze:
Pewnie przez GG, a Popiela przechowywała tą wiadomość przez 20 lat!
Skoro na celebrytę Polańskiego działa to Grodzkiemu też należy się ;-)
Polański to wasza bajka ;-)))
--
Runt

Data: 2019-11-30 18:17:54
Autor: z
Grodzki kontaktował się przez GG z prof. Popielą ws. wpłaty pieniędzy. JuĹź 20 lat tQ1|AéŽ
Polański to wasza bajka ;-)))

Jakie trzeba mieć pokręcone zwoje żeby zadać takie pytanie?

Polański jak to Polańskie wielkim artystą jest ;-)

Oskarżenia z przed 20 lat na niego działają.

Czyli można tak oskarżać.

Inaczej Runt broniłby go na wszystkich frontach jak niepodległości ;-)

Data: 2019-12-01 10:15:53
Autor: Runt
W dniu 2019-11-30 o 18:17, z pisze:
Polański to wasza bajka ;-)))
Jakie trzeba mieć pokręcone zwoje żeby zadać takie pytanie?
No własnie. To ty pytasz... ;-)))
Polański jak to Polańskie wielkim artystą jest ;-)
Nóż w wodzie się otwiera ;-)))
Oskarżenia z przed 20 lat na niego działają.
Mało mnie to obchodzi.
Czyli można tak oskarżać.
Jak sobie chcesz to oskarżaj.

TEMAT DOTYCZY myszy Popiela.

Inaczej Runt broniłby go na wszystkich frontach jak niepodległości ;-)

Mąło mnie obchodzą ty i "ten mały Żydek".
--
Runt

Data: 2019-12-01 11:38:34
Autor: z
W dniu 2019-12-01 o 10:15, Runt pisze:
Mąło mnie obchodzą ty i "ten mały Żydek".

Chyba jednak obchodzi bo Twój _mały_ móżdżek jeszcze posiada funkcję: "odpiszę mu, To ja postawię na swoim, To moja piaskownica...)

Data: 2019-11-30 23:19:10
Autor: Pisiorowy Escobar
Grodzki kontaktował się z prof. Popielą ws. wpłaty pieniędzy. Radio Szczecin: Wysłał jej prywatną wiadomość przez komunikator
doldzik po pracy w niemieckim burdeliku znowu nadaje :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]