Grozby policjanta

Data: 2011-01-28 22:52:56
Autor: Kris
Grozby policjanta
mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta

wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala
cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

Data: 2011-01-28 22:08:22
Autor: to
Grozby policjanta
begin Kris
filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala cala jego gadka
ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

Film sobie zachowaj na wszelki wypadek a zajście olej, chyba, że czujesz wewnętrzny przymus udowadniania każdemu swoich racji albo masz misję naprawiania świata. Szkoda nerwów.

Data: 2011-01-29 00:10:57
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d433e56$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
begin Kris

[...]

no tez tak mysle...
bedzie mi ty legitymacja wymachiwal

kazdego gliniarza powinni weryfikowac na prawdomownosc
wielu z nich w sadzie zeznaje klamstwo
wiele sie slyszy ale tez mam autentyczne przypadki znajomych
gdzie gliniarze klamia

tyle ze sady im daja wiara
i tu jest blad systemu
panowie z duza klatka i malym ego chca porzadzic

Data: 2011-01-30 08:08:44
Autor: moje_przedmioty
Grozby policjanta

[...]

Napewno czuje skoro po wyprzedzeniu naciska komuś hamulec
to zwykła menda drogowa i jeszcze mogło by sie okazać
że to policjant ma rację.

Data: 2011-01-28 23:06:45
Autor: kml
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87

co byscie zrobili ?

W archiwum powinny być podobne (policjant to pan i władca) historie, jedna całkiem nie dawno. Generalnie to trwa to długo i nie pamiętam szczęśliwego zakończenia. Gdybyś chciał taką skargę złożyć to zapewne będzie zabawa z jeżdzeniem i składaniem zeznać etc.

Niby nie powinno się baranowi popuścić, ale nie jestem do końca przekonany czy w tym przypadku warto na to tracić tyle czasu i nerwów. Jeżeli już to TVN turbo i tym podobne.

kml

Data: 2011-01-28 23:16:42
Autor: Janek Wlodak
Grozby policjanta

"Kris" <nictuniema@wp.pl>

a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

Ale o czym ta gadka, za to co zrobiłeś, naprawdę powinien ci obić mordę

Data: 2011-01-28 23:19:57
Autor: Roman Rumpel
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-28 23:16, Janek Wlodak pisze:

"Kris" <nictuniema@wp.pl>

a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

Ale o czym ta gadka, za to co zrobiłeś, naprawdę powinien ci obić mordę
A jeśli to byłoby widać na filmie, to już byłaby dobra podstawa do ukarania.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2011-01-28 23:39:37
Autor: Roman Rumpel
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-28 23:22, kml pisze:

[...]

Szkoda, bo strasznie nie lubię takich (wyzwiska opuszczam) co zajeżdżają drogę i przyhamowują, żeby pokazać, kto tu żondzi (nie poprawiać).

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2011-01-29 00:07:53
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihvgjb$rfh$1news.onet.pl...
Szkoda, bo strasznie nie lubię takich (wyzwiska opuszczam) co zajeżdżają drogę i przyhamowują, żeby pokazać, kto tu żondzi (nie poprawiać).

pies wyjechal pokazac ze on rzadzi zajezdzajac droge wowczas
gdy byl wyprzedzany

Data: 2011-01-29 09:46:20
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihvikq$ghu$1@mx1.internetia.pl...

pies wyjechal

Aaa, to mów od razu, że twój tatuś czymś jeździ.

Data: 2011-01-30 10:57:41
Autor: Cavallino
Grozby policjanta
Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ii0k4l$4ei$1opal.icpnet.pl...
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihvikq$ghu$1@mx1.internetia.pl...

pies wyjechal

Aaa, to mów od razu, że twój tatuś czymś jeździ.

Oj chyba raczej Tobie bliżej do bandy w niebieskim.
Nikt normalny by się tym co on napisał nie przejął.

Data: 2011-01-29 20:47:46
Autor: Plumpi
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihvikq$ghu$1mx1.internetia.pl...

[...]

