Grover - szarlatan czy cudotworca?

Data: 2009-09-15 13:16:08
Autor: Leszczur
Grover - szarlatan czy cudotworca?
Wyprostował Jordana, wyprostował Wade'a, moze Gilberta tez da rade?
http://www.nba.com/wizards/multimedia/arenas_090915.html

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-15 22:21:03
Autor: ra9om1ak
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:9393a3cd-3257-45ce-bd03-2b13e854bcd9z28g2000vbl.googlegroups.com...
Wyprostował Jordana, wyprostował Wade'a, moze Gilberta tez da rade?
http://www.nba.com/wizards/multimedia/arenas_090915.html

To trejsiego odpuscil czy juz skonczyl ?

--
ra9om1ak

Data: 2009-09-15 13:23:36
Autor: L'e-szczur
On 15 Wrz, 22:21, "ra9om1ak" <ra9om...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa w wiadomo cinews:9393a3cd-3257-45ce-bd03-2b13e854bcd9z28g2000vbl.googlegroups.com...

> Wyprostowa Jordana, wyprostowa Wade'a, moze Gilberta tez da rade?
>http://www.nba.com/wizards/multimedia/arenas_090915.html

To trejsiego odpuscil czy juz skonczyl ?

Tracy to chyba dluzszy projekt? Nie wiem czy juz skonczyl, ale mysle,
ze nie - w sumie TMac nie bedzie w stanie grać jeszcze przez kilka
miesiecy.
A jeszcze pracowal tego lata z Jermainem....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-20 09:57:40
Autor: Adrian
Grover - szarlatan czy cudotworca?
To trejsiego odpuscil czy juz skonczyl ?

A co, ATTACK Athletics to tylko on jeden albo ma go osobiście masować czy co?:)

http://espn.go.com/chicago/columns/blog?post=4479907&name=friedell

Tracy to chyba dluzszy projekt? Nie wiem czy juz skonczyl, ale mysle,
ze nie - w sumie TMac nie bedzie w stanie grać jeszcze przez kilka
miesiecy.

Pw.

Pzdr,
A.

Data: 2009-09-17 13:28:44
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Wyprostował Jordana, wyprostował Wade'a, moze Gilberta tez da rade?

Jakich to newsow i jakich tematow FBowy GM nie lyknie na temat swojego
potencjalnego keepera? ;-)

Co do tematu posta, pominales istotna opcje: specjalista.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-20 10:01:35
Autor: Adrian
Grover - szarlatan czy cudotworca?
Co do tematu posta, pominales istotna opcje: specjalista.

widocznie, jak się coś komuś udaje ponadprzeciętnie, musi to być sztuczka jakaś albo efekt czynników zewnętrznych (pozaziemskich?), a nie np. czegoś tak przeciętnego, jak wiedza i praca:)

--
pzdr
A.

Data: 2009-09-20 23:23:33
Autor: L'e-szczur
On 20 Wrz, 10:01, "Adrian" <adrian.wa...@post.pl> wrote:
> [...]

jakaś albo efekt czynników zewnętrznych (pozaziemskich?), a nie np. czegoś

Inaczej - jezeli jedna instytucja osiąga ponadprzecietne wyniki w
sytuacjach potencjalni beznadziejnych, to trzeba szukac _wszystkich_
mozliwych przyczyn - wlacznie z wplywem pozaziemskim.
Dlaczego? A chociazby dlatego, zeby nie skonczyc jak klienci Berniego
Madoffa, ktorzy wierzyli w cuda a wyszli na tym jak wyszli.
Co maja inwestycje finansowe do rehabilitacji kontuzji koszykarzy? A
tyle, ze chcialbym wiedziec nie tylko te przypadki, ktore Gloverowi
sie udaly, ale i te w ktorych musial sie poddac, lub zwyczajnie
pogorszyl sytuacje. Byc moze jego wyniki nie odbiegaja od sredniej, a
tylko sa bardziej glosne ze wzgledu na nazwiska.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-20 23:31:04
Autor: sooobi
[...]

