Groupon....

Data: 2013-04-18 01:11:29
Autor: Tomek
Groupon....
swego czasu wykupilem kurs na groupon
nie moglem go wykorzystac, a w zasadzie dzownilem do nich
proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu...

bylem zbywany prosze zadzwonic jutro nie mam notesu itp nie znam sprawy
czas minol groupon sie przedawnil

firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin
fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali

koszt ok 150-190zl
czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie  ?

Data: 2013-04-18 14:10:59
Autor: Bydlę
Groupon....
On 2013-04-18 01:11:29 +0200, "Tomek" <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> said:

wykupilem kurs na groupon
nie moglem go wykorzystac

Pech.

, a w zasadzie dzownilem do nich

Czyli nie dzwoniłeś?
(jak się dzwoni w zasadzie?)

proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu...

A to pachnie kombinatorstwem - chcesz pieniędzy, a potem chcesz wykorzystać kupon?
I to z błędem?!
;>

bylem zbywany

Nie dziwię się.

czas minol

Jesteś pewien?
;>>>

 groupon sie przedawnil

NIeprawda.

firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin

Czytałeś? I co tam napisano?

fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali

Grupon miał ci wykonać usługę?
Tak jest w umowie?

koszt ok 150-190zl
czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie  ?

1. przeczytaj regulamin
2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.

--
Bydlę

Data: 2013-04-18 23:13:33
Autor: Tomek
Groupon....

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:kkonsj$4c8$1cougar.axelspringer.pl...

1. przeczytaj regulamin
2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.

-- Bydlę

pytam gdyz dostalem od nich taka odpowiedz

Dziękuję za wiadomość.

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, według art. 9 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002. 141.1176 z późniejszymi zmianami), a konkretnie art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8 (zgłoszenie reklamacji), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

W związku z powyższymi informacjami, bardzo mi przykro, ale w związku z tym, że Pana kupon przedawnił się ponad 2 miesiące temu, firma nie znalazła podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji.

Pozdrawiam,
Natalia Ś.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Groupon.pl