Potrafisz zrozumieć, ze czasami każdy może mieć gorszy dzień, w którym po prostu zachowa się jak przysłowiowa blondynka ?
Być może gość się zagapił i nie zauważył, że chcesz go wyprzedzić ?
Być może sam nawet do tego doprowadziłeś zbyt późnym sygnalizowaniem lub brakiem sygnalizowania ?
Wybacz, ale na drodze dość często trafiają się tacy, którzy za czyjeś błędy usilnie stają się dać nauczkę.

Data: 2011-01-29 22:10:09
Autor: P_ablo
Grozby policjanta
Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomości news:ii1qt7$vjv$1news.onet.pl...

Być może gość się zagapił i nie zauważył, że chcesz go wyprzedzić ?

To zamiast wyciagac szmate powinien wysiasc i przeprosic!

Oczywiscie, plaszczenie sie przed "zwyklym" obywatelem jest dla nich obce...

--
Picasso

Data: 2011-01-30 20:26:08
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

[...]

Pozostaje czemu z tego powodu chciał się sądem posiłkować. Wina oczywista przecież.  Może zamiast hamować powinien mu wklepać by zrozumiał, co ?

Data: 2011-01-31 01:37:48
Autor: Feromon
Grozby policjanta

[...]

Nawet nie za błędy. Facet chciał mnie wywlec z auta, bo go wyprzedziłem  na światłach po lewym pasie.
On był przekonany, że ten lewy do jedynie do skrętu w lewo.
Zrobiłem potem rundę, obejrzałem znaki pionowe i poziome.
Był w błędzie. Jedynie jego wyprzedzane ego zostało urażone.

W Ameryce jakby podszedł do mojego auta i otworzył
moje drzwi auta bez pukania, to mógłbym go zastrzelić.

Feromon

Data: 2011-01-31 08:38:53
Autor: Misiek
Grozby policjanta

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d460460$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Proponuje - jedz w takim razie do Ameryki i ... nie wracaj NIGDY !
Tam do Wladzy sie czuje szacunek, respekt. nas policjant zawsze jest trym najgorszym "psem" itd itp.

Data: 2011-01-31 08:54:01
Autor: poreba
Grozby policjanta
Dnia Mon, 31 Jan 2011 08:38:53 +0100, Misiek napisał(a):

Proponuje - jedz w takim razie do Ameryki i ... nie wracaj NIGDY !
Tam do Wladzy sie czuje szacunek, respekt. nas policjant zawsze jest trym najgorszym "psem" itd itp.
Nie żebym był złośliwym, ale...
Nauczyli bysmy sie pisac poprawnie zanim gdziekolwiek napiszemy
"nas" "trym" w oczy razisz.

BTW FUT łorning byś zapodał

--
pozdro
poreba

Data: 2011-01-31 10:07:48
Autor: Cavallino
Grozby policjanta
Użytkownik "Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d46670f$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No jest i długo się to nie zmieni.
Może u nich najgorsze bydło do policji nie trafia.

Data: 2011-01-31 16:32:46
Autor: Papo Smurfo
Grozby policjanta
Órzytkownik "Feromon" napisał:
[...]

w POlsce ja to bym go nawet zastszelił, choćby z wiatrufki, bo chamstfa nie
zniose!:O)

Data: 2011-01-31 19:00:09
Autor: masti
Grozby policjanta
Dnia pięknego Mon, 31 Jan 2011 16:32:46 +0100 osobnik zwany Papo Smurfo
wystukał:

Órzytkownik "Feromon" napisał:
Nawet nie za błędy. Facet chciał mnie wywlec z auta, bo go wyprzedziłem
 na światłach po lewym pasie. On był przekonany, Ĺźe ten lewy do jedynie

<pac!>
zniese

;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-29 15:04:05
Autor: zly
Grozby policjanta
Dnia Fri, 28 Jan 2011 23:16:42 +0100, Janek Wlodak napisał(a):

Ale o czym ta gadka, za to co zrobiłeś, naprawdę powinien ci obić mordę

A to nie wolno wciskać już hamulca? Policjant powinien zachowywać
bezpieczną odległość zdaje się.
--
marcin

Data: 2011-01-29 15:16:10
Autor: PesTYcyD
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-29 15:04, zly pisze:
[...]