No to zobaczysz w tym roku taki przypadek:)

Data: 2009-09-21 00:09:05
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 08:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> sie udaly, ale i te w ktorych musial sie poddac, lub zwyczajnie
> pogorszyl sytuacje.

No to zobaczysz w tym roku taki przypadek:)

Tez mi sie wydaje, ze Tracy i Jermaine nie wroca do formy sprzed
lat. :-)

Pozdro

L'e-szczur

PS. Te klipy wideo z rehabu Arenasa sa oczywiscie fajne (i po stokroc
lepsze niz to co Blazers podaja na temat Odena), ale nie mozna
zapominac, ze tu chodzi tylko i wylacznie o sprzedaz biletow.

Data: 2009-09-21 00:49:42
Autor: sooobi
On 21 Wrz, 09:09, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No to zobaczysz w tym roku taki przypadek:)

Tez mi sie wydaje, ze Tracy i Jermaine nie wroca do formy sprzed
lat. :-)

Pewnie, na pewno jeden z calej trojki nie wypali:)

Data: 2009-09-21 00:57:56
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 09:49, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Tez mi sie wydaje, ze Tracy i Jermaine nie wroca do formy sprzed
> lat. :-)

Pewnie, na pewno jeden z calej trojki nie wypali:)

To tylko kwestia oczekiwan. Dla mnie moga wypalic wszyscy trzej, bo w
przypadku O'Neala i McGrady'ego moje oczekiwania sa dość niskie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 09:15:25
Autor: s
[...]

Dobra, dobra, i tak jestes na niego zgrzany.
Chyba, ze chcesz sprzedac prawa za 200k :-)

Pozdr

Data: 2009-09-21 00:21:59
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 09:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> zapominac, ze tu chodzi tylko i wylacznie o sprzedaz biletow.

Dobra, dobra, i tak jestes na niego zgrzany.

Zgrzany? No jasne. Miec na starcie dwoch zawodnikow mogacych
produkowac po 5M$ powyzej swojej ceny to calkiem fajna perspektywa.
Ale gdybym byl wybitnie zgrzany to juz dawno oglosilbym swoich
kiperow. Poki co jeszcze poczekam.

Chyba, ze chcesz sprzedac prawa za 200k :-)

To mialoby sens (chociaz nie za 0.2M$ no i w razie czego Bartek ma
prawo pierwokupu) gdybym normalnie budowal mocny sklad w drafcie. Ale
wiemy, ze tak nie jest i ze moja mocniejsza strona sa trejdy. Tak wiec
mozemy pogadac o Gilbercie po drafcie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 00:50:50
Autor: sooobi
On 21 Wrz, 09:21, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

produkowac po 5M$ powyzej swojej ceny to calkiem fajna perspektywa.
Ale gdybym byl wybitnie zgrzany to juz dawno oglosilbym swoich

Mozesz oglosic teraz, pozniej najwyzej zmienisz:P

Data: 2009-09-21 00:55:16
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 09:50, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kiperow. Poki co jeszcze poczekam.

Mozesz oglosic teraz, pozniej najwyzej zmienisz:P

Taaa w takim razie Ilgauskas, JRich i Kalafior. I liczcie sobie
kombinacje ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 09:56:01
Autor: s
Grover - szarlatan czy cudotworca?
Chyba, ze chcesz sprzedac prawa za 200k :-)

To mialoby sens (chociaz nie za 0.2M$ no i w razie czego Bartek ma
prawo pierwokupu)

Ooo, az taki popyt jest?
No cholera, to cos chyba w tym chlopaku musi byc :-)

Jeszcze sie skonczy tak, ze licytacja ruszy przed pierwszym deadline'em  :-)

Pozdr

Data: 2009-09-21 00:56:48
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 09:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> To mialoby sens (chociaz nie za 0.2M$ no i w razie czego Bartek ma
> prawo pierwokupu)

Ooo, az taki popyt jest?
No cholera, to cos chyba w tym chlopaku musi byc :-)

No musi - i Bart twierdzi, ze to cos to rdza, pozrywane sciegna i
naciągniete mieśnie.

