Grozby policjanta

Data: 2011-01-29 09:44:46
Autor: Nostradamus
Grozby policjanta
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihve87$nhc$1@mx1.internetia.pl...
a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
podczas wyprzedzania

Czyli on przez "nieuwagę "leciutko" zajechał ci drogę (leciutko, bo jednak dałeś radę go wyprzedzić), a ty celowo "leciutko", po wyprzedzeniu zahamowałeś. Burak z ciebie niezły.

Data: 2011-01-29 15:35:05
Autor: Kris
Grozby policjanta

Użytkownik "Nostradamus" <lesiosan@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ii0k1n$4d9$1opal.icpnet.pl...
[...]

nie zajechal leciutko bylem zmuszonowy do gwaltownego hamowania i powrotu na
wlasciwy pas

Data: 2011-01-29 20:20:10
Autor: Zbyszek ZiPi
Grozby policjanta

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii195l$7tg$2mx1.internetia.pl...
> nie zajechal leciutko bylem zmuszonowy do gwaltownego hamowania i > powrotu na
wlasciwy pas
Jakim jechałeś samochodem ?
Pozdrawiam ZiPi

Data: 2011-01-30 10:46:20
Autor: rafikx
Grozby policjanta
W dniu 2011-01-29 20:20, Zbyszek ZiPi pisze:

Jakim jechałeś samochodem ?

Tatusiowym.

R.

Grozby policjanta