Gronkiewicz-Waltz to jednak prawdziwa Polka

Data: 2011-12-24 09:37:55
Autor: boukun
Gronkiewicz-Waltz to jednak prawdziwa Polka
Żyd Kaczyński nigdy by takiego plakatu w swoim kalendarzu nie umieścił.

Antysemicka grafika w kalendarzu Gronkiewicz-Waltz

Grafika przedstawia żołnierza, który miotaczem ognia tępi szczury. Gryzonie
mają pejsy i jarmułki ozdobione gwiazdą Dawida. Pod rysunkiem czytamy:
""Rozwój" walczy o dobrobyt Polski, propagując solidarność narodową, pracę i
organizację żywiołu polskiego; broni Polski przed zalewem żydowskim; łączy
wszystkich Polaków pod hasłem "swój do swego po swoje"".

http://www.rp.pl/artykul/24,778284-Antysemicki-plakat-w-kalendarzu-Gronkiewicz-- -Waltz.html

Data: 2011-12-24 10:45:27
Autor: rAzor
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

:-) Rewelka! "Warszawa miastem czystym i higienicznym!"

Data: 2011-12-24 10:56:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jd46vl$5f5$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Taaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! I każdy może kupić premumeratę kwartalną za jedyne 350 marek. Nie posrało was w tym doszukiwaniu się podtekstów we wszystkim, co was otacza.

Jak jesteście tacy poprawni, to dlaczego nie reagujecie na istnienie tego plakatu w zbiorach Muzeum Plakatu w Wilanowie. Krzyczcie za usunięciem plakatu z Muzeum.

Porąbani!!!

Data: 2011-12-24 08:28:47
Autor: Marek
Gronkiewicz-Waltz to jednak prawdziwa Polka
On Dec 24, 10:56 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl>
wrote:
Użytkownik "rAzor" <komu...@na.kolyme.ru> napisał w wiadomościnews:jd46vl$5f5$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Jak jesteście tacy poprawni, to dlaczego nie reagujecie na istnienie tego
plakatu w zbiorach Muzeum Plakatu w Wilanowie. Krzyczcie za usunięciem

Jakich POD-tekstow ?
Przeciez jest wszystko czarno-na bialym...

Pozostaje tylko pytanie o ten miotacz plomieni...

Data: 2011-12-24 18:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:

> [...]

Jakich POD-tekstow ?
Przeciez jest wszystko czarno-na bialym...

Pozostaje tylko pytanie o ten miotacz plomieni...

Instrukcja dla potomnych? Ani chybi ktoś, będąc w Warszawie, obejrzał sobie ten plakat i informacje z niego płynące twórczo wykorzystał w Jedwabnem.

Data: 2011-12-24 11:57:04
Autor: rAzor

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

Czego się drzesz, Idzikowski? Chodzi ci o plakat czy o "nadwrażliwość" GWna?

Data: 2011-12-25 04:50:47
Autor: stevep
Dnia 24-12-2011 o 10:45:27 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - boukun napisał:
[...]

To hycel działa nawet w Wigilie D..., o pardon azor?

--
stevep

Gronkiewicz-Waltz to jednak prawdziwa Polka