Groupon....

Data: 2013-04-18 14:10:59
Autor: Bydlę
Groupon....
On 2013-04-18 01:11:29 +0200, "Tomek" <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> said:

wykupilem kurs na groupon
nie moglem go wykorzystac

Pech.

, a w zasadzie dzownilem do nich

Czyli nie dzwoniłeś?
(jak się dzwoni w zasadzie?)

proszac o zwrota pieniedzy przed wykozystaniem kuponu...

A to pachnie kombinatorstwem - chcesz pieniędzy, a potem chcesz wykorzystać kupon?
I to z błędem?!
;>

bylem zbywany

Nie dziwię się.

czas minol

Jesteś pewien?
;>>>

 groupon sie przedawnil

NIeprawda.

firma twierdzi ze nie jest mi nic winna bo regulamin

Czytałeś? I co tam napisano?

fakt jest faktem ze kase dostali a ulugi nie wykonali

Grupon miał ci wykonać usługę?
Tak jest w umowie?

koszt ok 150-190zl
czy mam jakakolwiek szanse na odzyskanie  ?

1. przeczytaj regulamin
2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.

--
Bydlę

Data: 2013-04-18 23:13:33
Autor: Tomek
Groupon....

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:kkonsj$4c8$1cougar.axelspringer.pl...

1. przeczytaj regulamin
2. zastosuj się do jego postanowień, skoro je zaakceptowałeś.

-- Bydlę

pytam gdyz dostalem od nich taka odpowiedz

Dziękuję za wiadomość.

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, według art. 9 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002. 141.1176 z późniejszymi zmianami), a konkretnie art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8 (zgłoszenie reklamacji), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

W związku z powyższymi informacjami, bardzo mi przykro, ale w związku z tym, że Pana kupon przedawnił się ponad 2 miesiące temu, firma nie znalazła podstaw do rozpatrzenia Pana reklamacji.

Pozdrawiam,
Natalia Ś.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Groupon.pl