Grozby policjanta

Data: 2011-01-29 01:03:39
Autor: Iksinski
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87$nhc$1mx1.internetia.pl...

co byscie zrobili ?

Kupili słownik ortograficzny.
Wiesz o tym, że pisząc po polsku należy używać znaków interpunkcyjnych?

Jeżeli jeździsz tak jak piszesz, to ciesz się, że nie spędzasz tej nocy na "dołku"...

Data: 2011-01-31 10:25:47
Autor: Artur\(m\)
Grozby policjanta

Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisał w wiadomości news:ihvlta$pn$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jako purysta językowy powinieneś przeglądnąć swoje dzieła,
a później wytykaj innym.
Ja pierwszy nie rzucam kamieniem, bo on może mnie "dopaść".
I Tobie polecam tę uwagę.

Artur(m)

Data: 2011-01-31 10:48:15
Autor: Iksinski
Grozby policjanta

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii5v6r$1g95$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

Jako purysta językowy powinieneś przeglądnąć swoje dzieła,
a później wytykaj innym.
Ja pierwszy nie rzucam kamieniem, bo on może mnie "dopaść".
I Tobie polecam tę uwagę.

Nie jestem purystą językowym, ale staram się zachować podstawowe zasady polskiej pisowni, które umożliwiają zrozumienie tekstu i tego samego oczekuję od innych.

Możesz wskazać jakie błędy w pisowni popełniłem? W szczególności interesują mnie te, które wpłynęły na czytelność mojej wypowiedzi.

Data: 2011-01-31 12:13:21
Autor: Artur\(m\)
Grozby policjanta

Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisał w wiadomości news:ii60tk$j0q$1mx1.internetia.pl...

[...]

Pokaż, które "momenty" w krytykowanym tekście, są przez to - niezrozumiałe?

Artur(m)

Data: 2011-01-31 13:32:06
Autor: Iksinski
Grozby policjanta

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii65gi$1ig2$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

Pokaż, które "momenty" w krytykowanym tekście, są przez to - niezrozumiałe?

Wg mnie cały tekst i czytając inne wypowiedzi nie jestem w tym odosobniony. Bełkot, który należy przeczytać kilka razy, żeby zrozumieć o co autorowi chodzi, nie jest tekstem zrozumiałym.

Poproszę po raz kolejny. Skoro skrytykowałeś mój tekst, wskaż proszę jakie błędy ja popełniłem.
Chciałbym wyciągnąć wnioski i na przyszłość tych błędów nie popełniać.

Data: 2011-01-31 14:22:15
Autor: Artur\(m\)
Grozby policjanta

Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisał w wiadomości news:ii6ags$7t4$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ja nie podejmę tej NTG -owskiej prowokacji.
Chciałem Ci powiedzieć, że "nie jesteś bez wad".
Wyszukaj i sprawdź.

Artur(m)

Data: 2011-01-31 15:04:15
Autor: Iksinski
Grozby policjanta

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii6d28$1l5v$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

Ja nie podejmę tej NTG -owskiej prowokacji.

Sam ją rozpocząłeś.

Chciałem Ci powiedzieć, że "nie jesteś bez wad".

Nigdy nie twierdzę, że jestem bez wad. Wręcz przeciwnie. Chętnie słucham również krytyki, która pozwala mi się z tych wad leczyć.
W tym przypadku uznałeś, że musisz mi te wady uświadomić. Grzecznie poprosiłem żebyś to zrobił, a Ty się wycofujesz.

Wyszukaj i sprawdź.

To Ty stwierdziłeś, że mam czego szukać. Skoro dalej się przy tym upierasz, to bądź konsekwentny.
Chyba, że chciałeś tylko zaistnieć w wątku jako obrońca uciśnionych, a zabrakło argumentów...

Data: 2011-02-01 09:22:57
Autor: Artur\(m\)
Grozby policjanta

Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisał w wiadomości news:ii6ftl$3g0$1mx1.internetia.pl...

[...]

To nie jest grupa ortograficzno-lingwistyczna.
Wyjechałeś z "bełkotem" i innymi, więc TY, na moją prośbę
powinieneś wskazać ów "bełkot".
Nie mam czasu na "przekomarzania".

Pozdraawiam
Artur(m)

Data: 2011-02-01 16:48:13
Autor: Iksinski
Grozby policjanta

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii8ft2$2e00$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

To nie jest grupa ortograficzno-lingwistyczna.

Dlatego praktycznie nikt się nie czepia _pojedynczych_ błędów ortograficznych, literówek, czy braku przecinka.

Wyjechałeś z "bełkotem" i innymi, więc TY, na moją prośbę
powinieneś wskazać ów "bełkot".

Jeżeli dla Ciebie tekst autora wątku nie jest bełkotem, to mogę tylko "pogratulować".
Użył "aż" 4 znaki interpunkcyjne, część z nich nie tam gdzie powinien. O rozpoczynaniu zdania wielką literą prawdopodobnie nigdy nie słyszał.
Gramatyka też jest dla niego terminem nieznanym.
Z litości nie wspomnę o reszcie reguł języka polskiego, które brutalnie zgwałcił.

Nie mam czasu na "przekomarzania".

To po co zaczynasz, skoro nie masz żadnych argumentów?
Ja zwróciłem uwagę, ponieważ taki sposób formułowania myśli jaki zaprezentował autor, jest IMHO całkowitym brakiem poszanowania osób do których się zwraca. Przyczytaj ten tekst na głos i wyobraź sobie, że tak się zwracasz do kogoś na ulicy. Nie wstydziłbyś się?

Powtórzę po raz kolejny: nie twierdzę, że ja nie robię błędów pisząc po polsku. Twierdzę, że udzielając się publicznie _staram się_ dołożyć wszelkich starań, żeby było ich jak najmniej. O autorze wątku nie możesz tego powiedzieć...

Teraz Twoja kolej na przedstawienie argumentów. Wskaż mi, gdzie chociaż zbliżyłem się poziomem wypowiedzi do autora wątku, skoro zarzuciłeś mi, że mój sposób pisania nie jest lepszy. Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrobić, to przestań robić sobie wstyd i daj sobie spokój z odpowiadaniem...

Data: 2011-02-02 10:59:16
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Artur(m)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii8ft2$2e00$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

Nie mam czasu na "przekomarzania".

Widzę styl wiejskiego kundelka. Zaszczekać i w nogi ;)

Grozby policjanta