Jeszcze sie skonczy tak, ze licytacja ruszy przed pierwszym deadline'em  :-)

A to dawajcie - mam go wrzucic na Allegro? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 01:11:24
Autor: sooobi
On 21 Wrz, 09:56, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Ooo, az taki popyt jest?
> No cholera, to cos chyba w tym chlopaku musi byc :-)

No musi - i Bart twierdzi, ze to cos to rdza, pozrywane sciegna i
naciągniete mieśnie.

Ale wazne jest ze lubie goscia;) dlatego moge go przeplacic bosha nie
kupilbym nawet za 2,1

Data: 2009-09-21 10:20:05
Autor: leszczur
> [...]
> naciągniete mieśnie.

Ale wazne jest ze lubie goscia;) dlatego moge go przeplacic bosha nie

Tak jak Calderona rok temu, a teraz bedziesz go licytował do 10M$ :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 01:32:08
Autor: sooobi
Grover - szarlatan czy cudotworca?

> Ale wazne jest ze lubie goscia;) dlatego moge go przeplacic bosha nie
> kupilbym nawet za 2,1

Tak jak Calderona rok temu, a teraz bedziesz go licytował do 10M$ :-)

Odnosnie Calderona to pisalem ze jest leszczem i najgorszym obronca w
obronie mimo ze najlepszy(swojego czasu) obronca ktory jest rownie
slaby w obronie powiedzial ze nie obrona indywidualna u obroncow ma
marginalne znaczenie. Uwierzylem mu i dam za Calderona nawet
10baniek!.

Data: 2009-09-21 10:47:57
Autor: s
[...]

OK, bedziemy o tym pamietac :-)

Pozdr

Data: 2009-09-21 04:17:50
Autor: aengarde
Grover - szarlatan czy cudotworca?
Tu nadal Adrian:

Inaczej - jezeli jedna instytucja osiąga ponadprzecietne wyniki w
sytuacjach potencjalni beznadziejnych, to trzeba szukac _wszystkich_
mozliwych przyczyn - wlacznie z wplywem pozaziemskim.

Jeśli w pozaziemskich nie można (no bo czy wierzysz, że można w czymś
czego nie ma?) znaleźć odpowiedzi to po co o nich rozmawiać?

[...]

A to słuszna uwaga. Znasz przykład nieudanej działalności ATTACK
Atheltics Grovera na jakimś sportowcu, czy wnosisz, że usta tej osobie
zakryły wpływy większych gwiazd (dosłownie i w przenośni)? ;) Tytuł
posta powinien brzmieć: chcę się pozbyć przesądów. Zakładamy, że
Grover kieruje się logicznymi i medycznymi przesłankami - jak doktor
House - nie kwestią sławy. Bo tą ma i bez tego i bez tych gwiazd - za
referencje wystarczy mu jedno gwiazdorskie nazwisko od 20 lat: Jordan.

Ale żarty na bok: Oczywiście jestem ciekaw efektów jego pracy nad
O'Nealem (zakładając, że to Grover go składał) i McGradym, bo to
trudne przypadki.

--
pzdr,
A.

Data: 2009-09-21 04:25:17
Autor: sooobi
Grover - szarlatan czy cudotworca?
Ale żarty na bok: Oczywiście jestem ciekaw efektów jego pracy nad
O'Nealem (zakładając, że to Grover go składał) i McGradym, bo to
trudne przypadki.

Ja tez jestem ciekawy.
Arenas tez nie jest latwym przypadkiem wszak wracal juz 2 razy. T-mac
to przypadek wrecz beznadziejny:) Podobno od roku 2002 nie potrafil
zapakowac pilke wyskakujac z lewej nogi. 3ci w kolejce jest Jermaine i
o nim poki co jest cichutko. Arenas oglasza wielki powrot, T-mac tez
ma szalec a o Jermaine wiemy tyle ze wspolpracowal z nim. Moze u niego
nie ma takich efektow dlatego jest taka cisza...?