Jak wjeżdżasz komuś 5 cm przed maskę to nie wielkie są szanse na zachowanie bezpiecznej odległości.

Data: 2011-01-29 18:56:44
Autor: zly
Grozby policjanta
Dnia Sat, 29 Jan 2011 15:16:10 +0100, PesTYcyD napisał(a):

Jak wjeżdżasz komuś 5 cm przed maskę

Ale to się nazywa zajechaniem drogi. Nie doczytałem, że autor to właśnie
uczynił. Wg niego wyprzedził. Chociaż w sumie ciężko dojść, bo tak mało po
polskiemu napisane.

--
marcin

Data: 2011-02-18 22:37:50
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1gnytcyk3hqs3.dlgpiki.fixed...
[...]

dokladnie wyprzedzilem
nie zajechalem mu brudzac szyby
tylko wyprzedzialem jakies 20m przed nim i zaczolem hamowac

Data: 2011-02-18 23:07:14
Autor: animka
Grozby policjanta
W dniu 2011-02-18 22:37, Kris pisze:
zaczolem

Hahaha

--
animka

Data: 2011-02-19 17:18:48
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:ijmr83$fk4$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-02-18 22:37, Kris pisze:
zaczolem

Hahaha

-- animka

zacząłem

buahaha

Data: 2011-01-29 01:03:39
Autor: Iksinski
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihve87$nhc$1mx1.internetia.pl...

co byscie zrobili ?

Kupili słownik ortograficzny.
Wiesz o tym, że pisząc po polsku należy używać znaków interpunkcyjnych?

Jeżeli jeździsz tak jak piszesz, to ciesz się, że nie spędzasz tej nocy na "dołku"...

Data: 2011-01-29 01:18:07
Autor: Krystian Zaczyk
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał:

mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Na czym polegało to wymuszenie pierwszeństwa (w cywilu ;-)?
Wyjechał na pas, którym wyprzedzałeś i zajechał Ci drogę?

Krystian

Data: 2011-01-29 15:34:15
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości news:ihvmcp$eg0$1news.onet.pl...
[...]

Dokladnie, wyprzedzalem go a ona nagle wyjechal bez upewnienia
sie czy jest taka mozliwosc

Data: 2011-01-29 09:44:46
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihve87$nhc$1@mx1.internetia.pl...
a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

Czyli on przez "nieuwagę "leciutko" zajechał ci drogę (leciutko, bo jednak dałeś radę go wyprzedzić), a ty celowo "leciutko", po wyprzedzeniu zahamowałeś. Burak z ciebie niezły.

Data: 2011-01-29 15:35:05
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ii0k1n$4d9$1opal.icpnet.pl...
[...]

nie zajechal leciutko bylem zmuszonowy do gwaltownego hamowania i powrotu na
wlasciwy pas

Data: 2011-01-29 20:20:10
Autor: Zbyszek ZiPi
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii195l$7tg$2mx1.internetia.pl...
> nie zajechal leciutko bylem zmuszonowy do gwaltownego hamowania i > powrotu na
wlasciwy pas
Jakim jechałeś samochodem ?
Pozdrawiam ZiPi

Data: 2011-01-30 10:46:20
Autor: rafikx
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-29 20:20, Zbyszek ZiPi pisze:

Jakim jechałeś samochodem ?

Tatusiowym.

R.

Data: 2011-01-29 10:31:59
Autor: rafikx
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-28 22:52, Kris pisze:

co byscie zrobili ?

Za zahamowanie po wyprzedzaniu?
Spuścili Ci niezły wpierdol.

Co winien uczynić ów glina.

R.

Data: 2011-01-29 10:48:38
Autor: PesTYcyD
Grozby policjanta
Szkoda że nie obił ci mordy a telefonu nie wypierdolił do rynsztoka. Nauczył byś się może jeździć samochodem.

