'Grosik'

Data: 2011-02-28 14:02:11
Autor: Mane
'Grosik'
W dniu 2011-02-27 18:53, UGI pisze:

Jak tak dalej pójdzie, to EURO 2012 będzie pierwszym od kilkudziesięciu lat
turniejem, gdy na gre ofensywn± naszej kadry miło będzie popatrzeć.

Na jakiej podstawie tak s±dzisz, poki co nie zagralismy zadnego meczu na podstawie ktorego mozna by wyciagnac takie wnioski

Data: 2011-02-28 13:34:31
Autor: UGI
'Grosik'
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
Na jakiej podstawie tak s±dzisz, poki co nie zagralismy zadnego meczu na podstawie ktorego mozna by wyciagnac takie wnioski

Ponieważ:

a) mamy ofensywnych zawodników graj±cych pierwsze skrzypce w porz±dnych
ligach. Nareszcie nie dotyczy to jedynie podstawowych zawodników, tak jak na
poprzednich turniejach, lecz i rezerwowych (Grosicki, Peszko)

b) Trzon naszego ataku: Piszczek (tak, obrońca) - Błaszyczkowski - Lewandowski
gra w jednym klubie, dzieki czemu na turnieju będ± ¶wietnie rozumiej±c± się
machin±.

c) bogactwo na ¶rodku pomocy, gdzie mamy zawodników, potrafiacych kopn±ć piłkę
do przodu. W Niemczech na tej pozycji grali Sobolewski z Radomskim (w ostatnim
meczu M. Lewandowski), którzy byli bardziej DM i nie słyn± z rozgrywania,
przez co musielismy polegać na formie skrzydłowych, niewiele lepiej było w
Austrii (Lewandowski, Dudka). Teraz dochodzi rewelacyjny Matuszczyk i niezły
Mierzejewski.

d) Mamy trenera, który woli przegrać 3:4 niż zremisowac 0:0 :-)

Data: 2011-02-28 14:37:13
Autor: Przemek Budzyński
'Grosik'
W dniu 2011-02-28 14:34, UGI pisze:

d) Mamy trenera, który woli przegrać 3:4 niż zremisowac 0:0 :-)

mamy trenera który woli przegrać 0:6 niż trochę się pobronić.

Data: 2011-03-01 13:40:26
Autor: WOJSAL
'Grosik'
W dniu 28.02.2011 14:37, Przemek Budzyński pisze:

mamy trenera który woli przegrać 0:6 niż trochę się pobronić.

A może mamy po prostu piłkarzy którzy nie potrafi± lepiej grać?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-02-28 14:39:50
Autor: TheBest
'Grosik'
W dniu 2011-02-28 14:34, UGI pisze:
Mane<mane1979pl@gazeta.pl>  napisał(a):

Ponieważ:

. Teraz dochodzi rewelacyjny Matuszczyk
Z tym bym nie przesadzal, ogladaja mecze Koln nie jest on takim orlem.

Data: 2011-02-28 14:02:26
Autor: UGI
'Grosik'
TheBest <colbyco@interia.pl> napisał(a):
Z tym bym nie przesadzal, ogladaja mecze Koln nie jest on takim orlem.

Od wiosny też ogl±dam wszystkie mecze Kolonii i się nie zgodzę. Ze ¶wieczk±
takiego gracza na tej pozycji szukać. Czasem tylko głupio fauluje.

Data: 2011-03-01 08:14:13
Autor: Mane
'Grosik'
W dniu 2011-02-28 15:02, UGI pisze:

Czasem tylko głupio fauluje.

To jego znak rozpoznawczy :)

Data: 2011-02-28 14:45:44
Autor: Mane
'Grosik'
[...]

Błaszczykowski od jakiego¶ czasu jest rezerwowym, Obraniak gra od ¶więta.

Fajnie, że mamy zawodników, ale póki co nie mamy drużyny.

d) Mamy trenera, który woli przegrać 3:4 niż zremisowac 0:0 :-)

Mamy trenera który woli przegrać 3:4 ale przegrywa 0:6 :)

Data: 2011-02-28 14:01:15
Autor: UGI
'Grosik'
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
Błaszczykowski od jakiego¶ czasu jest rezerwowym,

Zdaje się, że tylko z powodu kontuzji.

Obraniak gra od ¶więta.

Szkoda, że stracił miejsce w drużynie. Ale i wchodz±c z ławki, asystuje. W
przyszłym sezonie Lille pewnie zagra w LM więc okazji do wywalczenia miejsca
będzie więcej.

Fajnie, że mamy zawodników, ale póki co nie mamy drużyny.

Drużyny to nie mieli¶my gdy Smuda obejmował kadrę i testował kogo się da. W
końcu zaczęło się to ładnie klarować.

Mamy trenera który woli przegrać 3:4 ale przegrywa 0:6 :)

Był taki trener co w sparingu pokonał Włochy, i jakie to miało przełozenie?

Data: 2011-02-28 22:20:16
Autor: CC
'Grosik'

Użytkownik "UGI " <

Błaszczykowski od jakiego¶ czasu jest rezerwowym,

Zdaje się, że tylko z powodu kontuzji.

Zdaje się że nie. Do Götzego i Grosskreutza w obecnej formie nie ma startu.
Prawda, że niewielu w Europie w tej chwili ma...

Mamy trenera który woli przegrać 3:4 ale przegrywa 0:6 :)

Był taki trener co w sparingu pokonał Włochy, i jakie to miało
przełozenie?

Awansował do M¦?

CC

Data: 2011-02-28 22:52:15
Autor: UGI
'Grosik'
CC <cc1@go2.pl> napisał(a):
Zdaje się że nie.

Chyba jednak tak. Przez dwa tygodnie był kontuzjowany i dopiero wraca do zdrowia.

