Gross nie musi przepraszać, bo napisał prawdę ...

Data: 2009-07-23 08:56:38
Autor: Hans Kloss
Gross nie musi przepraszać, bo napisał prawdę ...
No proszę jak pięknie. W przypadku Laudańskiego uniewinniający wyrok
sądowy nie jest żadnym dowodem, w przypadku walizy- wręcz przeciwnie.
Zaprawdę powiadam wam, niewazne kto głosuje, ważne kto liczy głosy.
Kiedyś nazywało sie to "dialektyka materialistyczno-historyczna",
teraz "orzeczenie niezawisłego sądu", a uczciwi ludzie niezmiennie i
wciąż nazywają to "ohydnym i bezczelnym kłamstwem".
J-23

Data: 2009-07-23 09:45:12
Autor: Antenka
Gross nie musi przepraszać, bo napisał prawdę ...
To ja się pytam, co konia obchodzi gdzie kto stał i obok kogo?
Laudański był u siebie w swojej wiosce. Intruzów zaś było dwóch - ice
i szkopy. Co oni tam robili na nie swojej ziemi hmm?

Antenka

Data: 2009-07-23 18:51:27
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:78d8218e-f5c1-4121-b924-640458e34794a26g2000yqn.googlegroups.com...
To ja się pytam, co konia obchodzi gdzie kto stał i obok kogo?
Laudański był u siebie w swojej wiosce. Intruzów zaś było dwóch - ice
i szkopy. Co oni tam robili na nie swojej ziemi hmm?

-- -- -- -- -- -
jak to co wyrownywali swoje rachunki, a Laudanski sie gapil - bylo na co. Tez bym sie gapil bo niby co moglbym zrobic. Gdyby stal po stronie zydow to moze i mnie jakas kulka by dostala, a tak unika sie postrzalu. Zakladam ze gdyby to zydzi strzelali Laudanski stalby po ich stronie. Bardzo rozsadnie sie zachowal

awe

Data: 2009-07-23 10:02:35
Autor: Antenka
On 23 Lip, 18:51, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:78d8218e-f5c1-4121-b924-640458e34794a26g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

No ba! Jasne, że rozsądnie "stoję se i patrzę, patrzę se i stoję".:)
Chłopina się nudził,  a że innych atrakcji we wsi nie było ( tv, netu,
kina) to se poszedł i popatrzył...wielkie mi co... Neron też Rzym
podpalił, żeby weny twórczej dostać...

Antenka

Data: 2009-07-24 11:12:58
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:155a418b-92b3-4967-b36f-fa2bb94b4540k30g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
a ostatnio jeszcze prezenterka z TVN z mina debilnego buldoga pokazywala zdjecia Farfala jak salutuje z reka podniesiona. Czy Panstwu podoba sie na tym zdjeciu Farfal? Cholera przeciez to rzymskie pozdrowienie. Sam chcialbym miec takie zdjecie. Nie ma nic piekniejszego niz zdrowy, rasowy mezczyzna z dumnie podniesiona reka. Tylko rzezbic.
awe

Data: 2009-07-24 11:15:36
Autor: Vic
Gross nie musi przepraszaĂŚ, bo napisaÂł p rawdĂŞ...
awe wrote:
a ostatnio jeszcze prezenterka z TVN z mina debilnego buldoga pokazywala zdjecia Farfala jak salutuje z reka podniesiona. Czy Panstwu podoba sie na tym zdjeciu Farfal? Cholera przeciez to rzymskie pozdrowienie.

Ha, ha, i temu Farfalowi oczywiscie chodzilo o to, aby sie z rzymska pozdrowic :)

Sam chcialbym miec takie zdjecie. Nie ma nic piekniejszego niz zdrowy, rasowy mezczyzna z dumnie podniesiona reka.

I tylko jeden problem - ty jestes nierasowy. Taka "sarenka" czy "wilczur" :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-24 13:24:15
Autor: awe
Gross nie musi przepraszaa, bo napisa3 prawde...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4bup6$gds$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
a skad ty wiesz jak salutowal farfal. czy moglbys mi podac pod jakim katem trzeba ten salut wykonac zeby byl hitlerowski, a pod jakim rzymski. pytam bo chcialbym sobie zrobic zdjecie w stylu rzymskim. uznalem wczoraj ze calkiem mi ok w takiej pozie i moze na rzezbe rzymska mnie nie stac, a i tez trudno znalezc rzezbiarza na wysokim poziomie wiec chcialbym corce i ewentualnym wnukom zostawic po sobie cos w rodzaju zdjecia portretowego. Oczywiscie z nagim torsem.

awe

Data: 2009-07-24 13:42:55
Autor: Vic
awe wrote:
a skad ty wiesz jak salutowal farfal.

Bo on to ze srodowiska badaczy i znawcow dziejow Cesarstwa Rzymskiego? Nic wiec dziwnego, ze chodzilo mu o salut rzymski...
Z pewnoscia, gdybym goscia spytal o Vespasianusa czy Vitelliusa to zarzucilby mnie mnostwem informacji na ich temat :)

czy moglbys mi podac pod jakim katem trzeba ten salut wykonac zeby byl hitlerowski, a pod jakim rzymski.

Po ch** ci ten salut???

uznalem wczoraj ze calkiem mi ok w takiej pozie

Z pewnoscia tak dobrze jak w kazdej innej...

 chcialbym corce i ewentualnym
wnukom zostawic po sobie cos w rodzaju zdjecia portretowego. Oczywiscie z nagim torsem.

