Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade

Data: 2011-12-16 23:37:51
Autor: radekp@konto.pl
Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
.... za 300zł.

Data: 2011-12-17 00:55:27
Autor: Marek Sondej
Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
On 16 Gru, 23:37, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
... za 300zł.

Po...

sondejm

Data: 2011-12-17 10:50:10
Autor: Waldek Godel
Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
Dnia Sat, 17 Dec 2011 00:55:27 -0800 (PST), Marek Sondej napisał(a):

On 16 Gru, 23:37, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
... za 300zł.

Po...

Ale to może było "za.." ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2011-12-17 10:57:14
Autor: Jakub Danecki
Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
radekp@konto.pl wrote:
... za 300zł.

Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza :)

Jakub

Data: 2011-12-17 12:14:17
Autor: JoteR
"Jakub Danecki" napisał:

... za 300zł.

Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza :)

I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.

Radio Erewań wiecznie żywe...

JoteR

Data: 2011-12-17 12:58:57
Autor: JoteR
"JoteR" napisał:

... za 300zł.

Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza :)

I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.

A, i już są na Gumtree po 399 zł.

JoteR

Data: 2011-12-17 13:02:55
Autor: radekp@konto.pl
Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
Sat, 17 Dec 2011 12:58:57 +0100, w <jci06d$rq6$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR"
<joter@pf.pl> napisał(-a):

"JoteR" napisał:

> [...]

No proszę, to te 1000 szt. musiało zejść na ostatkach.
Po zakończeniu promocji licznika już nie było.

> I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.

Mała różnica :]

A, i już są na Gumtree po 399 zł.

A na Allegro po 450zł :).

Data: 2011-12-20 17:44:13
Autor: Skrypëk
JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"Jakub Danecki" napisał:

... za 300zł.

Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza :)

I poza tym, że to nie ZTC Blade a ZTE Blade 2.

Radio Erewań wiecznie żywe...

To jakieś takie tanie dziadostwo jak Hujawej Smartuj Testfona?

Data: 2011-12-20 21:52:32
Autor: dizel
Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade
On Tue, 20 Dec 2011 17:44:13 +0100, Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
wrote:

JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"Jakub Danecki" napisał:

[...]

Powiem tak, na pewno jeśli chodzi o obsługę to jest dużo razy lepszy
od tego huaweja, więc cena za smartfona z androidem 299 jest śmieszna,
według mnie było warto , jeśli ktoś nigdy nie miał smartfona ,albo do
czynienia z androidem to warto, takie htc kiedyś się też musiało
wypromować więc nigdy nic nie wiadomo

Pozdrawiam

Data: 2011-12-21 00:43:20
Autor: Skrypëk
wrote:

JoteR <joter@pf.pl> wrote:
"Jakub Danecki" napisał:

... za 300zł.

Poza tym, że sprzedał ponad 2000 _po_ 299, to się wszystko zgadza
:)

[...]

Tylko że android na 600mhz sprzęcie działa żenująco wolno, aż oczy bolą.
HTC to się nieźle musi napocić, żeby te tanie telefony doprowadzić do używalności.

Groupon sprzedał ponad 800 ZTC Blade