Grozby policjanta

Data: 2011-01-28 22:08:22
Autor: to
Grozby policjanta
begin Kris
filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala cala jego gadka
ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

Film sobie zachowaj na wszelki wypadek a zajście olej, chyba, że czujesz wewnętrzny przymus udowadniania każdemu swoich racji albo masz misję naprawiania świata. Szkoda nerwów.

Data: 2011-01-29 00:10:57
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d433e56$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
[...]

no tez tak mysle...
bedzie mi ty legitymacja wymachiwal

kazdego gliniarza powinni weryfikowac na prawdomownosc
wielu z nich w sadzie zeznaje klamstwo
wiele sie slyszy ale tez mam autentyczne przypadki znajomych
gdzie gliniarze klamia

tyle ze sady im daja wiara
i tu jest blad systemu
panowie z duza klatka i malym ego chca porzadzic

Data: 2011-01-30 08:08:44
Autor: moje_przedmioty
Grozby policjanta

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4d433e56$0$2436$65785112news.neostrada.pl...
begin Kris

filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala cala jego gadka
ze komu sad uwierzy

co byscie zrobili ?

Film sobie zachowaj na wszelki wypadek a zaj¶cie olej, chyba, że czujesz
wewnętrzny przymus udowadniania każdemu swoich racji

Napewno czuje skoro po wyprzedzeniu naciska komu¶ hamulec
to zwykła menda drogowa i jeszcze mogło by sie okazać
że to policjant ma rację.

Grozby policjanta