'Grosik'

Data: 2011-03-01 13:37:35
Autor: WOJSAL
'Grosik'
W dniu 27.02.2011 18:53, UGI pisze:
Jak tak dalej pójdzie, to EURO 2012 będzie pierwszym od kilkudziesięciu lat
turniejem, gdy na gre ofensywną naszej kadry miło będzie popatrzeć.

Dlaczego? Dlatego że polski napastnik strzelił 3 bramki w jednym meczu?

A co będzie, gdy Grosicki zagra przeciwko jakimś tam Niemcom czy innym
Włochom? Wtedy też będzie "hat-trickował"?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-03-01 15:28:47
Autor: UGI
'Grosik'
WOJSAL <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał(a):
Dlaczego? Dlatego że polski napastnik strzelił 3 bramki w jednym meczu?

Bo dobrze się wprowadził do silniejszej ligi niż nasza. Czekam jeszcze na
wybuch Brożka. Jak obaj dotrwają na niezłym poziomie do EURO to w napadzie
mamy w zasadzie luksus.

A co będzie, gdy Grosicki zagra przeciwko jakimś tam Niemcom czy innym
Włochom? Wtedy też będzie "hat-trickował"?

Mi nawet nie chodzi o ogrywanie potęg tylko o styl, którego nie będziemy
musieli się wstydzić przed stumilionową widownią.

Data: 2011-03-01 18:50:19
Autor: Marcin Kasperski
'Grosik'

Czekam jeszcze na wybuch BroĹźka.

Chodzi o wybuch pretensji do trenera, który nie chce się poznać na
talencie?

MSPANC

Data: 2011-03-01 19:38:24
Autor: AJK
'Grosik'
Dnia Tue, 1 Mar 2011 15:28:47 +0000 (UTC), UGI napisał:

[...]

Serio wierzysz w "wybuch" Brożka? Bo on jakby nie tyle "dotrwać" musi na
niezłym poziomie, co najpierw na ten poziom wrócić. Dobra, pamiętam, że już raz wyrażałem wątpliwości co do niego, a potem
Wisła zdobyłe dwa tytuły z nim w roli głównej, więc raczej marne mam
prawo do obecnych wątpliwości, ale i tak jakoś mi się wierzyć nie chce.

--
AJK

Data: 2011-03-02 11:58:31
Autor: UGI
'Grosik'
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
Serio wierzysz w "wybuch" Brożka?

Wybuch to może niewłaściwe określenie. Ale wierzę, że stać go na dziesiątkę
najlepszych strzelców wiosny. Pod warunkiem oczywiście, że wywalczy miejsce w
składzie, bo póki co gra ogony.

Dobra, pamiętam, że już raz wyrażałem wątpliwości co do niego,

Ja te wątpliwości wyrażałem za każdym razem gdy widziałem go na żywo, bo
trafiałem na mecze w okresie, gdy Paweł był znany głównie z marnowania
doskonałych okazji. Ale potem się poprawił. On inteligencji boiskowej nigdy
nie dorówna Frankowskiemu (zresztą nie tylko on), ale gdyby wrócił do formy
sprzed dwóch lat, to co najmniej ławkę w reprezentacji powinien mieć zapewnioną.

Data: 2011-03-02 12:29:18
Autor: WOJSAL
'Grosik'
W dniu 01.03.2011 16:28, UGI pisze:

Mi nawet nie chodzi o ogrywanie potęg tylko o styl, którego nie będziemy
musieli się wstydzić przed stumilionową widownią.

Mi chodzi o to, że napastnik blyszczacy na tle slabych obroncow moze nie
istnieć przy lepszych obroncach czy pomocnikach (tzn. nasi przeciwnicy
maja lepszych pomocnikow niz my).
Wiec nie popadam tu w jakis hurra optymizm. Z tym poczekam jak nasi
napastnicy beda blyszczec w paru meczach z silniejszymi rywalami (o
ktorych Polsce jest zreszta trudno). Jak do tej pory, patrzac na mecze
kadry, to trudno byloby potwierdzic tezę, że mamy super napastnikow w
reprezentacji.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2011-03-02 03:57:03
Autor: ligwan
'Grosik'
> Mi nawet nie chodzi o ogrywanie pot g tylko o styl, kt rego nie b dziemy
> musieli si wstydzi przed stumilionow widowni .

Wiec nie popadam tu w jakiś hurra optymizm. Z tym poczekam jak nasi
napastnicy będą błyszczeć w paru meczach z silniejszymi rywalami (o
których Polsce jest zresztą trudno).

Trudno? Trzymajmy się faktów, nasze miejsce w rankingu FIFA jasno
pokazuje że każdy rywal jest silniejszy.
Przecież jak na 71 zespół świata mamy dobrych grajków w dobrych
klubach. :-)

Data: 2011-03-02 13:09:48
Autor: Cavallino
'Grosik'
Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:9b661f68-9a03-47bb-9ebf-7f914d68c40ev16g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

których Polsce jest zresztą trudno).

Trudno? Trzymajmy się faktów, nasze miejsce w rankingu FIFA jasno
pokazuje że każdy rywal jest silniejszy.

Nic nie pokazuje, w związku z tym, że nie gramy meczów eliminacyjnych.

Data: 2011-03-02 12:11:55
Autor: UGI
'Grosik'
WOJSAL <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał(a):
Mi chodzi o to, że napastnik blyszczacy na tle slabych obroncow moze nie
istnieć przy lepszych obroncach czy pomocnikach

Albo może zaistnieć. Wprawdzie taki Możdżeń to nie napastnik ale według
Twojego rozumowania nie miał prawa strzelić gola City bo przecież na co dzień
gra przeciwko słabym obrońcom.

Wiec nie popadam tu w jakis hurra optymizm.

Ja też nie, bo nie piszę o zwycięstwach na EURO, lecz o stylu, na który liczę.

Jak do tej pory, patrzac na mecze
kadry, to trudno byloby potwierdzic tezę, że mamy super napastnikow w
reprezentacji.

Zależy czy masz na myśli ich formę czy umiejętności. Bo Lewandowski i Jeleń
będąc w formie, spokojnie sobie poradzą.

Data: 2011-03-03 07:58:44
Autor: Mane
'Grosik'
W dniu 2011-03-02 13:11, UGI pisze:

[...]

Możdżeń nie błyszczy tylko jeden raz błysnął, a to chyba jednak różnica.

Data: 2011-03-03 19:08:17
Autor: UGI
'Grosik'
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):
Możdżeń nie błyszczy tylko jeden raz błysnął,

No i jak mu się to udało skoro na codzien gra przeciwko słabym obrońcom? :-)

Data: 2011-03-03 20:11:16
Autor: Cavallino
'Grosik'
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikoov1$9bb$1inews.gazeta.pl...
Mane <mane1979pl@gazeta.pl> napisał(a):

Możdżeń nie błyszczy tylko jeden raz błysnął,

No i jak mu się to udało skoro na codzien gra przeciwko słabym obrońcom? :-)

Raz w roku broń sama strzela.

'Grosik'