Gronkiewicz-Waltz (PO) wyjaśni dziką prywatyzację tak jak min. Klich (PO) "wyjaśnił" Smoleńsk-2010? :-)

Data: 2016-09-03 14:34:09
Autor: A. Filip
Gronkiewicz-Waltz (PO) wyjaśni dziką prywatyzację tak jak min. Klich (PO) "wyjaśnił" Smoleńsk-2010? :-)
https://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/rozmowa/news-gronkiewicz-waltz-o-dzikiej-reprywatyzacji-jezeli-ja-odejde-,nId,2262585
Gronkiewicz-Waltz o "dzikiej reprywatyzacji": Jeżeli ja odejdę, nikt tego nie wyjaśni
Dzisiaj, 3 września (08:50)

Jeśli HGW odejdzie to już nikt nie "wyjaśni" tak jak jej pasuje! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-03 18:46:53
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+4vzg52rqbf-g936@buntownik.pl...
[...]

Np. jakie interesy prowadzi spółka "Srebrna". ;-))

--
Lepudruk

Gronkiewicz-Waltz (PO) wyjaśni dziką prywatyzację tak jak min. Klich (PO) "wyjaśnił" Smoleńsk-2010? :-)