Data: 2013-04-18 14:10:59 | |
Autor: Bydlę | |
Groupon.... | |
On 2013-04-18 01:11:29 +0200, "Tomek" <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> said:
wykupilem kurs na groupon Pech. , a w zasadzie dzownilem do nich Czyli nie dzwoniłeś? (jak się dzwoni w zasadzie?) proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu... A to pachnie kombinatorstwem - chcesz pieniędzy, a potem chcesz wykorzystać kupon? I to z błędem?! ;> bylem zbywany Nie dziwię się. czas minol Jesteś pewien? ;>>> groupon sie przedawnil NIeprawda. firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin Czytałeś? I co tam napisano? fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali Grupon miał ci wykonać usługę? Tak jest w umowie?
1. przeczytaj regulamin 2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś. -- Bydlę |
|
Data: 2013-04-18 23:13:33 | |
Autor: Tomek | |
Groupon.... | |
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:kkonsj$4c8$1cougar.axelspringer.pl... 1. przeczytaj regulamin pytam gdyz dostalem od nich taka odpowiedz Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, według art. 9 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002. 141.1176 z późniejszymi zmianami), a konkretnie art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8 (zgłoszenie reklamacji), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. W związku z powyższymi informacjami, bardzo mi przykro, ale w związku z tym, że Pana kupon przedawnił się ponad 2 miesiące temu, firma nie znalazła podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji. Pozdrawiam, Natalia Ś. Specjalista ds. Obsługi Klienta Groupon.pl |
|