Gronkiewicz-Waltz zamieszka w tunelu pod Wisłostradą

Data: 2013-06-24 07:53:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Gronkiewicz-Waltz zamieszka w tunelu pod Wisłostradą
Prezydent Warszawy wzięła sprawy w swoje ręce. Na specjalnie zwołanej konferencji prasowej Hanna Gronkiewicz-Waltz poinformowała, że wprowadza się do zalanego w kilka godzin po ponownym otwarciu tunelu pod Wisłostradą.

- Źródłem kłopotów tunelu był niewystarczający nadzór miasta nad tą inwestycją, moja przeprowadzka ma na celu to zmienić – powiedziała Gronkiewicz-Waltz.

Pani prezydent pierwszą noc spędzi pod Wisłostradą już w niedzielę. Początkowo Gronkiewicz-Waltz będzie spać w samochodzie służb miejskich, jednak w ciągu kilku dni miasto na już wydzielonym pasie na jezdni postawi specjalny kontener mieszkalny. To z niego polityk będzie doglądać przebieg prac i wypatrywać ewentualnych usterek.

Na razie nie wiadomo, na jak długo Hanna Gronkiewicz-Waltz opuści ratusz, ale politycy PO, z którymi rozmawiał ASZdziennik sugerują, że może to potrwać nawet do jesiennego referendum w sprawie odwołania prezydent stolicy.

http://tiny.pl/hs1kc

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-24 14:44:13
Autor: Bolek
[...]

Co, już przestałeś być grupowym duPOwłazem ?
Ale metamorfoza !

Bolek

Data: 2013-06-24 14:53:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51c83f1e$0$1255$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Proponuję zimny okład na twoje rozpalone czółko!

ubawiony