Grossglockner - spanioe w namiocie w lecie?

Data: 2012-07-03 01:38:31
Autor: Bartek
Grossglockner - spanioe w namiocie w lecie?
Mam do Was pytanie - czy w lipcu możliwe jest nocowanie w namiotach w okolicy Stüdlhütte i/lub w okolicy Erzherzog-Johann-Hütte ?

Strasznie trudno o tym znaleĽć jednoznaczne odpowiedzi.

Z góry dzięki za Wasze informacje.

Data: 2012-07-03 13:02:02
Autor: MarcinS
Grossglockner - spanioe w namiocie w lecie?
Nie, to jest ichni Park Narodowy. Dopuszczalne sa biwaki awaryjne, ale nijak nie mozna tak nazwac biwaku w okolicy schronow lub przy normalnych warunkach.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-07-03 15:13:52
Autor: Zenek
Grossglockner - spanioe w namiocie w lecie?
bez problemu. my się rozbili¶my w czasie drogi w górę nad studlhutte - szlakiem na studlgrat - na takim kamiennym jęzorze - dużo ekip tak robiło żeby rano mieć mniej do włazenia a potem jak weszli¶my na górę i okazało się że w Erzherzog-
Johann-Hütte kasuja za nocleg jak w Ritzu - to rozbili¶my się obok. Dla nich to było dziwne. mogę ci pokazać na google mapie tylko nie wiem jak wysyła się linki do mapy ze znacznikami.

Data: 2012-07-04 11:04:17
Autor: Bartek
Grossglockner - spanioe w namiocie w lecie?

Użytkownik "Zenek" <wroclawrules.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jsv27g$2l1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak odpalisz mapę to u góry masz możliwosć przesłania jej linku, wraz ze znacznikami - jest znaczek "linku".

No i t± drog± informacje s± sprzeczne :)

Grossglockner - spanioe w namiocie w lecie?