Gross - "Strach'.

Data: 2010-03-23 17:00:08
Autor: bolek
Gross - "Strach'.
Najbardziej antysemicka książka jaką dotychczas czytałem.
Jak ktoś nie wie dlaczego wszyscy /nawe amerykanie/
nienawidzą żydów, to niech przeczyta.

bolek

Data: 2010-03-23 18:26:22
Autor: sofu
Gross - "Strach'.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Najbardziej antysemicka książka jaką dotychczas czytałem.
Jak ktoś nie wie dlaczego wszyscy /nawe amerykanie/
nienawidzą żydów, to niech przeczyta.

bolek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czemu uważasz, że to antysemicka książka? W załozeniu miała być antypolska.

sofu

Data: 2010-03-23 18:46:45
Autor: bolek
Gross - "Strach'.

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hoatb9$koc$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ale każdy nawet nie znający historii pomyśli, że przecież nie bez powodu
są obiektem ogólnego uwielbienia.

bolek

Data: 2010-03-24 16:37:41
Autor: cyc
Gross - "Strach'.

[...]

Dla wielu dlatego antysemicka bo antypolska :) .

cyc

Data: 2010-03-24 18:06:58
Autor: bolek
Gross - "Strach'.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hodbka$jft$1news.onet.pl...

[...]

Antypolska w założeniu miała być dla tych ciemniaków w USA.
Założę się, że połowa Amerykanów nie wie gdzie leży Polska.

bolek

Data: 2010-03-24 18:27:55
Autor: cyc
Gross - "Strach'.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hodh0i$l88$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Widze , ze dzisiaj jestes optymistycznie nastawiony do swiata :) .

cyc

Gross - "Strach'.