Data: 2011-01-29 15:35:54
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii0nri$4ko$1news.onet.pl...
Szkoda że nie obił ci mordy a telefonu nie wypierdolił do rynsztoka. Nauczył byś się może jeździć samochodem.

najpier to niech on sie nauczy patrzec w lusterka
zanim nie spowoduje wiekszego zagrozenia

dal znakomity przyklad jako policjant

Data: 2011-01-29 20:57:17
Autor: Plumpi
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii195l$7tg$3mx1.internetia.pl...

najpier to niech on sie nauczy patrzec w lusterka
zanim nie spowoduje wiekszego zagrozenia

Zanim zaczniesz pouczać innych naucz się jeździć przepisowo.
Napisałeś wcześniej, że zmusił Cię do "gwaltownego hamowania i powrotu na wlasciwy pas".
Jak więc się domyślam musiałeś dość "mocno cisnąć" skoro zmusił Cię do tak gwałtownego hamowania.
Nie dziw się więc, że po prostu mógł Cię nie zauważyć w porę. Mógł nie zauważyć Twojego manewru.
Jednak to nie jest powód, żeby się "odgryzać" hamując komuś maską.

dal znakomity przyklad jako policjant

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

Data: 2011-01-30 20:57:06
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl>

dal znakomity przyklad jako policjant

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

Chyba coś Ci dolega na głowę

Data: 2011-01-31 16:28:14
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "niusy.pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii4fqk$ebh$1@news.net.icm.edu.pl...

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

Chyba coś Ci dolega na głowę

Dlaczego? Napisał tak jak jest. Niejeden po daniu nauczki, na najbliższym skrzyżowaniu dostał po gębie.

Data: 2011-01-31 21:38:29
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

[...]

Kto komu dał po tej gębie ?!

Data: 2011-02-01 09:26:18
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "niusy.pl"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii76k7$289$1@news.net.icm.edu.pl...

Kto komu dał po tej gębie ?!

Przeczytaj wątek raz jeszcze, bo masz problemy jakieś.

Data: 2011-02-02 11:48:44
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com>

Kto komu dał po tej gębie ?!

Przeczytaj wątek raz jeszcze, bo masz problemy jakieś.

O dzięki, że mi moje problemy uzmysławiasz. Naprawdę jestem Ci wdzięczny i polecam się na przyszłość

Data: 2011-02-04 23:09:30
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał w wiadomości news:ii1rf1$1r8$1news.onet.pl...
[...]

sluchaj jaka ja mialem predkosc wyprzedzajac z 70 na 3 w gore?
wiadomo ze odruchowo hamujesz w takich sytuacjach nie na wyczucie
tylko gwaltowniej

dal znakomity przyklad jako policjant

I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś dostać parę razy po pysku.

i by zostal podwojnie ukrarany za wykroczenie drogowe
i za pobicie obywatela

no bardzo ladnie, od razu na zielona trafke i z praca w policji moze sie pozegnac

Data: 2011-01-29 12:49:21
Autor: Robert Tomasik
Grozby policjanta
[...]

Ponieważ Twój post wzbudził lekką sensację, to miałbym prośbę: mógłbyś to zdarzenie opisać od początku do końca? Kto komu i co zajechał? A co do zachowania policjanta, to w tym całym zajściu popełnił w mojej ocenie jeden błąd. Albo było nie wyciągać legitymacji, albo wykonać czynności służbowe do końca, czyli wezwać patrol na miejsce i sąd by Was pogodził, gdybyś nie przyjął mandatu. Z tym, że podejrzewam, ze najpierw tym zahamowaniem go wk... strasznie, a potem ochłonął i nie chciał z błachego zdarzenia robić dymu. Ale opisz to dokładnie, to się dyskusja bardziej merytoryczna zrobi.

Data: 2011-01-29 16:35:53
Autor: Janek Wlodak
Grozby policjanta

"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ii0v4v$7kr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyś ty chłopie ocipiał? Naprawdę chcesz, żeby on tu coś opisywał? Przecież niedobrze się robi po przeczytania jednego zdania jego wypocin.

Data: 2011-01-29 18:49:38
Autor: Robert Tomasik
Grozby policjanta
Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomości news:ii1c50$pdu$1news01.versatel.de...

