Gronkowalec w moim miescie

Data: 2011-05-03 12:18:31
Autor: pluton
Gronkowalec w moim miescie

Chaos rządów obecnej prezydent nie przeszkadza warszawiakom. Osoba
mająca poparcie PiS już tak.

Mysle, ze trzeba rozstrzelac te czesc spoleczenstwa, ktora nie popiera pis.

Nullification

Data: 2011-05-03 03:49:00
Autor: Hans Kloss
Gronkowalec w moim miescie
On 3 Maj, 12:18, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Mysle,
Kłamiesz. Są na to liczne dowody w postaci twoich postów na psp.
J-23

Data: 2011-05-03 13:04:18
Autor: Grzegorz Z.
Gronkowalec w moim miescie
Hans Kloss napisał:

On 3 Maj, 12:18, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Mysle,
Kłamiesz. Są na to liczne dowody w postaci twoich postów na psp.
J-23

Gdzieś tu już coś podobnego czytałem odnośnie mnie.

Rzeczywiście chyba nie "kłamią" tylko "prawdziwi polacy".

Pytanie - jak zdefiniować tego "prawdziwego" ? Czy po prostu chodzi o tych z picu?

Data: 2011-05-03 13:13:00
Autor: pluton
Gronkowalec w moim miescie
Rzeczywiście chyba nie "kłamią" tylko "prawdziwi polacy".

Pytanie - jak zdefiniować tego "prawdziwego" ?

Czy po prostu chodzi o tych z picu?

Przeciez juz podawalem miernik prawdziwego Polaka: prawdziwosc mierzy sie
glebokoscia wsadzania jezora w odbytnice wariata.
Najprawdziwsi wsadzaja po same migdalki (swoje).

Nullification

Data: 2011-05-03 13:07:22
Autor: pluton
Gronkowalec w moim miescie
Mysle,
Kłamiesz. Są na to liczne dowody w postaci twoich postów na psp.
J-23

Poniewaz nie jestem prawdziwym Polakiem, to klamie z definicji.
Zadnych dowodow na to nie potrzeba.

Nullification

Data: 2011-05-04 17:06:33
Autor: heÂŽsk
Gronkowalec w moim miescie
On Tue, 3 May 2011 13:07:22 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
J-23
Poniewaz nie jestem prawdziwym Polakiem, to klamie z definicji.

 swietojebliwy hans sadzi, ze jego posty na psp sa skasowane?
 moge mu podrzucic link do archiwum ;o)))

Gronkowalec w moim miescie