Data: 2009-09-21 05:17:27
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 13:25, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Arenas oglasza wielki powrot,

Nie. Sam Arenas jest bardzo stonowany w swoich wypowiedziach.
Przynajmniej w porownaniu do tego co wyprawial w poprzednich
sezonach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 05:57:03
Autor: sooobi
On 21 Wrz, 14:17, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Nie. Sam Arenas jest bardzo stonowany w swoich wypowiedziach.
Przynajmniej w porownaniu do tego co wyprawial w poprzednich

Pewnie krytykowanie organizacji ktora Cie karmi to rzeczywiscie
stonowane wypowiedzi.

Data: 2009-09-21 06:05:50
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 14:57, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sezonach.

Pewnie krytykowanie organizacji ktora Cie karmi to rzeczywiscie

Stonowane wypowiedzi odnosnie jego wlasnej formy. A poza tym kto
powiedzial, ze pracodawcy nie wolno krytykowac? IMO wrecz nalezy!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 15:21:34
Autor: wiLQ
> [...]

Stonowane wypowiedzi odnosnie jego wlasnej formy. A poza tym kto
powiedzial, ze pracodawcy nie wolno krytykowac? IMO wrecz nalezy!

Ale warto przy tej okazji miec jakis powod. IMHO slowa Arenasa byly absurdalne. On serio skrytykowal Wizards za to,
ze w niego wierzyli i traktowali jak profesjonaliste?
Przy podpisywaniu nowego kontraktu pewnie mu to nie przeszkadzalo...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-21 08:18:25
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 15:21, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

ze w niego wierzyli i traktowali jak profesjonaliste?
Przy podpisywaniu nowego kontraktu pewnie mu to nie przeszkadzalo...

Ja zrozumialem to jako krytyke bezkrytycznego podejscia klubu do
pomyslow zawodnika.
Profesjonalizm profesjonalizmem, ale wiekszosc polamancow czerpiacych
z koszykowki przyjemnosc (a nie tylko kase) zapewne wracalaby po
kontuzjach znacznie wczesniej niz klubowi lekarze sa sklonni zezwolic
- szkodzac nie tylko sobie, ale i druzynie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-22 17:02:21
Autor: wiLQ
> [...]

> Przy podpisywaniu nowego kontraktu pewnie mu to nie przeszkadzalo...

Ja zrozumialem to jako krytyke bezkrytycznego podejscia klubu do

A ja jako "nie trzymali mnie wystarczajaco mocno za morde".

Profesjonalizm profesjonalizmem, ale wiekszosc polamancow czerpiacych
z koszykowki przyjemnosc (a nie tylko kase) zapewne wracalaby po
kontuzjach znacznie wczesniej niz klubowi lekarze sa sklonni zezwolic

No ale czyja to jest wina? Klubu, a nie zawodnika? Przeciez nawet jakby
dali mu calodobowego ochroniarza to by sie jakos wyrwal gdyby chcial.
Cholera, zaczalby sie bawic kozlowaniem w kiblu czy cos ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-22 08:24:59
Autor: L'e-szczur
On 22 Wrz, 17:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Ja zrozumialem to jako krytyke bezkrytycznego podejscia klubu do
> pomyslow zawodnika.

A ja jako "nie trzymali mnie wystarczajaco mocno za morde".