[...]

Wsadź do KF i nie czytaj. Przecież nie ma obowiązku. Kilka osób w tym wątku dyskutuje, a nikt tak naparwdę nie zapytał, jak to zdarzenie wyglądało.

Data: 2011-01-29 13:13:37
Autor: J.F.
Grozby policjanta
On Fri, 28 Jan 2011 22:52:56 +0100,  Kris wrote:
a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec
a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

Nie rozumiem, to kto byl pierwszy ? Na drugi raz nie hamuj "odwetowo", a jak chcesz buca ukarac to wal w
niego. J.

Data: 2011-01-29 13:20:02
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
UĹźytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a018k69efee9qie8prcn5r2q228rslspcm@4ax.com...

jak chcesz buca ukarac to wal w
niego.

No, ale jak w samego siebie?  No co druh ;)

Data: 2011-01-29 13:37:47
Autor: Maruda
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-29 13:20, Nostradamus pisze:
UĹźytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup

jak chcesz buca ukarac to wal w
niego.

No, ale jak w samego siebie? No co druh ;)

Jak przywali, to będzie wina tego co przywalił.
Chyba, że "no i co tatuś? Przypier..ił jak cofał?"

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-29 14:07:22
Autor: J.F.
Grozby policjanta
On Sat, 29 Jan 2011 13:20:02 +0100,  Nostradamus wrote:
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup jak chcesz buca ukarac to wal w niego.

No, ale jak w samego siebie?  No co druh ;)

Tym bardziej, buc zostanie ukarany i na drugi raz bedzie mniej
bucowaty :-)

J.

Data: 2011-01-29 20:36:35
Autor: Plumpi
Grozby policjanta
[...]

Przede wszystkim napisalibyśmy prawdę i przestali pisać bajki na grupie dyskusyjnej :)
Teraz napisz jak to było naprawdę.
Opisz jak to wyglądało i w jaki sposób wymusił pierwszeństwo.
Napisałeś wcześniej, że on Tobie wymusił pierwszeństwo poprzez zajechanie drogi. Czyli jak można zrozumieć Ty chciałeś go wyprzedzić, a on zmusił Cię do hamowania poprzez zajechanie drogi, po czym Ty go wyprzedziłeś i jak to nazwałeś "delikatnie" przed nim przyhamowałeś.
Wybacz, ale w takie bajki, że to było tylko delikatne przyhamowanie jakoś nie wierzę. Wybacz, ale nawet "delikatne" przyhamowywanie zaraz po wyprzedzeniu jest niezgodne z PoRD, jak i z kulturą i rozsądkiem.
Myślę, że po prostu uniosła Cię duma i chciałeś mu dać nauczkę, ale miałeś pecha, bo natrafiłeś na gliniarza.

Data: 2011-01-30 20:24:15
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

[...]

No ale w sumie dobrze zrobił, prawda ? :-)

Data: 2011-02-04 23:17:52
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ii4dt1$apb$1news.net.icm.edu.pl...
Myślę, że po prostu uniosła Cię duma i chciałeś mu dać nauczkę, ale miałeś
pecha, bo natrafiłeś na gliniarza.

nie chodzi o jakies dyrdymaly tylko zycie ludzkie
jak ktos nie wie ze jest wyprzedazny i jedzie z zamaraznietym lusterkiem
staraym gratem co ma conajmniej 25-30 lat
i sie wpienia na ludzi ze go wyprzedzaja lepszym to cos tu nie jest halooo
afiszuje sie legitymacja i chce ustanawiac prawo wyzszosci na drodze
dlatego ze ktos go wyprzeda

pewnie w innych dziedzinach zycia rowniez jest tak doskonaly
wykozystujac swoja odznake ktora hańbi

mowiac mozemy pojsc do sadu, zobaczymy komu uwierza
jeden telefon do wydzualu wewnetrznego i gosc ma zalozna sprawe
ale po co ? zakladam ze policjant uczciwie sluzy obywatelom

a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

Data: 2011-02-05 09:07:41
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iihueu$mlu$1@mx1.internetia.pl...

a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie dostałeś.