> Był taki trener co w sparingu pokonał Włochy, i jakie to miało
> przełozenie?

Awansował do M¦?

Na których byli¶my jak brzydkie kacz±tko. --

Data: 2011-03-01 10:00:06
Autor: CC
'Grosik'
UGI  <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Chyba jednak tak. Przez dwa tygodnie był kontuzjowany i dopiero wraca do
zdrowia.

I serio my¶lisz, że jak wróci, to wygra rywalizację z Grosskreutzem i Götzem?
W ostatnich meczach przed kontuzj± był najsłabszy na boisku. Ma ewentualnie
szansę wypchn±ć na ławkę Lewego, ale i tak to jest miejsce przynależne Kagawie.

Na których byli¶my jak brzydkie kacz±tko.

Bo też te M¦ były prawie trzy lata od tamtego sparingu, i forma piłkarzy przez
ten czas się nieco pozmieniała.

CC --

Data: 2011-03-01 10:23:36
Autor: UGI
'Grosik'
 CC <airborell.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
I serio my¶lisz, że jak wróci, to wygra rywalizację z Grosskreutzem i Götzem?

Je¶li nie to przynajmniej będzie dostawał swoje 15-20 minut od Kloppa, tak jak
Lewandowski.
W ostatnich meczach przed kontuzj± był najsłabszy na boisku.

W ogóle ten sezon ma w zasadzie ¶redni. --

Data: 2011-03-01 12:54:04
Autor: Marcin Kasperski
'Grosik'
Bo też te MŚ były prawie trzy lata od tamtego sparingu, i forma piłkarzy przez
ten czas się nieco pozmieniała.

No, forma jak forma... Skład z meczu z Włochami:

  Jerzy Dudek - Tomasz KĹ‚os, Jacek BÄ…k (72 Tomasz Hajto), Jacek
  ZieliĹ„ski, MichaĹ‚ Ĺ»ewĹ‚akow (77 Tomasz RzÄ…sa), Kamil Kosowski (90
  Damian Gorawski), Mariusz Lewandowski, Mariusz KukieĹ‚ka, Jacek
  KrzynĂłwek, Grzegorz Rasiak (87 Marek Saganowski), Andrzej Niedzielan
  (80 Maciej Ĺ»urawski)

Spośród powyższych piłkarzy podstawowymi graczami na mundialu 2006 byli
Bąk, Żewłakow, Krzynówek i Żurawski. Do tego Lewandowski dwa razy
wchodził w końcówkach a Kosowski i Rasiak zaliczyli po symbolicznym
paruminutowym epizodzie.

To była praktycznie wymiana generacji...

Data: 2011-03-01 13:43:06
Autor: WOJSAL
'Grosik'
W dniu 01.03.2011 11:00,  CC pisze:

Bo też te M¦ były prawie trzy lata od tamtego sparingu, i forma piłkarzy przez
ten czas się nieco pozmieniała.

A trener maj±c już swój skład nie przejmował się form± zawodników (tzn.
ich braku formy) - w końcu "zbudował zespół".

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-03-01 18:49:37
Autor: CC
'Grosik'

Użytkownik "WOJSAL"

A trener maj±c już swój skład nie przejmował się form± zawodników (tzn.
ich braku formy) - w końcu "zbudował zespół".

Mundiale Ci się pomyliły. Przed tym Janas nie zabrał Dudka, Kłosa i Frankowskiego. W sumie wyszło na jedno, i tak oberwał ;).

CC

Data: 2011-03-01 08:15:38
Autor: Mane
'Grosik'
W dniu 2011-02-28 15:01, UGI pisze:

[...]

Żadne, ja sie akurat tym zwyciestwem nie jaralem, wyzej piszesz ze cos sie klaruje a to tez sparingi :)

Data: 2011-03-01 10:20:06
Autor: UGI
'Grosik'
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
Żadne, ja sie akurat tym zwyciestwem nie jaralem, wyzej piszesz ze cos sie klaruje a to tez sparingi :)

Dlatego bardziej mnie interesuje dyspozycja zawodników w ligach i o tym
założyłem w±tek. Chyba Stec kiedy¶ wyliczył że na M¦ 2006 byli¶my najbardziej
wypoczet± drużyn± turnieju bo wielu zawodników w sezonie mundialowym grzało
ławkę. Teraz powoli widzę pewne zmiany i jest szansa na rezerwowych w niezłej
formie, dzięki którym nie poczujemy różnicy, gdy Smuda będzie kogo¶ zmieniał
na turnieju.

Data: 2011-03-01 11:29:00
Autor: Mane
'Grosik'
W dniu 2011-03-01 11:20, UGI pisze:
[...]

Smuda nie bedzie nikogo zmienial, bedzie mial zelazna 11-ke, ewentualne kartki i kontuzje wymusza jedynie zmiany :)

Data: 2011-03-01 11:32:18
Autor: Cavallino
'Grosik'
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ikihpo$97i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie gadaj, zrobi zmiany taktyczne w 90 minucie.
Jedna po drugiej, żeby więcej czasu zmarnować.

Data: 2011-03-01 15:38:58
Autor: UGI
'Grosik'
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
Smuda nie bedzie nikogo zmienial, bedzie mial zelazna 11-ke,

Wielka mi nowo¶ć. Każdy trener naszej kadry ostatnich lat miał swoje
'widzimisie'. I piłkarzy, których nie usuwał. Może tym razem będ± przynajmniej
w formie.
ewentualne kartki i kontuzje wymusza jedynie zmiany :)

I znaj±c choćby Błaszczykowskiego dobrze będzie mieć w rękawie Peszkę po
dobrym sezonie w Bundeslidze.

--

'Grosik'