Potejto - potato ;-)

> [...]

dali mu calodobowego ochroniarza to by sie jakos wyrwal gdyby chcial.
Cholera, zaczalby sie bawic kozlowaniem w kiblu czy cos ;-)

IIRC tylko Jordan mial w kontrakcie klauzule, ze moze grac w kazdym i
kiedy tylko zechce "for the love of the game" ;-)
Nie wiem czy Gilbert ma cos podobnego, wiec klub ma narzedzia
dyscyplinujace - kary finansowe, zawieszenia, nagana z wpisem do akt,
publiczna chłosta, spalenie sioła itp. Nie wierze, ze klub jest
zupełnie bezsilny w stosunku do swojej gwiazdy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-23 00:15:05
Autor: wiLQ
Grover - szarlatan czy cudotworca?
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie wierze, ze klub jest zupełnie bezsilny w stosunku do swojej gwiazdy.

Bezsilny zapewne nie jest, ale musialby podjac ryzyko nie tylko
spaskudzenia swojego wizerunku przed fanami, ale takze ryzykowac
pogorszenie stosunkow z w/w gwiazda. Mozliwe, ale rzadkie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-23 01:29:44
Autor: L'e-szczur
On 23 Wrz, 00:15, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

spaskudzenia swojego wizerunku przed fanami, ale takze ryzykowac
pogorszenie stosunkow z w/w gwiazda. Mozliwe, ale rzadkie.

Powiem tak - jezeli place komus +110M$ za to, zeby dla mnie pracowal,
to bylbym skrajnym debilem nie chroniac swojej inwestycji nawet
kosztem tego, ze koles sie obrazi, a paru kibicow nie kupi karnetu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 05:16:08
Autor: L'e-szczur
Grover - szarlatan czy cudotworca?
On 21 Wrz, 13:17, aengarde <adrian.wa...@gmail.com> wrote:
Tu nadal Adrian:

Przezyjemy ;-)

> [...]

Jeśli w pozaziemskich nie można (no bo czy wierzysz, że można w czymś
czego nie ma?) znaleźć odpowiedzi to po co o nich rozmawiać?

A skad wiesz, ze nie mozna?

> [...]

Atheltics Grovera na jakimś sportowcu, czy wnosisz, że usta tej osobie
zakryły wpływy większych gwiazd (dosłownie i w przenośni)? ;)

Lista ważniejszych klientów:
http://www.attackathletics.com/index.php?option=com_content&view=article&id=89&Itemid=58
Sam zdecyduj czy to wystarczy do wyciagania wnioskow.
Zalozenie, ze Grover ma skutecznosc mniejsza od 100% jest zgodne ze
zdrowym rozsadkiem. Poza tym czy gdyby nie bylo zadnych watpliwosci to
Arenas odmawiałby mu w dwóch poprzednich sezonach?
No i na koniec - różnie można rozumieć skuteczność. Czy skutecznością
będzie sam powrót do gry na jako takim poziomie, czy może tylko to co
się stało z kondycją Wade'a?

Tytuł posta powinien brzmieć: chcę się pozbyć przesądów.

Zacytuję naszego grupowego evergreena: "To moj wątek i ja tu decyduję
o wszystkim" ;-)

Zakładamy, że Grover kieruje się logicznymi i medycznymi przesłankami - jak doktor
House - nie kwestią sławy.

Błąd. Grover jest jak każda firma - chwali się sukcesami, o porażkach
nie mówiąc zbyt wiele.
Ot standardowy chwyt marketingowy: "Pan Wacek kupił polisę
ubezpieczeniową X i jest zadowolony - patrzcie jak się smieje!".

 Bo tą ma i bez tego i bez tych gwiazd - za
referencje wystarczy mu jedno gwiazdorskie nazwisko od 20 lat: Jordan.

Wystarczy jeśli prowadzi się jednoosobową firmę u kuzyna w garażu..
Grover poczynił ostatnio bardzo poważne inwestycje i zdaje sobie
sprawę,  ze nie moze polegac na jednym Jordanie. Reklama dzwignia
handlu - jak mawiali starozytni Rzymianie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-21 05:43:21
Autor: aengarde
Grover - szarlatan czy cudotworca?
> Tu nadal Adrian:

Przezyjemy ;-)

Nie wątpię:)

> Jeśli w pozaziemskich nie można (no bo czy wierzysz, że można w czymś
> czego nie ma?) znaleźć odpowiedzi to po co o nich rozmawiać?