Data: 2011-02-05 10:21:06
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:iij0gc$12tq$1opal.icpnet.pl...
[...]

rozumiem ze bys zaareagowal odpowiednio
i nie dalbys sie zepchnac na pobocze? ty czy wogole myslisz?

Data: 2011-02-14 00:05:14
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com>

a teraz niech kazdy z was postawi sie w mojej sytuacji ?

Postawili się. Ciesz się, że był to policjant i dlatego po gębie nie dostałeś.

Ale zrozum, ktoś tak może Cię potraktować za wyjechanie i nic Ci nie pomoże pier...enie jak sprawniejszy od Ciebie będzie. Mnie się taki delikwent trafił co wyjechał i wiem, że przyhamowanie to pikuś jest.

Data: 2011-02-13 23:58:43
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

[...]

To nie moja wypowiedź tylko poprzednika, który złośliwie lub nieudolnie skonfigurował swój czytnik by wysłane artykuły sprawiały problemy z cytowaniem.

Data: 2011-01-30 10:52:16
Autor: Robson
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-28 22:52, Kris pisze:
mialem zdarzenie drogowe w ktorym

WTF? Mam wrazenie, ze to ty jestes tym policjantem, i chcesz wiedziec co ci grozi za grozby karalne :D

podacz>
w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta
wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja
wyciagnol i morde oklepal
a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

Patrzac na styl wypowiedzi, slownictwo, gramatyke i ortografie, to albo masz ponizej 8 lat, albo masz powazne braki w edukacji (badz jej brak), przez co twoja znajomosc zasad ruchu drogowe stoi pod wielkim znakiem zapytania, przez co twoja ocena rzekomego zajechania drogi jest bledna, a odwetowe hamowanie przed maska rzekomego sprawcy nieuzasadnione.

Data: 2011-01-30 16:00:29
Autor: Papo Smurfo
Grozby policjanta
Órzytkownik "Robson" napisał:
[...]

ale czego się czepiasz brakuf w edukacji, pszecie wiadomo jak una u nasz
wygląda:O)

ja chyba wiem o co gościowi chodzi, po prostu smerfy po cywilu wymuszają
łamanie pszepisuf celem nabijania mandatuf, czyli normalna praktykla:O(

jedzie taki niebieski po cywilu wlekąc sie jak żuf, gość go wypszedza, a
tamten pszyspiesza, więc on gazu, a tamten jeszcze szybciej, wkońcu go
wypszedza bo robi sie sytuacja niebezpieczna na drodze, ale dalej nie może
jusz tak pędzić i musi pszychamować i tutaj glina się wkurwił bo mu
prowokacja nie wyszła a na dowut miał nakranko z kamerki jak to niestety on
stfaża zagrożenie, wiec się wkur... i chciał nastukać kierowcy (normalna
procedura smerfuf),
często jeszcze robią tak że wloką ci się na ogonie zmuszając do
pszyspieszania, albo wypszedzają po to żeby wlec się pszed tobą i zmusić do
wypszedzenia na ciągłej, czy pszekroczeniu prędkości:O)

tylko nie bardzo wiem w czym to nagranie mogło by temu glinie zaszkodzić,
pszeciesz tam ich pszełożeni dobrze o fszystkim wiedzą, lepiej jusz to
nagranie pszekazać jakiemuś dziennikażowi śledczemu, ale takiemu kturemu
jeszcze nie zdjeli programu z anteny:O)

Data: 2011-01-30 18:22:55
Autor: Maciek
Grozby policjanta
begin o nicku Papo Smurfo napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
często jeszcze robią tak że wloką ci się na ogonie zmuszając do
pszyspieszania
Pomijając ortografię tego kretyna (bliskiego chyba krewnego niejakiej
Stokrotki), to dawno nie widziałem bardziej idiotycznej opinii.
Jak ktoś jedzie za mną, to zmusza mnie do przyśpieszania?
Skoro tak rozumuje większość kierowców, to nic dziwnego, że tyle jest
wypadkĂłw. ;)

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-01-30 20:59:45
Autor: niusy.pl
Grozby policjanta

Użytkownik "Papo Smurfo" <rudy@kominiasz.pl>

[...]

