GroĽby karalne

Data: 2012-09-16 21:22:41
Autor: STS_OV
GroĽby karalne
Przez parę dni otrzymywałem smsy z nieznanego mi numeru - tre¶ć ewidentnie kwalifikowała się jako groĽby i tak je traktowałem. Sprawa trafiła do Policji i do Prokuratury. Wszczęto ¶ledztwo, prowadzone bardzo dokładnie - ustalono IMEI komórki z której smsy szły i wytypowano sprawcę. Okazał się nim członek mojej rodziny, który robił sobie jaja. Sprawę mi wytłumaczył i przeprosił za swoje głupie zachowanie. Czy na tym etapie (jeszcze nie trafiło to do s±du) mogę wycofać oskarżenie i czy nie będzie z tego powodu zarzutu wobec mojej osoby, że jestem np. nie poważny i robię sobie jaja z aparatu policyjnego ??? Z góry dziękuję za Wasze odpowiedzi.

Data: 2012-09-16 22:56:15
Autor: Andrzej Lawa
GroĽby karalne
W dniu 16.09.2012 21:22, STS_OV pisze:

[...]

Ale to nie ty oskarżasz, tylko prokurator.

¦ciganie jest na wniosek, ale dalej to już broszka prokuratora - z nim rozmawiaj.

Poza tym co się przejmujesz? Palant przeholował, to teraz zapłaci.

Data: 2012-09-17 10:39:37
Autor: STS_OV
GroĽby karalne

Ale to nie ty oskarżasz, tylko prokurator.

¦ciganie jest na wniosek, ale dalej to już broszka prokuratora - z nim rozmawiaj.

Pogadam z prokuratorem - może wyja¶nienie sprawy i fakt, że kuzyn to młodociany (17 lat) pozwoli na umorzenie.

Poza tym co się przejmujesz? Palant przeholował, to teraz zapłaci.

Fakt, przesadził, ale to błędy młodo¶ci? Ty i ja zapewne też robili¶my różne głupoty, które uchodziły nam na sucho, choć można było za to bekn±ć :)

Data: 2012-09-17 11:51:53
Autor: Andrzej Lawa
GroĽby karalne
W dniu 17.09.2012 10:39, STS_OV pisze:

[...]

Działania policji co¶ konkretnie kosztowały. Policjanci byli oderwani od
swojej roboty do zajęcia się głupim kawałem.

Kto za to ma zapłacić, jak nie on?

Data: 2012-09-17 11:31:26
Autor: Mark
GroĽby karalne
Dnia Sun, 16 Sep 2012 21:22:41 +0200, STS_OV napisał(a):

[...]

Swoj± drog±, miło przeczytać że Policja bywa w tym skuteczna.

Data: 2012-09-17 11:37:44
Autor: SQLwiel
GroĹşby karalne
W dniu 2012-09-17 11:31, Mark pisze:
Dnia Sun, 16 Sep 2012 21:22:41 +0200, STS_OV napisał(a):

Przez parę dni otrzymywałem smsy z nieznanego mi numeru - treść ewidentnie
kwalifikowała się jako groźby i tak je traktowałem. Sprawa trafiła do
Policji i do Prokuratury. Wszczęto śledztwo, prowadzone bardzo dokładnie -
ustalono IMEI komórki z której smsy szły i wytypowano sprawcę. Okazał się
nim członek mojej rodziny, który robił sobie jaja

Swoją drogą, miło przeczytać że Policja bywa w tym skuteczna.

.... i dlatego w tę historyjkę nie-do-końca wierzę :)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-09-17 20:36:29
Autor: STS_OV
GroĹşby karalne

... i dlatego w tę historyjkę nie-do-końca wierzę :)

Życzysz sobie screen shoot'a z listingu, który mi pokazano - pięknie czarno na białym powiązano imei gsm'a z połączeniami z innej karty, z której młody na codzień korzysta. Co ciekawe, ma telefon na kartę, a do "zartu" kupił prepaida innej sieci. A jednak go trafili... Ponoć maja jakiś program komputerowy, który analizuje bilingi i szybko można takiego klienta trafić :)

Data: 2012-09-18 15:07:10
Autor: ImiÄ™ i nazwisko
GroĹşby karalne
W dniu 17-09-2012 20:36, STS_OV pisze:

[...]

jakiĹ› program komputerowy, ktĂłry analizuje bilingi i szybko moĹĽna
takiego klienta trafić :)

a co to za filozofia, wzieli z tego billingu ktorys numer abonamentowy (lub zarejestrowanego prepaida), wezwali wlasciciela przetrzepali telefon i przepytali czyj to numer. jeszcze inaczej: po IMEI ustalili poprzedniego wlasciciela, ktory wskazal nabywce. prepaid ktory nabyl anonimowo malo sie do tego przyczynil.

GroĽby karalne