A skad wiesz, ze nie mozna?

Jeśli to ma nas zaprowadzić do rozmowy o Bogu, podwodnych
cywilizacjach o Św. Mikołaju, to odmawiam w tym udziału:)

[...]

Słuszna uwaga. Bo już się bałem, że wyszedłeś od założenia, że Grover
to szarlatan i naciągacz :)

> Tytuł posta powinien brzmieć: chcę się pozbyć przesądów.

Zacytuję naszego grupowego evergreena: "To moj wątek i ja tu decyduję
o wszystkim" ;-)

Chyba jednak nie. A nawet jeśli, to po co Ci jesteśmy potrzebni? :)

> [...]

sprawę,  ze nie moze polegac na jednym Jordanie. Reklama dzwignia
handlu - jak mawiali starozytni Rzymianie.

I znów słuszne uwagi. ("Bo już się bałem, że wyszedłeś od założenia,
że Grover to szarlatan i naciągacz";)

Odnosnie wszystkich pytań - niecierpliwie czekamy,co powie nam
przyszły sezon. Będzie większa próbka.

--
pzdr.
A.

Data: 2009-09-21 06:12:01
Autor: L'e-szczur
On 21 Wrz, 14:43, aengarde <adrian.wa...@gmail.com> wrote:

> A skad wiesz, ze nie mozna?

Jeśli to ma nas zaprowadzić do rozmowy o Bogu, podwodnych
cywilizacjach o Św. Mikołaju, to odmawiam w tym udziału:)

Nie wiem dokad ma to nas zaprowadzic. Jezeli zamierzalbys to mierzyc
wahadelkiem czy inna rozdzką to faktycznie lepiej przestanmy juz
tutaj.

> [...]
> się stało z kondycją Wade'a?

Słuszna uwaga. Bo już się bałem, że wyszedłeś od założenia, że Grover

Nie. Wyszedlem z zalozenia, ze w jego przypadku nie wiemy ile nie
wiemy, a to co slychac moze byc tylko tendencyjnie dobranym materiałem
reklamowym ;-)

> Zacytuję naszego grupowego evergreena: "To moj wątek i ja tu decyduję
> o wszystkim" ;-)

Chyba jednak nie. A nawet jeśli, to po co Ci jesteśmy potrzebni? :)

To byl tylko evergreen - nic osobistego.

> [...]

> sprawę,  ze nie moze polegac na jednym Jordanie. Reklama dzwignia
> handlu - jak mawiali starozytni Rzymianie.

I znów słuszne uwagi.

Rany! Musisz byc nowy na grupie skoro pozwalasz sobie mnie
skomplementowac tyle razy w jednym wpisie ;-D

Odnosnie wszystkich pytań - niecierpliwie czekamy,co powie nam
przyszły sezon. Będzie większa próbka.

Bedzie. A jezeli ktos, gdzies wpadnie na liste dat w ktorych Grover
pracowal ze swoimi klientami to zobowiazuje sie skonfrontowac je z
listami ich kontuzji przed i po takiej rahabilitacji. To bylaby juz
calkiem pokazna probka.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-23 13:12:41
Autor: wiLQ
> [...]

> tak przeciętnego, jak wiedza i praca:)

Inaczej - jezeli jedna instytucja osiąga ponadprzecietne wyniki w

Skad o tym wiesz?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-23 04:58:54
Autor: L'e-szczur
On 23 Wrz, 13:12, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Inaczej - jezeli jedna instytucja osiąga ponadprzecietne wyniki w
> sytuacjach potencjalni beznadziejnych,

Skad o tym wiesz?

Wlasnie w tym sęk, ze ja tego nie wiem, ale wieść gminna niesie, ze
Grover ma atrybut "healing" na poziomie +12. I tu budzi sie we mnie
ten wredny sceptyk.

Pozdro

L'e-szczur

Grover - szarlatan czy cudotworca?