I okaże się, że akurat na akcję jechał i tylko nie zdążył koguta założyć ? .... jak to już bywało np w TVN z okazji dnia bezpieczeństwa ruchu drogowego czy jakoś tak

Data: 2011-01-30 21:55:37
Autor: Robson
Grozby policjanta
ale czego się czepiasz brakuf w edukacji, pszecie wiadomo jak una u nasz
wygląda:O)

Nie czepiam sie, sugeruje, ze niemoznosc pojecia zasad gramatyki i ortografii kaze domniemywac niemoznosci ogarniecia PORD. ;)

Data: 2011-01-31 16:32:50
Autor: Papo Smurfo
Grozby policjanta
[...]

ale w gramatyce i ortografi nie ma nic do pojmowania, tam masz pszyjonć
jedynś słuszną teorię na słowo bo głąb ktury jej uczy tesz nie wie
dlaczego:O)

zresztą nie pszypominam sobie żeby na egzaminie prawa jazdy była ortografia
albo nawet PORD, czy ty na pewno masz prafko?:O)

Data: 2011-01-30 22:25:00
Autor: robertcb
Grozby policjanta

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

wrzucili na yt ;)

Data: 2011-02-18 22:39:41
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2679.000002ab.4d45d72cnewsgate.onet.pl...

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

cala jego gadka ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

wrzucili na yt ;)

i do tnv24

pozneiej sprawa przesluchanie
gliniarz na bruk ew upomnienienie
a mnie kolesie bede sciagac bo pierdole bo niby zaraz dieler przeszuaknie mieszkania itp
u nas gozej niz u ruskich

Data: 2011-02-19 08:37:14
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijmpc7$rn$1@mx1.internetia.pl...

a mnie kolesie bede sciagac bo pierdole mamusie  <ciah>

Pędź już śmieciu stąd.

Data: 2011-02-19 17:17:57
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ijnrvh$l4i$1opal.icpnet.pl...
[...]

nie dorabiaj swojej teori wg swego myslenia

Data: 2011-01-31 01:29:56
Autor: Feromon
Grozby policjanta

[...]

Wyjeli spluwe ze shofka  i zastszelili go na miejscu ;))

Żartuję. Kupiłbym flaszkę, zaprosił kolegów, wyżalił im się i następnego dnia zapomniał.

Ja miałem zdarzenie inne.
Znajoma stawia auto pod domem, a tu przyjeżdzą opelek, i wulgarnymi słowami żeby sp**dalała, bo to jego miejsce parkingowe.
To ja za telefon i na policję. Że groźby. Przyjechał nieoznakowany wóz z detektywami, chwilę później radiowóz. Tylko patrzyli.
Okazało się, że to "policjant" lekko nawalony, a raczej jego pasażer bardzo nawalony użył tych gróźb. Przeprosili.
Ale bezkarność policjantów jest DUŻA..

Sam też kolegi byś nie wsypał, co?

pozdrawiam
Feromon

PS. Przy leciutkim wciskaniu hamulca należy depnąć gaz. Efekt zaskoczenia murowany!

Data: 2011-01-31 08:36:43
Autor: Misiek
Grozby policjanta

[...]

1. Nauczyli bysmy sie pisac poprawnie zanim gdziekolwiek napiszemy.
2. Po manwewrze wyprzedzania nie hamowali bysmy, moze to byc uznane za dzialanie zlosliwe.

Data: 2011-02-04 23:19:42
Autor: Kris
Grozby policjanta

2. Po manwewrze wyprzedzania nie hamowali bysmy, moze to byc uznane za
dzialanie zlosliwe.

i co na to kodeks? zlosliwy to jest kazdy bandzior dostaje 2latka gratis czy co?

Data: 2011-01-31 23:57:32
Autor: Adam Płaszczyca
Grozby policjanta
Dnia Fri, 28 Jan 2011 22:52:56 +0100, Kris napisał(a):

wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

No ja bym go zaprosił na pokaz filmu z jego udziałem. --

Grozby policjanta