Coz, potomkom wypada tylko wspolczuc.

Data: 2009-07-24 15:09:52
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4c7dd$2dv$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a co to ma za znaczenie? liczy sie ogolna tradycja.

czy moglbys mi podac pod jakim katem trzeba ten salut wykonac zeby byl hitlerowski, a pod jakim rzymski.

Po ch** ci ten salut???
-- -- -- -- -- -- --
no juz ci tlumaczylem ze chce miec takie zdjecie. farfal mnie zdopingowal. on ma a ja nie...jeszcze nie.

mow za swoich lewaku
awe

Data: 2009-07-24 15:42:32
Autor: Vic
Gross nie musi przepraszaa, bo napisa3 prawde...
awe wrote:
mow za swoich lewaku

Uwaga, wielbiciel PiS i wierny poddany prezesa zarzuca komus lewactwo.
Cos jak Zyd-antysemita, albo ksiadz-antyklerykal...

Data: 2009-07-24 20:58:20
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4cedo$erh$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
mow za swoich lewaku

Uwaga, wielbiciel PiS i wierny poddany prezesa zarzuca komus lewactwo.
Cos jak Zyd-antysemita, albo ksiadz-antyklerykal...

--
cos ci sie popierdolilo to ty masz na plecach czerwony sztandar, tak cie brzydzi ze stosujesz go jako obelge?
awe

Data: 2009-07-26 15:36:55
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Vic napisał:
awe wrote:
mow za swoich lewaku

Uwaga, wielbiciel PiS i wierny poddany prezesa zarzuca komus lewactwo.
Cos jak Zyd-antysemita, albo ksiadz-antyklerykal...

Czegoś nie rozumiem... PiS i prezes walczą z komuchami od zawsze, lewak to w Polsce obraźliwe określenie skurwiela-spadkobiercy PZPR. Wygodnie umoszczonego w nowej pogrubokreskowej rzeczywistości.
Te porównania są wybitnie nie trafione...
Próbujesz zaklinać rzeczywistość jakoś tak bez powodzenia...

--
Sławek SWP

Data: 2009-07-27 08:25:35
Autor: Vic
Slawek SWP wrote:
Czegoś nie rozumiem... PiS i prezes walczą z komuchami od zawsze, lewak to w Polsce obraźliwe określenie skurwiela-spadkobiercy PZPR. Wygodnie umoszczonego w nowej pogrubokreskowej rzeczywistości.

Faktycznie nie rozumiesz.
Lewactwo to taka nie do konca przemyslana, spontaniczna doktryna, ktora (w skrocie) polega na tym, ze: zrobimy wam wszystkim dobrze, damy wam bo wam sie nalezy, zabierzemy tym przebrzydlym, ktorzy maja duzo, bo nie moze byc tak....
Doktryna podobna do lewicowej, ale odroznia ja to, ze jest spontaniczna i w wiekszym stopniu oparta na zawisci.
Byly PZPR-owiec moze oczywiscie byc lewakiem, ale to rzadkie. A juz wsrod tych bylych PZPR-owcow, ktorzy wygodnie usadowili sie w kapitalizmie - praktycznie nie wystepuje, a jesli juz to tylko jako instrument utrzymywania wysokiej pozycji materialnej - vide: dyrektorzy spolek weglowych.
Ale prawdziwy lewak swiecie wierzy w te pierdoly, ktore glosi :)

Data: 2009-07-27 09:09:38
Autor: konserwator

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4jhug$jr6$1mx1.internetia.pl...
Slawek SWP wrote:
[...]

czyli Tusk jest lewakiem!

Data: 2009-07-27 09:37:11
Autor: Vic
konserwator wrote:
Ale prawdziwy lewak swiecie wierzy w te pierdoly, ktore glosi :)

czyli Tusk jest lewakiem!

Cynizm polityczny to juz nie lewactwo...
W spoleczenstwie takim jak polskie, tj. pelnym lewakow, kazdy polityk, ktory ma ambicje rzadzenia, musi lewactwu w jakis sposob schlebic. I Tusk nie jest zadnym wyjatkiem.
Kluczowa jest tu kwestia intencji. Z tej perspektywy taki Kaczynski jest lewakiem, zas Kaminski, Kurski - z pewnoscia nie. Ci ostatni jedynie lewactwu schlebiaja, mowiac to, czego lewactwo pragnie uslyszec.

Data: 2009-07-27 09:38:40
Autor: konserwator

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h4jm4p$227$1mx1.internetia.pl...
konserwator wrote:
[...]

tak czy siak "by zylo sie lepiej - wszystkim" jest haslem lewackim na wskros!

Data: 2009-07-27 10:01:22
Autor: Vic
konserwator wrote:
tak czy siak "by zylo sie lepiej - wszystkim" jest haslem lewackim na wskros!

Nie da sie zaprzeczyc, ze jest.

Data: 2009-07-24 11:16:33
Autor: Antenka
On 24 Lip, 11:12, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:155a418b-92b3-4967-b36f-fa2bb94b4540k30g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

miec takie zdjecie. Nie ma nic piekniejszego niz zdrowy, rasowy mezczyzna z

Jasne, że tak! Ave Cesar!

Gross nie musi przepraszać, bo napisał prawdę ...