Grozby policjanta

Data: 2011-01-29 01:18:07
Autor: Krystian Zaczyk
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał:

mialem zdarzenie drogowe w ktorym
Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

Na czym polegało to wymuszenie pierwszeństwa (w cywilu ;-)?
Wyjechał na pas, którym wyprzedzałeś i zajechał Ci drogę?

Krystian

Data: 2011-01-29 15:34:15
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości news:ihvmcp$eg0$1news.onet.pl...
[...]

Dokladnie, wyprzedzalem go a ona nagle wyjechal bez upewnienia
sie czy jest taka mozliwosc

Grozby policjanta